abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95938921
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 4

17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 26-04-2011 12:26:36 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95938983
shit ik sloot hem :')

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef MamaPurk het volgende:
Dat van die hooikoorts het ik me ook al even afgevraagd, maar ik kijk het nog even aan... We zijn met haar niet extreem veel buiten nu veel te warm.

We hebben haar vanmiddag dus een half flesje extra gegeven maar dan krijgt ze ook meteen meer voeding en dat vind ik er een beetje lastig aan... En ik weet eigenlijk niet of je gewoon een beetje water extra mag geven en hoeveel dan enzo.

Op die manier is het Fokbad wel handig idd maar das hier niet nodig! En soms baal ik wel dat ik geen bv geef, lijkt me op dit soort dagen zo makkelijk, aan mogen leggen zonder afhankelijk e zijn van een limiet..

Ik heb laatst trouwens Sarah midden onder het voeden zo met fles en al opzij gelegd omdat Jaël vol met haar mond op de hoek van de tafel viel..
Je kunt wel bijvoorbeeld in plaats van 180/6 dan flesjes geven van 180/5 en dan 1 flesje meer in totaal toch?
Het ging om het totale aantal schepjes voeding dacht ik dat je kindje binnenkrijgt, niet om de hoeveelheid vocht. Dus dat het meer is dan een liter (meer water op het totaal) geeft dan niet zo, als het aantal schepjes voeding maar niet meer is. Zeg ik dat logisch? vast niet :')

Ik dacht dat zoiets kon maar ik weet er het fijne niet van voor die hele kleintjes, misschien even in het fv-topic gooien anders?

Oef Jaël :X
zo leg ik Elin inderdaad ook wel eens opzij ja als ik aan het voeden ben, dan maakt Amélie weer een doodsmak van haar stoeltje af ofzo :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 april 2011 @ 23:51:00 #3
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_95939040
je ouders zullen elkaar maar op FOK! ontmoet hebben, ik zou me schamen.
wat is dit
pi_95939084
nee, alleen jouw ouders schamen zich
pi_95939095
Son Amélie kreeg inderdaad Little People (hoewel ze daar nu pas wat mee gaat spelen) en een fietsje van ons.

Is zo'n bad-unit niet wat anders? Met toeters en bellen en waar je bekertjes water in kunt gooien en er dan van alles gebeurt enzo? Amélie heeft nu zoiets en dat vindt ze prachtig. Of een tof zwembadje voor in de tuin?
En zo'n taart in 'huisstijl klinkt tof! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95939111
Gaat op zoek naar FV topic, morgen ;). Nu eerst slapen :).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 april 2011 @ 23:52:52 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95939144
MamaPurk: tegen mij werd bij Jan gezegd dat ik er gerust tien cc extra water bij mocht doen als het zo warm was . of gewoon eens een slokje water tussendoor. Op hoeveel voeding per fles zit ze nu?
-edit- Flesvoeding deel 11 alsje, hoef je niet te zoeken :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95939294
Klinkt leuk zo'n bad-unit!

Lijkt me trouwens heel raar bij een tweede baby. Ik had echt genoeg tijd voor Mex, maar bij een tweede zal dat natuurlijk heel anders zijn en vermoeiend ook!
pi_95939297
Troeta, dat soort dingen zijn leuk idd. Geloof dat little people vanaf 1, 1,5 is, diploma sowieso vanaf 1,5. Wil ook dingen hebben vanaf 1, omdat ie 1,5 met sinterklaas/kerst
Nja heb nog 11weken ;)
pi_95939421
Son hier ook fietsje en zandbak voor eerste verjaardag Jaël. Je hebt ook watertafels, maar dan moeten ze al wel kunnen staan en beetje lopen. Duplo ook altijd leuk volgens mij..

Gaat nu echt slapen...

Toch niet, zit nu op 6x 120 DJMO, maar ga me vraag morgen wel even in FV stellen, thnx voor het zoeken er vast naar.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95939488
Zo'n badding is idd leuk. Zat te denken we hebben geen bad (alleen babybad), maar jen natuurlijk ook gewoon onder de douche :D emmer erbij om te scheppen en klaar
Die fiets van amelie is geweldig idd O+ zoiets vind k ook leuk om te kopen voor m idd
pi_95939876
Ik heb bij 1 de wheelybug gegeven. geweldig ding :D
pi_95939991
Vind k voor hier beetje onzin, hij heeft namelijk een loopauto, 2van die dingen in de huiskamer is genoeg :D maar ze zijn wel leuk ja
pi_95946242
Goedemorgen allemaal,

Niet bij gelezen, ik was uitgeteld gisteren. Yaro ook, maar slapen over dag ho maar. Gelukkig was hij wel heel gezellig.
Op een gegeven moment ging hij bij mijn beste zwangere vriendin op schoot en toen legde hij zo lief zijn hoofd op haar buik. Maar zodra ik op stond voor de foto was dat natuurlijk interessanter.

Om 19.00 uur stortte hij echt in, een extra grote fles gegeven en hij was vertrokken. Heeft geslapen tot 06.15 uur.
Vandaag echt jarig en gaan we op pad. Opnieuw een drukke dag voor hem, maar kan hij lekker in de auto slapen. Voor het eerst in de autostoel i.p.v. de maxicosi.

Van bijlezen zal vandaag ook niet veel komen. Morgen kom ik weer mee kletsen.
pi_95946360
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb bij 1 de wheelybug gegeven. geweldig ding :D
Wij ook :D en ze speelt er nog graag mee.
Lotte kreeg toen ook een houten blokkenkar en een loopvliegtuig, beetje veel van hetzelfde helaas.
Ook kreeg ze zandbakspeelgoed, was ook erg leuk om te krijgen! Little people kreeg ze toen ze 1,5 was met sinterklaas en daar speelt ze nu (bijna 3) ook nog graag mee. En duplo is ook erg leuk inderdaad

Voor Jelle moeten we dan maar eens kijken want er is al heel veel :)

Op sommige momenten is 2 inderdaad even lastig, zo ben ik benieuwd hoe het morgen zal gaan alleen met beide kinderen, waarvan er 1 opeens zindelijk aan het worden is en dus vaak naar de wc moet ;)

Hoe is vannacht gegaan claudia?
pi_95946368
goede morgen allemaal

een beetje laat maar een goede pasen!
heb hier en daar wel wat gelezen, maar zo druk gehad ben er gewoon moe van haha

de tuin is bestraat dus nog even en mini kan daar lekker in spelen (als ze nog eens gaat kruipen)
Gister bij een verjaardag heeft ze zo ontzettend de show gestolen! gewoon door zichzelf te zijn
ik helemaal trots natuurlijk

over verjaardag, ik weet wel wat wij geven en mn schoonouders maar gewoon niet wat te vragen aan het bezoek
dus ik lees graag mee met de tips voor sonnetje (al hebben wij dan nog maar 3 weken, jeetje wat gaat dat snel)

extra vocht in kleine slokjes adviseerde kraamhulp en cb vorig jaar ook toen mini net geboren was en het zo warm was, bij bv als je het trekt vaker aanleggen en bij fv meer water op de schepjes of gewoon alleen water (dus met nat was handje laten spelen oid kan dan ook)

nu maar eens kijken of ik nog tijd heb om de boel goed te gaan lezen!
pi_95946391
Hier speelt ze er ook nog op en ze is over een maandje al weer 3. :o
pi_95946414
slapen op eigen kamer, weet ik eigenlijk niet meer vanaf wanneer ze dat ging doen
eerste tijd ging goed, maar daarna weer een hele tijd tussen ons in gehad

saffier helemaal de doop gemist! nog van harte! hebben jullie een mooie dag gehad?

Anne en Leia aan het rollen zo leuk

tico hoe is het weekend weg?

gezellig gehad huup met je schoonouders haha

ik twijfel trouwens of ik met mini een rondje kermis in de buurt wil gaan maken vandaag
heb het gevoel dat het veels te warm is helaas is het badje nog niet bezorgd
pi_95946421
Oh en vaker aanleggen hoeft in principe niet. Als een kind goed drinkt bij de borstvoeding regelt het lichaam het zelf en in de zomer is het gewoon meer vocht. Maar dan moet het dus wel drinken zoals altijd. En anders vaker aanleggen natuurlijk.
pi_95946455
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 08:35 schreef Pvoesss het volgende:
Oh en vaker aanleggen hoeft in principe niet. Als een kind goed drinkt bij de borstvoeding regelt het lichaam het zelf en in de zomer is het gewoon meer vocht. Maar dan moet het dus wel drinken zoals altijd. En anders vaker aanleggen natuurlijk.
kijk dat is nuttige info!
dank

huup hoe is het trouwens met elin?
  maandag 25 april 2011 @ 10:38:07 #21
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95947875
Goedemorgen!!

We hebben gister zó'n geweldige dag gehad!! Zálig weer O+ Een dochter om op te vreten. Ze zag er zoooo mooi uit in haar doopjurk. Hij paste ook perfect en hij is al meer dan 100 jaar oud! Ze gaf geen kik tijdens de doop zelf, heeft lief naar de pastoor gelachen en zich geweldig gedragen. Ze heeft zitten babbelen op schoot en zitten zwaaien en zitten lachen O+ . Na de communie had ze dorst en ben ik er samen met haar tussenuit gepiept om haar te voeden. Dat waren de laatste paar minuten van de dienst dus ze heeft het echt geweldig gedaan!
Na de dienst nog de doop ingeschreven in het grote boek en toen zijn we de familie die vooruit was gegaan achterna gegaan naar huis. Ik had mijn vriendinnetje de huissleutels in haar handen geduwd en zij was vast koffie gaan zetten en de stoelen in de tuin klaarzetten samen met wat familie en een collega van me O+ O+
Tobias was ook voorbeeldig in de kerk, ik ben zo trots op hem! Goed stil gezeten, goed geluisterd, allemaal vragen gesteld aan papa die daar weer geen antwoord op had :D :D :D Op het laatste moment durfde hij niet meer te helpen, lekker ding :D Maar dat is natuurlijk absoluut nit erg.
's Middags gingen de kinderen lekker in het badje in de tuin, lekker afkoelen en toen de visite weg was en de opa's en oma's en mijn oma 'overbleven' hebben we als afsluiting de bbq aangeslingerd. Aan het eind van de straat staat een paar dagen een kinderkermis dus daar zijn we met de oma's en Tobias nig even naartoe gelopen O+
Ylana kwam _O_ godzijdank ;) gister weer vaak om te drinken _O_ heeft 3 tukken gedaan en ging uiteindelijk om 21.30 echt slapen.
Gistermiddag voelde ik me zó gelukkig! Eindelijk had ik het gevoel 'zó hoort een pasgeboren mama zich te voelen' O+ En nu vasthouden O+

PdeHoog was zo lief om de foto's te maken O+ ze volgen dus nog :Y

Vanyel dat was idd een klusje dat nog moest, de hanging baskets.
Sola, heb je mijn pm gezien?

Sorry, verder ben ik niet bijgelezen :@
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95948482
Wauw Saffier.. dat klinkt als een heerlijke dag inderdaad! Nog gefeliciteerd met de doop!
Heerlijk is dat he? Dat gelukkige 'ik-ben-mama'-gevoel...

Mijn ukkie is een beetje lastig deze dagen... heeft last van stemmingswisselingen waar een vrouw in de overgang nog een puntje aan kan zuigen... poeh. Geen idee of het nu de warmte is, of zijn verkoudheid waar ie niet van af lijkt te komen of dat er misschien toch nog een paar tandjes aan zitten te komen. Hij heeft er nog maar ééntje, dus op zich zouden een paar extra geen kwaad kunnen ;)

Ik ben aan het dubben wat we deze week op het kinderdagverblijf zullen trakteren... Als het zo lekker warm blijft zijn (zelfgemaakte water-)ijsjes misschien wel een leuk idee, maar misschien maar eens eerst overleggen met de leidsters of zij dat ook zien zitten...
pi_95949047
Klinkt als een fijne dag saffier!

Leuk idee idd shandaly! Lars gewoon ook al bijna 1

Ik zit te wachten tot floris wakker wordt. Hij slaapt al sinds 10uur. Zeker wat slaap in te halen :D hij was vanochtend om 8uur wakker. Mooie tijd hoor, maar meestal slaapt ie 12uur aan 1stuk :) wel fijn dat ie nu slaapt, heeft ie ook wat aan t feestje van zn neef straks
pi_95954190
Fijn dat het zo'n leuke dag was Saffier! Je klinkt heel gelukkig O+
pi_95954566
:O ik hoop nu serieus dat er tandjes komen, want dan is er een reden! Mijn hemel, wat is er toch met ons meisje... vannacht weer elk uur en om 5 uur KLAAR met slapen.. dat vonden wij niet, dus we hebben haar een uur of 2 in haar bed laten liggen mutsen... Maar toch... (zelf slaap je dan uiteraard ook niet..)

Verder is ze prima vrolijk, ze heeft het niet te warm, maar ze is gewoon zo vreselijk onrustig in haar slaap..

Saffier O+ dat klinkt als een hele fijn dag! Fijn!! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')