abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96151241
Claudia, wat ben je toch altijd lief over Mex :*
En we zijn geslaagd voor een Teigetje-speen en we hebben er ook maar een winnie the pooh-speenkoord bij gehaald.
Voor de meisjes, er is ook een knorretje-speen :P

Jee, Hobbesje, sterkte met die ziekenboeg van je!

Rozijntjes lijken me eng met verslikken, heeft ie daar geen last van?
Ik wilde fijn gaan Rapleyen, maar we hebben toch al een aantal enge momenten gehad, dus ik durf niet meer echt. Het was echt geen kokhalzen meer,maar echt verslikken.

oooh, klinkt goed zeg Fannetje, vakantie en 2 dagen werken! Heerlijk!

Fijn een nieuwe scootmobiel Draakje, duurt dat lang voor je hem echt krijgt??

Ik heb geloof ik iets wat een fles melk kan vervangen *O*
Smoothie van Friso, doe ik nog wel per fles, maar dan kan ik een fles melk weglaten, want het vult geloof ik erg goed en hij vind het heerlijk!
Maar goed, we merken het vannacht pas echt of ie dan geen honger krijgt.
pi_96151975
Ik zag een Mex voorbij komen O+ O+ ik heb het je al eens gezegd, maar ik heb een zwak voor Mex O+ wat een poepie!! *;

Verder heb ik alles bijgelezen, maar even te lame om te reageren :')

gisteren gingen meneer en ik naar de Musical, wat echt té tof was O+ maar door allerlei gekneus met werkzaamheden op de snelweg (om 00:00 uur 's nachts :')) waren we pas tegen 00:45 thuis.. toen moest ik nog kolven.. voeding nog aan muppie geven, ik eigenwijs, want wilde ik zelf doen ;) dus om half 2 sliep ik! Meneer is er nog 2 keer uit geweest, en om half 6 was het ochtendvoeding tijd :') en daarna mocht ik eruit om te werken...4 uurtjes slaapt hakt er nu wel in /zeikwijf

Lekker offtopic, alhoewel ook weer niet, want wil wel op iedereen los reageren, maar geen puf. Daardoor dus :P ik ben zo moe dat ik wartaal uit ga slaan :')
pi_96152467
Oef Orea! Lekker op tijd op bed vanavond dan maar?!

Het was hier ook weer prut, maar goed, komende nacht gaat vast beter.

Claudia, ik ben anders ook best huiverig voor drukte enzo met kleintjes.. Maar we gaan 's ochtends, en ik woon in een durp, en ze gaat in de Bondolino. Komt vast goed.

Hobbesje, wat naar, je zieke kindjes.. Sterkte ermee!

Draak, wat fijn dat ie geregeld is! Moet je nog lang wachten?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96152795
Ik voorspel dat we over maximaal een uurtje allebei in coma op de bank liggen :P

Drukte morgen! We gaan in de ochtend, vanaf het middaguur wordt het echt achterlijk druk. Ik gooi Leia in de Manduca op mijn rug. Denk dat dat handiger is dan wagen want het is hier vaak zó ontzettend druk, dat ik het mijn beeb niet aandoe zo laag in de wagen (en mezelf ook niet om dan door de mensenmassa heen te komen :'))

Lekker rondstruinen, ws wel wat lunchen in de stad.. drankje doen! Leia slaapt tegenwoordig ineens prima op mijn rug O+ dus dat geeft wat meer vrijheid! *O*
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:06:20 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96152922
U vraagt wij draaien:

Onder de Eiffeltoren op papa's rug

Vanmiddag even onze oude tent opgezet en Nathan er even ingelegd.

Hobbesje beterschap voor je jongens. Wat naar dat ze zo ziek zijn!

As, fijn dat je minder kunt gaan werken.

Orea, slaap lekker!
pi_96155029
Nathan <3 hij is echt leuk en lijkt helemaal niet op mijn broer(tje)!

Ik weet nog niet wat wij morgen gaan doen, er is wel vanalles hier in het dorp maar heb me er eigenlijke nog niet in verdiept enzo... En met twee kleintjes die allebei prut verkouden zijn.

Sarah ligt nu met krampjes op mijn knieën. Is nu bijna een uur van kronkelen en krijsen, in slaap vallen en kronkelend weer wakker worden, zo zielig!! (het lijken wel weeën :P)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96155642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Troeta het volgende:
Rozijntjes lijken me eng met verslikken, heeft ie daar geen last van?
Ik wilde fijn gaan Rapleyen, maar we hebben toch al een aantal enge momenten gehad, dus ik durf niet meer echt. Het was echt geen kokhalzen meer,maar echt verslikken.
Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken! :o

Ik vind Mex gewoon een onzettend leuke baby! Net als Leia. En Jelle. Ik houd d'rvan. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:59:05 #58
259886 pessie
pi_96155674
Mamapurk wat sneu voor Sarah en voor jou! Krampjes zijn stom!

Wij gaan morgen naar mn schoonouders. Ik hoop dat Nathan daar in de Deryan wil proberen te slapen, ik wil toch graag een paar keer oefenen voor we eind mei een weekendje gaan kamperen.
pi_96155677
Wij gaan morgenochtend op tijd even naar de vrijmarkt. Is vanaf 6 uur en de laatste dagen is er altijd wel 1 kind wakker om 6 uur, dus we kunnen er op tijd gaan kijken ;) jelle slaapt echt heel goed in de manduca dus dat is geen probleem :)
pi_96155769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken! :o

Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:01:06 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96155777
Sil, kan me voorstellen dat het niet lekker slaapt als je zoiets hebt meegemaakt :{
Fijn dat Jasmin het weer een beetje beter doet, lastig eten is altijd vervelend, en helemaal als ze toch al wat minder fit zijn.

Fijn dat het onschuldig bleek te zijn MP.

Hobbesje :*

Draculettetje een verse scootmobiel! *O*

Orea, vanacht lekker bijslapen.... leuk dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad O+

Pessie, heb je die draagdoek zelf gemaakt? (ik denk het Ikea-stofje te herkennen)
Ik vind m erg leuk O+ en de inhoud is helemaal O+ O+

Soneal heeft zich vandaag nog 2 keer omgedraaid van buik naar rug (lees: hij gaat op z'n zij liggen en laat zich naar achteren vallen) en hij had zo'n aandacht voor ons eten vanavond, dat we maar een potje worteltjes geprobeerd hebben... na een paar hapjes leek het niet geslaagd te zijn, en toen werd het schema "hapje wortel, duim in je mond" (niet echt aan te raden :X ) en ineens bleef de duim achterwege en konden de hapjes niet snel genoeg komen, zat ons vogeltje alweer klaar met z'n mond open :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96155787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik ben anders ook best huiverig voor drukte enzo met kleintjes.. Maar we gaan 's ochtends, en ik woon in een durp, en ze gaat in de Bondolino. Komt vast goed.
Ik had Ivan in de doek, maar hij vond het lawaai bijvoorbeeld echt eng. Ik ga het morgen ook wel gewoon proberen, hoor! Als het niet bevalt ben je de drukte zo weer uit.
pi_96155821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Morretje het volgende:

[..]

Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..
Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel. :o Mijn schoonmoeder raspte appel altijd voor Ivan, dat is ook wel een aardig idee.
pi_96155871
Oh pessie, wat een mooie ogen heeft Nathan!
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:08:02 #65
259886 pessie
pi_96156126
dank dank :@ ik ben zelf ook dol op hem O+
De Mei Tai heeft Freecell voor me gemaakt. Ik mocht zelf het stofje uitkiezen. Ik vind het koeler dragen dan mn doek.

Haha Leandra, wij hebben Nathan vanavond weer es een menuutje gevoerd, iets met pasta en hij vond het lékker! Zo grappig, het duurt even maar dan kom je erachter wat voor olvarit je kind wel eet. Lekker makkelijk als je zelf pizza eet :P !
pi_96156171
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel. :o Mijn schoonmoeder raspte appel altijd voor Ivan, dat is ook wel een aardig idee.
Oh ja, dat kan ook nog.. Ze knaagt het ook als een konijntje, dus echt hele stukken en dan je mond vol met stukken.. Tja, da werkt nie he..
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:13:33 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96156408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef pessie het volgende:
dank dank :@ ik ben zelf ook dol op hem O+
De Mei Tai heeft Freecell voor me gemaakt. Ik mocht zelf het stofje uitkiezen. Ik vind het koeler dragen dan mn doek.

Haha Leandra, wij hebben Nathan vanavond weer es een menuutje gevoerd, iets met pasta en hij vond het lékker! Zo grappig, het duurt even maar dan kom je erachter wat voor olvarit je kind wel eet. Lekker makkelijk als je zelf pizza eet :P !
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.
En hij drinkt er niets minder om, dus ik hoop eigenlijk dat zijn curve door de bijvoeding weer wat bijtrekt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:14:49 #68
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96156455
Pessie, wat een mooierd in een mooie doek zeg!

Orea, welterusten!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96156508
tot nu toe stond ik altijd zelf te verkopen op Koniginnendag, vind het met een kleintje van 8,5 maand geen goed idee, dus nu gaan we zelf kijken. Waarschijnlijk ook vroeg, denk ik dat Beco.

Rozijntjes gaan eigenlijk heel goed, hij kauwt er echt op, leuk om te zien. Appel wordt hier ook altijd geraspt.

Wat een lekker ding heb je trouwens Pessie.
pi_96156914
Nathan, mooi menneke ben jij zeg!

Jasmin, fijn dat je weer wat beter bent! Nu nog wat meer drinken hoor!

MP, goed dat je ff naar de h.a bent geweest! Zo weet je zeker dat er niets is!

Orea, wat een nacht zeg! Ik mag echt in mijn handjes klappen met een kind die gewoon doorslaapt. Slaap lekker voor straks!

Soneal, gaat ook hard zeg! Gewoon al rollen! mag ik J. niet even brengen zodat soneal haar het kan leren?

Hier gaat het eten ook goed. J. blieft alleen weinig rapley want dat gaat niet snel genoeg. Ze at vandaag gewoon 3 ijsblokjes peer/banaan/appel ruw gepureerd :o
En nu ff een foto-update maken want mijn baby is gewoon een halfjaar!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:29:35 #71
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96157245
Bedankt voor de beterschapswensen! Hoop dat het hierna een tijdje over is met de zieke kindjes...

Wat een mooie draagdoek Pessie! Heb ff gezocht op google en zag al een naaipatroon. Ga denk ik heel lief naar mijn schoonmoeder kijken (lijkt me wel handig voor op vakantie).
pi_96157446
Heb je wel eens een mei tai geprobeerd, Hobbesje?

Rot is dat als je als gezin maar ziek blijft zijn, hè? Hier heeft het wel 3 weken geduurd en mijn lief en ik waren er het ergst aan toe. :+ Maarja, je moet door blijven gaan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:37:13 #73
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96157609
Nooit geprobeerd, maar het lijkt me een stuk handiger dan onze nomad rugdrager...

Nu zit Mikai weer beneden. Lekker wakker en met een vol neusje (dus daar gaan we zo wat aan doen). De nachten vallen wel mee, maar ik ben echt wel heel erg moe omdat er continue aandacht wordt gevraagd. Op dit soort momenten ben ik blij dat ik geen 10 kindjes heb :P .
pi_96157721
Ik zou eerst eens een mei tai proberen te lenen van iemand! Niet iedereen vindt het even fijne draagdoeken. Ik had er zelf bijvoorbeeld erg veel moeite mee. En je kunt bijvoorbeeld ook kiezen voor vulling in de banden wat het dragen vergemakkelijkt. Het is wel fijn als je vantevoren weet wat je fijn vindt als je je schoonmoeder aan het werk zet.

Ja, of niet. Ik weet niet wat voor relatie je hebt met je schoonmoeder. ~O>
pi_96157874
Foto- spam! J. is 6 maanden oud *O*

Net geboren mijn kleine muppet!

Voor de eerste keer in haar eigen bed.

Ook in het wippertje slaapt mevrouw goed.

En toen was het kerst! 2 maanden oud. let niet op mijn kop, beetje last van slaapgebrek :O

In de tummy-tub!

O+

En gisteren zat ze gewoon aan de worteltjes. Ik moest der wel helpen want een wortel ala replay duurde te lang ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96157909
zoooo, wij glunderen van al die complimentjes, deze lach is voor jullie dan!

Ik vind jullie kindjes ook geweldig hoor, spiek vaak in het fototopic, maar vind het dan lullig om niet te reageren op kindjes die ik niet ken, maar er staan zoveel leuke foto's van iedereen!

Klinkt als een gezellige avond Orea, maar zwaar he om tijd te maken voor iets leuks.

Die mei tai ziet er idd geweldig uit, vooral met die knappe Nathan erin. Wat is die blond zeg!

Hij had zich een keer in peer verslikt Claudia, die viel op zich nog wel mee, maar met Pasen heel erg in tomaat. Commentaar van de hele familie natuurlijk...maar ik schrok zelfook wel. Ben wel rustig gebleven en het kwam helemaal goed, maar toch.
pi_96157981
Barbabientje wat een mooi koppie en die ogen, wow, zo mooi!! <3
pi_96157985
ooooh kleine bientje, wat was je mooi en je bent nu nog mooier! En je het een leuke mamma zeg!!!
Gefeliciteerd met je halve jaar!
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:46:57 #79
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96158076
Relatie met mijn schoonmoeder is prima! :Y En nu ik een leuke stoffenzaak weet in Enschede, kan ik daar wel een keertje langs na mijn werk. Maar eerst even mijn lieve blik oefenen (gaat niet veel moeite kosten: ze heeft naaien als hobby - al ons verstelwerk gaat ook naar haar toe).

Leuke foto'sBarbabientje! Die een-na-laatste is een mooie.
Jee, over 3 dagen is mijn boefie ook ineens alweer 6 maanden
pi_96158123
Blije Mex, ik moet helemaal glimlachen als ik zijn mooie glimlach zie op die foto :)
pi_96158223
Barbabientje, wat is ze leuk! Ik vind vooral de onderste foto gaaf. En leuk om jou ook eens te zien! Ik vind dat ze op je lijkt. Anway, gefeliciteerd met je grote baby! *O*

Mex ziet eruit als een boefje. Die oogjes, die wangetjes. O+
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:51:36 #82
259886 pessie
pi_96158308
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.
En hij drinkt er niets minder om, dus ik hoop eigenlijk dat zijn curve door de bijvoeding weer wat bijtrekt.
Nathan krijgt vaak vast voedsel na de borstvoeding. Dat houdt de productie op peil (schijnt). En wat betreft de curve, die van Nathan is ook raar, en nu na 9 maanden trekt ie pas goed bij :') .

Hobbesje, ik wil nog een keer een rugdrager proberen, kijken wat fijner is. Maar dit viel me echt mee (en manlief ook, die mag op afstanden waar de kinderwagen onhandig is het meeste dragen doen). Als je Freecell lief aankijkt wil ze misschien wel 1 maken zoals jij em wil en die aan je verkopen.
Ik vind het zelf fijner dragen dan een draagdoek in Rucksack, ook makkelijker te knopen, maar dat is persoonlijk, Freecell vind een draagdoek makkelijker knopen.

Bientje 6 maanden gewoon alweer! Prachtige dame!

Zie Mex eens glunderen! Troeta, hier hebben we ook best veel kokhals-reflexen gehad. Ik heb een keer gelezen dat die bij jonge kinderen nog vrij ver voor in de mond zit. Al snap ik dat je het eng vind, soms vind ik dat ook. Nathan krijgt wel appel, ik word er alleen een beetje zat van, hij vind het op zich wel lekker maar raakt gefrustreerd omdat het een eeuw duurt voordat hij iets binnen heeft, maar ja, ik kan hem moeilijk elke dag banaan geven :') . Langleve de dag dat hij aardbei en kiwi mag, ik denk dat et dan makkelijker wordt! Hij wil het trouwens niet meer geraspt, dan wil hij mijn stuk hebben en kan ik het geraspte opeten. Op zich ook lekker maar dat vind ik de moeite niet waard.

Ik post niet in het fototopic. Er zijn daar zoveel kindjes die ik niet ken en ik heb dan het idee op iedereen te moeten reageren. Ik hoop dus steeds dat de modjes het niet al te erg vinden als ik heel af en toe een keer hier een foto post, ik heb nog geen reactie gehad, dus zal dan niet al te erg zijn.
pi_96158430
pessie, ik vond peer echt een heel goed alternatief voor appel! En mango. En meloen. Wel goed erop letten dat het rijp is allemaal.
pi_96158572
O+

Nee, ik post ook niet in dat topic, reageer zelf niet vanwege tijdsgebrek en dan vind ik het weer zo vaag om er zelf 1 neer te zetten. En ik vind het altijd leuk juist als mensen hier af en toe een onwijs leuke foto plaatsen.

Mango gaat hier wel goed, ik koop altijd een biologische en dan laat ik er een stukje schil opzitten zodat hij hem goed vast kan houden.
Dan sabbelt ie er eigenlijk alleen maar op, maar dat geeft niet.
Over een maandje gaan we dan maar weer andere dingen proberen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:58:46 #85
259886 pessie
pi_96158701
Peer krijgt ie ook, mango lust ie niet en (galia)meloen snapte hij niet :') . Ik ga morgen gewoon een watermeloen scoren :9 .
Hoe streng moet je zijn met aardbei? In juni zijn er namelijk volop aardbeien omdat dat echt het seizoen is maar hij wordt pas eind juli een jaar. Is het dan toch beter te wachten? Tot nu toe reageert Nathan nergens met een allergische reactie op.
pi_96158779
Ik heb begrepen dat aardbei echt heel allergeen is, dus ik ben er streng mee geweest en heb gewacht tot één jaar. Hij heeft één keer eerder aardbei gehad omdat mijn lief al een bak voor zijn neus had gezet en er niet van op de hoogte was.
pi_96158854
Bientje een half jaar! *O* Gefeliciteerd!

Pessie, aardbeien mag pas laat volgens mij, maar Isabel heeft ze ook al gehad. Ik pak anders altijd het lijstje van Stefan Kleintjes erbij, en toen niet want ik was niet thuis.. Nou ja.
Mandarijntjes, sinaasappel, druifjes nog een idee? Die krijgt ze hier allemaal gehalveerd trouwens..
pi_96158916
Oh goed dat ik dit lees, dat van die aardbei wist ik ook niet.
Appel kun je toch ook gewoon in de blender gooien als je stukjes eng vindt? Is alleen niet erg rapley, maar goed, dan leren ze wel de verschillende smaken en verslikken in appelmoes (zonder toevoegingen) is bijna niet mogelijk. Je kunt ook verschillende fruit door elkaar doen, dus een appel met een stuk banaan bijvoorbeeld. Of een liga erdoor tegen het waterige van de appel.
Dat deden wij iig regelmatig op het kdv. Maar dat is inmiddels een aantal jaren geleden, ik weet niet of dit nog steeds mag?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 22:03:25 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96158926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef pessie het volgende:
Peer krijgt ie ook, mango lust ie niet en (galia)meloen snapte hij niet :') . Ik ga morgen gewoon een watermeloen scoren :9 .
Hoe streng moet je zijn met aardbei? In juni zijn er namelijk volop aardbeien omdat dat echt het seizoen is maar hij wordt pas eind juli een jaar. Is het dan toch beter te wachten? Tot nu toe reageert Nathan nergens met een allergische reactie op.
ik heb Jan met 7 maanden aardbeien gegeven ofzo, juist ook omdat hij nergens op reageerde. Nooit ergens last van gehad. 't enige waarmee ik (braaf) gewacht heb is honing.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96158994
Lieve reacties allemaal! Thanks!

Mex, hahaha ik moet altijd lachen als er een foto van jouw voorbij komt! Heerlijk menneke!

Wij gebruiken ook de lijst van Stefan Kleintjes. En met aardbei en kiwi enzo zal ik wel ff wachten!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96159121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef danic het volgende:
Maar dat is inmiddels een aantal jaren geleden, ik weet niet of dit nog steeds mag?
Haha, het mag allemaal, hoor. Of zoals de verpleegkundige tegen mij zei toen ik vroeg of Ivan op zijn vingers mocht sabbelen: "Doet moet je zelf weten, jij bent de baas." :+

Ik zou zelf niet gauw met liga beginnen, maar dat moet iedereen voor zich weten. (Ivan heeft zelfs nog nooit liga gehad.) Ik vind het wel een beetje maf om liga bij de appel te doen vanwege de textuur, als ik je argument goed begrijp. Een van de fijne dingen van rapley'en vond ik juist dat Ivan voedingsmiddelen leerde kennen zoals ze waren (qua smaak, vorm en textuur).

Met mengen van fruit zou ikzelf ook wachten. Het wordt geloof ik geadviseerd om vanwege de smaakontwikkeling eerst te beginnen met de pure smaken. Maar ach, dat moet iedereen ook voor zichzelf bepalen. Mijn schoonmoeder heeft wel eens een fruitprutje voor Ivan gemaakt omdat ze er zelf plezier aan beleefde; prima toch?
pi_96159217
Ja precies. Maar goed om te weten dat het nog mag.
Ik snap dat je de combinatie misschien raar vindt, maar de liga voor kindjes vanaf 4 maanden is heel licht en kruimelt makkelijk.
Wat wij deden is de koek met de hand zo klein mogelijk kruimelen en dan mee in de blender. Dan doet het hetzelfde als maizena zeg maar. En het vult meer.
Maar ik begrijp ook heel goed dat je er bewust niet voor kiest zodat je kindje leert hoe de textuur van iets hoort te zijn.
pi_96159317
Ja, zoals ik al zei: dat moet iedereen zelf weten. Ik eet zelf liever geen 'processed foods', maar niet iedereen is zo'n voedselfascist als ik ben. :Y)

Wel goed trouwens dat je erover begint. Ik moet eens bij het kinderdagverblijf informeren hoe zij omgaan met voedselintroductie.
pi_96159865

Als iedereen het doet ;)
Tussen alle ellende door vandaag waren er ook blije momentjes gelukkig, en ik heb Sarah voor het eerst lachend op de foto gekregen :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:24:58 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96159958
Barbabientje, wat een schatje is J. O+ O+ O+
En je mag haar best komen brengen voor een sessie, "van je buik naar je zij en dan naar achteren laten vallen" :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:26:30 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96160042
Wat een guitig lachje MP O+

Ik heb vandaag wel telefoonfoto's van Soneal in de draagdoek gemaakt (compleet met walviszonnehoedje) maar op de leukste foto zit mijn haar stom :(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96160203
hihi Barbabien!

Ik heb Mex van de week aardbei gegeven, was een dessertding van Olvarit, een soort danoontjespul vanaf 6 maanden en hij kreeg een lichte uitslag in zijn gezichtje.
De banaanvariatie daarvan ging wel goed.
Ik heb die geprobeerd omdat fruit echt z'n maagje niet lijkt te vullen, maar dan gaan we ook af en toe liga er door heen doen zodat het wat vult. Een liga los geven is zo'n smeerboel!

Sarah, lekker moppie!! Had niet gelezen dat ze aan het pruttelen was, arm meissie!
pi_96160229
Het gaat ook om Soneal niet om jou haar.. Daar zullen we niet naar kijken en niets over zeggen (toch dames?!) plaatsen maar dus :)
pi_96160402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef MamaPurk het volgende:
Het gaat ook om Soneal niet om jou haar.. Daar zullen we niet naar kijken en niets over zeggen (toch dames?!) plaatsen maar dus :)
wat zij zegt! :D kom maar door met die foto's :7
ik sta op de meesten beroerd maar och, t gaat om t kind.

Wij gaan morgen dus wel vrijmarkten, in het dorp waar ik vandaan kom, ik weet hoe de vrijmarkt daar is, het is wel druk maar dorps en de herrie valt best mee. De doek gaat uiteraard mee, alleen nog even opzoeken wat het weer gaat doen morgen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96160724
Precies Leandra. Plaats die foto maar!

Ga je naar A'dam Huup?
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: