Manlief vroeg gisteravond of ik moederdag op de kalender wilde schrijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
En ik heb net J de tip gegeven dat 8 mei moederdag een mooie dag was om de moeder van zijn mopperende kind in het zonnetje te zetten![]()
![]()
Nee die zijn thuis.quote:
quote:
hier Mor hij heeft geen rem, maar je kunt de wieltjes tijdelijk strak aandraaien (schroef wat strakker zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef Morretje het volgende:
IlseDat jurkje vind ik echt zo leuk!
Leia!
Wat een toffe loopwagen trouwens! Wat is er dat voor eentje?En kan ie 'geremd' worden, zodat ze niet de kamer doorrennen?
![]()
Zieke Leyla.. Gaat het nu alweer, Tico?
Hier een best lekkere nacht gehad, ze werd om kwart voor 10 en om kwart over 11 nog wakker. Heeft beide keren nog gedronken en vervolgens tot kwart voor 7 doorgeslapen!![]()
Heerlijk, daar was ik wel weer aan toe zeg.
ja kei sneu altijdquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Orea het volgende:
prikjes zijn prut Huupwel fijn dat je dieet lijkt aan de slaan!!
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Morretje het volgende:
Dank je Orea! We zoeken nog wat verjaardagscadeautjes, dit lijkt me een leuke!
Huup, wat fijn dat het dieet lijkt te werken. Dus toch KMA dan? Sorry, ben het alweer vergeten.. Mijn geheugen..![]()
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel lastig eten voor jezelf. En wanneer mag je dan weer gaan introduceren, als het nu inderdaad goed blijkt gaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Knap dat je blijft voeden. Ik denk dat ik dat maar heel kort zou volhouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |