De reden is voornamelijk dat melk meer calorieen bevat dan water of sap... Bovendien is het eigenlijk ook niet nodig om ander drinken te geven als ze onbeperkt toegang tot de borst heeft..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef As1981 het volgende:
Claudia, ik vind het vooral vervelend dat ik er nu ineens mee bezig ben, terwijl het nooit echt een probleem was en hij het gewoon hetzelfde doet. Hij ontwikkeld zich goed (kan nu naast zwaaien ook ineens klappen in zijn handen deze week, echt te schattig). En hij is vrolijk. Dus als dat stomme cb zich er geen zorgen om had gemaakt was er niets aan de hand geweest en nu heb ik toch het idee dat ik er steeds op moet letten. Terwijl ik het wel probeer te relativeren hoor, dat gaat me steeds beter af. Zeker nu ik zelf een weegschaal heb en ik het dus goed in de gaten kan houden.
En dat 6x op de grond gooien en het dan ook echt zat zijn herken ik maar al te goed Tico. Wat is eigenlijk de reden dat ze tot nu toe niets anders te drinken kreeg? Vond je het niet nodig of wilde ze het niet?
Nou ja, meer om dat gedeelte dus ook te oefenen... Kan ik dat weer afstrepen op het cbquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef pessie het volgende:
Met borstvoeding op verzoek is extra drinken eigenlijk niet nodig. Nathan krijgt het ook aangeboden maar meer dan 10 tot 30 cc per dag drinkt hij echt niet extra. Leuk voor het spelletje maar verder dus niet echt nuttig. Als het warm is drinkt hij trouwens wel iets meer extra.
Dat eten weigeren hebben wij een paar weken geleden gehad, is hier weer helemaal goed gekomen. Nathan wilde vooral geen brood dus heb ik em elke broodmaaltijd een soepstengel aangeboden. Na een week of 2 was het weer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |