Bedoelde je mijn link? Ik had m'n helmpje razendsnel in huis en nette communicatie. Ik kan me echter wel voorstellen dat je extra voorzichtig wordt wanneer je al eens bijna bent opgelicht.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef As1981 het volgende:
ben nu ook even druk aan het zoeken w.b. fietshelmpjes. Op de site die eerder werd geplaatst kan ik namelijk geen waarborg merk vinden en ben laatst al bijna opgelicht, daar heb ik niet opnieuw zin in.
Nu heb ik er 1 gevonden op www.wielersport-expert.nl, die is vanaf 46 cm. Mijn man is even zijn boekje pakken, even kijken wat zijn hoofdomtrek was de laatste keer.
Hier ook zo'n smal hoofdje en toch gaat het erg goed. Inmiddels zal het wel iets meer dan 44 zijn maar een maand terug was het nog 43,5. We vonden met ondanks dat een veiliger idee dan zonder.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Solagratia het volgende:
Amy's koppie is denk ik nog te klein voor deze fietshelmpjes. In maart was haar omtrek 41,7 cm en dat groeit nu niet meer zo snel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn dochter is een halfjaar oud. Een halfjaar geleden zijn N en ik ouders geworden. Ze wordt zo groot, en zo leuk. Ik word elke dag meer verliefd op haar. Net als ik denk dat het toch echt niet meer kan, doet ze weer iets en groeit mijn liefde weer.
Ik ben gewoon moeder, een meisje wat precies 6 maanden geleden 3610 gram woog, weegt nu 8 kilo. Ze kijkt de wereld in, flirt met iedereen.
Ik ben moeder! Zij is mijn dochter!
een foto collage volgt, we zijn nu op "vakantie"in het huis van mijn schoonouders, zij zijn een maand weg.
Gelukkig wordt ze 's nacht niet heel veel wakker. Maar als ze dat wel doet ligt ze soms alleen even wat te piepen en gaan we er niet eens naar toe. Als het langer duurt dan ga ik erheen en leg haar even aan de borst. Dan weer terug in bed en meestal slaapt ze dan vrij snel weer. Ik ga in ieder geval ook meteen weer naar bed. Als ze al piept is dat eigenlijk maar heel kort.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je trouwens als ze 's nachts wakker wordt, CP? Hier werken dan weer heel andere dingen.
Wat een mooi ventje J-netquote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef J-net het volgende:
Okay daar komt de kleine man
[ afbeelding ]
In bad in eerste week
[ afbeelding ]
3 dagen jong
[ afbeelding ]
2,5 weken jong
[ afbeelding ]
3 weken en een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |