abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96243970
Die vingers van Ilse, geniaal! :D

J-Net *rammel* wat een poppie!! Heel mooi gezichtje!!

Mijn baby maakt ineens reuzen sprongen.. ze lijkt zo groot ineens!!

Verbaas me er elke dag weer over hoe snel het wel niet gaat!!
pi_96244215
En net was ze op haar buik gerold, maakt kruipbewegingen :o (niet dat ze vooruit of achteruit komt hoor, meer aangespoelde zeehond dat idee :+) pakt boekje, en rolt weer terug naar haar rug! Jemig!!
  maandag 2 mei 2011 @ 12:39:01 #253
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96244333
Orea hou eens op :o Dat gaat veel te hard joh!
Gelukkig kan de mijne heul nog niet zelfstandig loszitten 8) mijnes is nog klein :P Heb ik het niet over d'r frustraties die ze heeft omdat ze het wel wíl he ;) en ze doet ook verwoede pogingen om zelf te gáán zitten O+

Mama eet brood met zalm...... 3 keer raden wie er de zalm opsnoept hier :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96244443
Hahaha zelf gaan zitten doet ze nog niet. Ze blijft zitten als ik haar neerzet, dat wel :P
Maar die vna jou heeft dan weer tanden!! Dat zie ik hier voorlopig echt nog niet gebeuren!

Wel is ze ineens heel erg geïnteresseerd in boekjes! Heb nu een houten mini boekje over Tommie O+ (van Sesamstraat, is ze dol op!) en die is echt favoriet! Ligt ze helemaal te bekijken, tegen te kletsen, op te sabbelen :P uiteraard!

En nu ligt ze ineens weer op haar buik, en die kont maar de lucht in gooien :D
  maandag 2 mei 2011 @ 12:44:06 #255
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96244504
Het liedjesboekje (idd met liedjes en geluidjes) is hier zwaar favoriet O+ Die krijgt ze ook altijd te pakken hoe ze ook ligt.
*) ja idd en ik heb nu het idee dat nr 2 niet zo lang op zich laat wachten. *) is al groter dan gister :o
Ylana
pi_96244559
Kiran O+ Geert O+ Amy O+ Lena O+ Ilse O+ Leia O+ Wat een mooie kindjes allemaal!

Jasmin weer oké, fijn!
Leyla ziekjes, zielig :{ En zieke mannen... tja, alle vooroordelen zijn waar zullen we maar zeggen ;)
pessie, vervelend van die krampen bij Nathan! Hopelijk is het snel over.
CP, fijn dat jullie zo'n makkelijke oplossing hebben gevonden voor het slaapprobleem!
Sola, wat leuk dat jullie zijn gaan fietsen! Dat zou ik ook heel graag gaan doen, maar Anne kan nog totaal niet stabiel zitten, zelfs in de kinderstoel wiebelt ze nog alle kanten op, dus dat gaat helaas nog wel even duren!

Ik heb vakantie! *O* Morgen twee keer visite, woensdag visite... en vrijdag gaan we voor een week op vakantie naar Frankrijk, ik heb er zin in! *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 12:46:15 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96244579
Leyla gooit steeds dr kont in de lucht, maar dan gaat haar gezicht naar beneden... duurt niet lang voordat ze doorheeft dat als je afzet met je voeten je dan moet blijven steunen op je handen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96244607
Ilse O+ Dat jurkje vind ik echt zo leuk!

O+ Leia!
Wat een toffe loopwagen trouwens! Wat is er dat voor eentje? O-) En kan ie 'geremd' worden, zodat ze niet de kamer doorrennen? :P

Zieke Leyla.. Gaat het nu alweer, Tico?

Hier een best lekkere nacht gehad, ze werd om kwart voor 10 en om kwart over 11 nog wakker. Heeft beide keren nog gedronken en vervolgens tot kwart voor 7 doorgeslapen! :z ^O^ Heerlijk, daar was ik wel weer aan toe zeg.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 2 mei 2011 @ 12:47:02 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96244614
Hé Tico! Man en kind weer beter?
Ylana
pi_96244934
Mooie foto's KJ! Wat een mooi meisje heb je toch.
Leia! Grote meid! Leuk om te zien Orea!

Arme Layla (Jambo :P ) weer zo snotterig. Amy is ook niet helemaal fit. Hopelijk snel weer beter!

Gisteravond ging Amy om half 9 eindelijk slapen en om elf uur was ze weer wakker en overstuur. Flesje gegeven, hielp niet. Toen bedachten we dat ze misschien wel last had van tandjes dus wat Detinox gesmeerd. Nou.... ik weet niet wat er in dat spul zat maar ze werd helemaal wild. We zaten met haar op ons bed en ze zat met een pakje zakdoeken te spelen en te schateren en heen en weer te schudden. J. en ik lachten ons kapot. Daarna in bed gestopt en ik hoorde haar om 8:15 pas weer.

En ik heb net J de tip gegeven dat 8 mei moederdag een mooie dag was om de moeder van zijn mopperende kind in het zonnetje te zetten :Y O-)

[ Bericht 11% gewijzigd door Solagratia op 02-05-2011 13:00:20 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 13:01:44 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96245191
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
En ik heb net J de tip gegeven dat 8 mei moederdag een mooie dag was om de moeder van zijn mopperende kind in het zonnetje te zetten :Y O-)
Manlief vroeg gisteravond of ik moederdag op de kalender wilde schrijven :o
O-)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:04:16 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96245274
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Saffier het volgende:
Hé Tico! Man en kind weer beter?
Nee die zijn thuis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96245291
Ik heb een filmpje!! Zo leuk.. even uploaden :)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:04:45 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96245294
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee die zijn thuis.
:(
Ylana
pi_96245421
Al die foto's O+

Ga vanavond goed bijlezen, maar ik wacht op een telefoontje. We zijn vanmorgen bij een huisje wezen kijken en nu gaan ze alle papieren checken enzo, dus krijg ik vanmiddag te horen. En ik ben helemaal zenuwachtig erover,haha
Dus foto's kijken was wel even leuk;)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:09:07 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96245431
ahw, beterschap voor je meisje en je stervende zwaan Tico :*

Leia :o wat ga je hard!! O+ wat is ze leuk Orea <3

Ik ga strakjes met mn meisje naar t cb, ben benieuwd wat ze weegt en meet. En ze krijgt weer prikjes ;(
Verder gaat het hier ok, met het dieet van de dietiste gaat het goed, ze wordt zienderogen rustiger en das erg fijn. Wel een beetje zoeken voor mij nog maar so far lukt het allemaal aardig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96245483
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef Morretje het volgende:
Ilse O+ Dat jurkje vind ik echt zo leuk!

O+ Leia!
Wat een toffe loopwagen trouwens! Wat is er dat voor eentje? O-) En kan ie 'geremd' worden, zodat ze niet de kamer doorrennen? :P

Zieke Leyla.. Gaat het nu alweer, Tico?

Hier een best lekkere nacht gehad, ze werd om kwart voor 10 en om kwart over 11 nog wakker. Heeft beide keren nog gedronken en vervolgens tot kwart voor 7 doorgeslapen! :z ^O^ Heerlijk, daar was ik wel weer aan toe zeg.
hier Mor hij heeft geen rem, maar je kunt de wieltjes tijdelijk strak aandraaien (schroef wat strakker zetten :+) en dan rolt ie amper...

Hij is echt super leuk, ze heeft er nu al lol van!
pi_96245715
prikjes zijn prut Huup -O- wel fijn dat je dieet lijkt aan de slaan!!
  maandag 2 mei 2011 @ 13:21:43 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96245915
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Orea het volgende:
prikjes zijn prut Huup -O- wel fijn dat je dieet lijkt aan de slaan!!
ja kei sneu altijd ;( en Amelie heeft ook 39,7 dus ik denk dat we straks maar gewoon met zn allen in het grote bed kruipen.
t staat natuurlijk nog niet vast dat ze echt allergisch is maar ze reageert wel erg goed op het weglaten van t spul. Over een maand moeten we provoceren, ben benieuwd hoe dat gaat.

Trouwens Mrien, had jij nou al een provocatie gedaan? Hoe is het gegaan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96245918
Dank je Orea! We zoeken nog wat verjaardagscadeautjes, dit lijkt me een leuke!

Huup, wat fijn dat het dieet lijkt te werken. Dus toch KMA dan? Sorry, ben het alweer vergeten.. Mijn geheugen.. }:| 8)7
pi_96245934
tnx ieder. Het jurkje O+ komt van Senna van miss_sly. Ik vind het echt een leuk jurkje. Er zit ook zo'n leuk broekje bij.

Orea, die vingers zijn inderdaad geweldig. Ze slaapt altijd met die vingers zo. Ze zijn in de ochtend ook helemaal rimpelig O+

Wat fijn dat het dieet lijkt te werken huup. Hopelijk heeft je meisje niet te veel last van de prikjes.

Orea, wat wordt Leia groot!!! Wow.

J-net wat een mooierd heb je zeg!! O+
*poef* nu is het weg
  maandag 2 mei 2011 @ 13:25:00 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96246045
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Morretje het volgende:
Dank je Orea! We zoeken nog wat verjaardagscadeautjes, dit lijkt me een leuke!

Huup, wat fijn dat het dieet lijkt te werken. Dus toch KMA dan? Sorry, ben het alweer vergeten.. Mijn geheugen.. }:| 8)7
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96246867
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel lastig eten voor jezelf. En wanneer mag je dan weer gaan introduceren, als het nu inderdaad goed blijkt gaan?
pi_96247806
KJ wat heb jij een mooierd O+

Orea wat is ze groot O+

Huup prikjes voor Elin :{ hopelijk heeft ze er niet veel last van!

Hier vanmorgen weer veel krampjes en nu diepe rust. Ze ligt hier regelmatig in de maxicosi, dat lijkt de houding die haar het meeste rust geeft. Niet altijd even goed, maar zij ontspant ervan en daar word ik dan weer blij van :) Zo zielig als elke spier in haar lijfje zich aanspant van de pijn in haar buikje!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96247978
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Knap dat je blijft voeden. Ik denk dat ik dat maar heel kort zou volhouden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')