abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 mei 2011 @ 21:22:32 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96222849
Arme Leyla .. beterschap voor haar tico !
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 1 mei 2011 @ 21:22:34 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96222854
Ja ik ben het zo gewent om Jen op die manier te laten schrikken, het ging helemaal automatisch.. Ik dacht er gewoon niet bij na... Arm ding..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:23:03 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96222878
Oh ze ligt nu bij M... Die is ook ziek... Dat is veel erger.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 mei 2011 @ 21:27:38 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96223112
lol, stervende zwaan of serieus erger?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_96223337
Ik heb het fietshelmpje voor mijn zoon gekocht bij: http://www.bike24.net/1.php?content=8;navigation=1;menu=1000,5,70;product=6877 Voordeel van dit helmpje vond ik dat het niet zo zwaar was en toch goed uit de Duitse fietsers- of consumentenbond test kwam. Oja ik vond het plaatje van Janosch wat er op stond zo lief ;-)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:31:49 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96223369
Ik hoor al 2 dagen zucht en steun. Met name als hij moet opstaan of al ik de kamer in loop. Feit er nog koffie en cola wordt gedronken vermoed ik dat hij niet stervende is.
pi_96223780
ben nu ook even druk aan het zoeken w.b. fietshelmpjes. Op de site die eerder werd geplaatst kan ik namelijk geen waarborg merk vinden en ben laatst al bijna opgelicht, daar heb ik niet opnieuw zin in.

Nu heb ik er 1 gevonden op www.wielersport-expert.nl, die is vanaf 46 cm. Mijn man is even zijn boekje pakken, even kijken wat zijn hoofdomtrek was de laatste keer.
pi_96224348
ja het wordt deze
http://www.wielersport-ex(...)70de65ca4c9e4f4a.jpg

Yaro's hoofdomtrek was op 13 april 45,2 cm en deze is vanaf 46 cm. Hij is goedkoper en ze hebben en waarborg merk.
pi_96224528
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef As1981 het volgende:
ben nu ook even druk aan het zoeken w.b. fietshelmpjes. Op de site die eerder werd geplaatst kan ik namelijk geen waarborg merk vinden en ben laatst al bijna opgelicht, daar heb ik niet opnieuw zin in.

Nu heb ik er 1 gevonden op www.wielersport-expert.nl, die is vanaf 46 cm. Mijn man is even zijn boekje pakken, even kijken wat zijn hoofdomtrek was de laatste keer.
Bedoelde je mijn link? Ik had m'n helmpje razendsnel in huis en nette communicatie. Ik kan me echter wel voorstellen dat je extra voorzichtig wordt wanneer je al eens bijna bent opgelicht.

Leuk die pinguïns.
pi_96225134
ja, die van jou, maar ook die van DJMO. Ik was altijd heel makkelijk. Maar heb twee maal iets besteld voor de verjaardag van mijn neefjes en beide bij verschillende winkels. Heb het uiteindelijk allemaal wel gekregen, maar heb daar diverse telefoontjes en mailtjes aan moeten spenderen. En bij zoeken op internet veel oplichtingsverhalen gevonden. Dan ga je wel schrikken.
Het ene cadeau was echt ruim op tijd besteld voor mijn neefjes eerste verjaardag en kwam toen op zaterdag middag kwart voor 2 binnen, terwijl wij om 2 uur naar de verjaardag zouden vertrekken. Heeft wat stress opgeleverd kan ik je zeggen.
pi_96225656
Amy's koppie is denk ik nog te klein voor deze fietshelmpjes. In maart was haar omtrek 41,7 cm en dat groeit nu niet meer zo snel.
pi_96226090
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Solagratia het volgende:
Amy's koppie is denk ik nog te klein voor deze fietshelmpjes. In maart was haar omtrek 41,7 cm en dat groeit nu niet meer zo snel.
Hier ook zo'n smal hoofdje en toch gaat het erg goed. Inmiddels zal het wel iets meer dan 44 zijn maar een maand terug was het nog 43,5. We vonden met ondanks dat een veiliger idee dan zonder.
pi_96226103
Ik zat laatst idd ook te denken aan een helmpje. Maar s naar kijken

Floris moest vandaag even bijkomen van gisteren geloof k. Hij werd om 7uur wakker. Vriend hem een fles gegeven en om kwart voor 11 ging k bij m kijken. Was ie in zn bed aan t staan. Ook heeft ie van half 2 TOT half 4 geslapen en hij ging er om kwart over 6 weer in.
Heb iig een hoop kunnen doen in huis. En dat uitslapen was fijn, want sliepen pas om half 2. Hebben gezellig gebbqed met vrienden. Heerlijk de zomer O+ tuinhaard aan en gaan O+

En ik zag lena O+ kiran, wat een mooi jochie en hier ook een bloesjes fan :D geert O+ en yaro op de kinderboerderij, amy op de fiets, stoere bril :D
pi_96226806
Ah tnx knuffelbeestje! Dan doen wij dat ook maar gewoon. We vroegen ons af wat het handigst was, maar zonder helmpje vind ik het toch een beetje eng.

Amy laat haar bril gewoon op trouwens, had ik niet verwacht. Staat haar zo grappig :D
pi_96230963
pas op een foto spam. Ilse is een half jaar oud!

een paar uur oud.

een week oud

ruim een maand oud

voor het allereerst sinterklaas vieren

met anderhalve maand voor het eerst in het grote bed slapen (eenmalig een succes)

2 maanden oud.

bijna 3 maanden oud.

genieten in bad.

bijna 4 maanden oud.

met 5 maanden voor het eerst in de wandelwagen.

6 maanden oud!!

En zo vonden we ons meisje gisterenavond in bed

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn dochter is een halfjaar oud. Een halfjaar geleden zijn N en ik ouders geworden. Ze wordt zo groot, en zo leuk. Ik word elke dag meer verliefd op haar. Net als ik denk dat het toch echt niet meer kan, doet ze weer iets en groeit mijn liefde weer.
Ik ben gewoon moeder, een meisje wat precies 6 maanden geleden 3610 gram woog, weegt nu 8 kilo. Ze kijkt de wereld in, flirt met iedereen.
Ik ben moeder! Zij is mijn dochter!

een foto collage volgt, we zijn nu op "vakantie"in het huis van mijn schoonouders, zij zijn een maand weg.

[ Bericht 9% gewijzigd door kaatjejannie op 02-05-2011 00:03:03 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 2 mei 2011 @ 00:18:40 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96232059
Mooi kindje, Kaat O+
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 mei 2011 @ 08:16:47 #242
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96237021
Ahhhh dat júrkje O+ Wat een leuk grietje!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 mei 2011 @ 08:23:16 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96237088
die laatste foto <3

pi_96237232
Ilse O+

Er ligt er naast me in de box eentje verwoede pogingen te doen om al het speelgoed te pakken te krijgen en om te rollen. Mooi om te zien O+
  maandag 2 mei 2011 @ 08:40:53 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96237330
Volgens Ylana is omdraaien met je slaapzak aan stukken simpeler dan draaien zonder. Gek kind.
We mogen zo op audiëntie bij het cb (zoals een kennisje van me dat noemt :D) en daarna meteen door naar de HA voor Tobias. Die heeft weer klieren als mandarijnen in zijn nek :{ en last van zijn amandelen.
Ylana
  maandag 2 mei 2011 @ 08:48:48 #246
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96237448
KJ en As , wat een moppies!

Claudia, wat een wimpers! Sowieso, mooi grietje hoor!

Heb niet alles bijgelezen, geen tijd voor gehad. Jasmin is weer helemaal ok, gelukkig. Ze eet en drinkt weer normaal, we houden het wel even bij de hypoallergene voeding nog en haar ondertandjes beginnen ineens met een vaart te groeien! Ondertussen ben ik ziek, bluh.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:21:00 #247
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96241275
Sil, jakkie, nu heb jij het ook te pakken. Beterschap!

Ik ben net met Nathan naar de huisarts geweest. Het gekrijs 's nachts wordt waarschijnlijk veroorzaakt door krampen. Er schijnt iets te heersen wat nogal hardnekkig is. Gaat vanzelf over.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:44:03 #248
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96242143
Denk je alles gehad te hebben, pik je zelf het virus mee! BEterschap Sil :*

Arme Nathan. Ik hoop dat hij ook snel van dat vervelende virus af is! Kramp is zo zielig!

crosspost; O+ Vandaag is Ylana 8 maanden, 2 weken en 2 dagen... vandaag is ze net zo lang uit mijn buik als dat ze ín mijn buik heeft gezeten O+
Cb was tevreden, 7145 gram en bijna 70 cm lang. Ze was positief verbaasd dat ik nog bv geef :)
Ylana
  maandag 2 mei 2011 @ 11:46:20 #249
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96242237
Nathan is overdag trouwens wel gelukkig. Oh, en hij is weer verkouden, heb nu die pipetjes maar gehaald waar jullie eerder allemaal zo enthousiast over waren.
pi_96242730
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je trouwens als ze 's nachts wakker wordt, CP? Hier werken dan weer heel andere dingen.
Gelukkig wordt ze 's nacht niet heel veel wakker. Maar als ze dat wel doet ligt ze soms alleen even wat te piepen en gaan we er niet eens naar toe. Als het langer duurt dan ga ik erheen en leg haar even aan de borst. Dan weer terug in bed en meestal slaapt ze dan vrij snel weer. Ik ga in ieder geval ook meteen weer naar bed. Als ze al piept is dat eigenlijk maar heel kort.

En wat een leuke foto! Mooie ogen, lange wimpers! En en enorm schattig jurkje zeg :D O+
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef J-net het volgende:
Okay daar komt de kleine man

[ afbeelding ]
In bad in eerste week

[ afbeelding ]
3 dagen jong

[ afbeelding ]
2,5 weken jong

[ afbeelding ]
3 weken en een dag
Wat een mooi ventje J-net O+