Het komt mij ook niet bekend voor en ik kom uit Z-O-Brabant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:17 schreef James1988 het volgende:
Ik ook niet.
Misschien is dat iets Oost-Brabants?
quote:Fyra rijdt nu een maand naar Breda. In deze periode hebben wij veel nieuwe reizigers verwelkomd. Helaas is in deze maand niet alles volgens plan verlopen, in het onderwerp Fyra en HSL kunt u daar meer over lezen. Vanaf 1 mei reist u op dit traject met een toeslag. De nieuwe toeslag bedraagt ¤ 1,70.
Regio Waalwijk - Oosterhoutquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:17 schreef James1988 het volgende:
Ik ook niet.
Misschien is dat iets Oost-Brabants?
Ofwel, als ik tussen de regeltjes door lees, staat er eigenlijk dat de reizigers de proefkonijnen zijn en daarvoor nog moeten betalen ook. Ja nee, nu snap ik het.quote:NS Hispeed schrijft:
Verbeteringen
Ondanks dat het rijden over de HSL, het schakelen en rangeren uitvoerig is getest, lopen we helaas nog regelmatig tegen problemen aan. De echte praktijk waarbij 64 Fyra treinen en 20 Thalys treinen per dag rijden, gedraagt zich dan toch anders dan de vaak nachtelijke testen in de voorgaande jaren. Omdat veiligheid voorop staat kiezen de systemen en onze medewerkers altijd de veilige kant en dat is remmen, stilstaan of niet vertrekken. Specialisten van zowel de systemen in de locomotief als in het spoor werken samen aan het verzamelen van gegevens, de analyse ervan en de implementatie van verbeteringen. Op alle niveaus wordt ervaring op gedaan. Meer dan 500 medewerkers van NS Hispeed, Prorail en hun leveranciers werken hieraan. Het zijn vaak kleine stapjes die voor u als reiziger niet altijd zichtbaar zijn maar die wel gaan leiden naar snel en comfortabel reizen met Fyra via de HSL. Dat is waar NS Hispeed voor staat. Daar mag u ons op aanspreken.
Allemaal incompetente eikels, die treindienstleiders. Stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef greavy het volgende:
Faal Fyra. Er was gister een Fyra omgeleid via Dordrecht omdat de TRDL de wissels gewoon op het conventionele spoor hadden gericht. TRDL's letten dus ook voor geen flikker op.
Zou jij uit kunnen leggen hoe dat dan precies gaat Ziggy? Hoe moeilijk of makkelijk is het om een trein het verkeerde spoor op te sturen? Het lijkt me niet dat een trdl iedere trein opnieuw instelt hoe elke wissel en ieder sein moet staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Allemaal incompetente eikels, die treindienstleiders. Stuk voor stuk.
Voor iedere trein is vooraf gedefinieerd welke route hij moet nemen. Als je daar niet mee klooit, gaat het dus goed, maar het is ook heel makkelijk om een trein verkeerd te sturen. Ik zou nog eens foto's maken, daarmee kan ik het wel uitleggen. Tot die tijd kan je ook wel wat met mijn linkjes in de OP.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zou jij uit kunnen leggen hoe dat dan precies gaat Ziggy? Hoe moeilijk of makkelijk is het om een trein het verkeerde spoor op te sturen? Het lijkt me niet dat een trdl iedere trein opnieuw instelt hoe elke wissel en ieder sein moet staan.
Wauwquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:59 schreef James1988 het volgende:
Vandaag 2x een perfecte rit gehad met Fyra tussen Breda en Rotterdam.
Ik zie het al helemaal voor me Langs de hele HSL overal gestrande Fyra's, en de laatste van de dag rijdt wel vol met passagierende tm'squote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef James1988 het volgende:
Van die 4 tm's was er volgens mij eentje passagierend. Een eerdere Fyra was toen uitgevallen volgens mij.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vooringenomen kinderachtige kritiek leveren is een betere omschrijving.
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En wel grappig dat alleen James dat twitteraccountje hier zo promoot. Je zou bijna denken...
Een aantal mensen die weten waar ze over praten. Hoe vaak heb jij al met Fyra gereisd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.
Vaak genoeg. Nooit problemen, ook niet tussen Rotterdam Centraal en Breda.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Ireyon het volgende:
Een aantal mensen die weten waar ze over praten. Hoe vaak heb jij al met Fyra gereisd?
Ik heb het niet alleen over de inhoud, maar ook over de vorm. Daarnaast vraag ik me af wat men hiermee wil bereiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Ireyon het volgende:
't Is een prima account en bovendien is het toch echt NsHispeed zelf die voor de inhoud zorgt. Als je regelmatig met Fyra zou reizen zou je er niet eens aan denken om het 'kinderachtige kritiek' te noemen .
Het is eigenlijk ook onzinnig dat de reiziger moet onthouden welk bedrijf de dienst op dat traject rijdt en welke paaltjes daarbij horen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Temlin het volgende:
Ik heb heel veel mensen die met syntus reizen zien incheken bij NS paaltjes op Arnhem Velperpoort
Als het aan Melanie S. van H. G. ligt verandert hier ook niets aan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook onzinnig dat de reiziger moet onthouden welk bedrijf de dienst op dat traject rijdt en welke paaltjes daarbij horen.
Ik doe altijd demonstratief mijn vingers in de oren als er in de trein bij aankomst in Groningen of Leeuwarden weer dat hele riedeltje over (het overstappen met) die OV-Chipkaart omgeroepen wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Arriva heeft hetzelfde gezeik op Groningen en Leeuwarden. Ronduit bespottelijk.
Maar Socios, er is toch een reden dat de HSA aan de afgrond van faillisement bungelt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.
Ik hoor het al niet eens meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik doe altijd demonstratief mijn vingers in de oren als er in de trein bij aankomst in Groningen of Leeuwarden weer dat hele riedeltje over (het overstappen met) die OV-Chipkaart omgeroepen wordt.
Veel te hoge concessiegelden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Socios, er is toch een reden dat de HSA aan de afgrond van faillisement bungelt.
Dan hadden ze niet moeten intekenen voor die prijs.quote:
Inderdaad. Misschien dat Deutsche Bahn anders gewonnen had?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef De_Hertog het volgende:
Dan hadden ze niet moeten intekenen voor die prijs.
Waarom is dat ? Die hadden ervaring met het rijden met HSTs en vrijwel direct materieel beschikbaar. Je kunt niet alles op HSA / HiSpeed afschuiven van wat daar mis gegaan is, maar wel veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien dat Deutsche Bahn anders gewonnen had?
Is dat zo? Dat lijkt me nogal in strijd met allerlei mededingingsregels. DB heeft al aangegeven een rechtszaak te beginnen als HiSpeed steun krijgt, vraag me af waarom de verliezers van deze concessies dat dan niet doen, als het klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
Veolia en Arriva hebben hetzelfde gedaan in de provincies maar die zijn geholpen
Precies, die hadden in 2007 meteen wat ICE-3's op die lijn geplempt en met 300 km/u gaan rijden. Nu moeten we wachten tot eind 2012 voordat ICE op de HSL Zuid te bewonderen zal zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
Die hadden ervaring met het rijden met HSTs en vrijwel direct materieel beschikbaar.
Mja, dat is niet helemaal waar. De lijnen zijn wat verliesgevend en dat is in het bestek opgenomen. Ze weten wat voor subsidie er klaarligt en daarmee moeten ze het doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
Veolia en Arriva hebben hetzelfde gedaan in de provincies maar die zijn geholpen
Wat Arriva betreft inderdaad, maar wat was die 'misrekening' bij Veolia dan? Als dat iets is wat andere partijen wel al correct berekend hadden lijkt me dat toch wel een probleem..quote:
Hetzelfde geldt voor de SNCF en die hebben zelfs nog een hoop hogesnelheidstreinen die ook met 1500V kunnen omgaan. De hoeveelheid ICE-3 die dat kan is kleiner.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom is dat ? Die hadden ervaring met het rijden met HSTs en vrijwel direct materieel beschikbaar. Je kunt niet alles op HSA / HiSpeed afschuiven van wat daar mis gegaan is, maar wel veel.
Dat is precies wat ik bedoel, HSA heeft toch precies het zelfde gedaan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
Veolia krijgt extra geld van Limburg omdat het bedrijf zich misrekend had en door de hogere prijzen verlies leed op de concessies.
Ik ging alleen in op Socios' opmerking, maar inderdaad. Al is de SNCF ook niet altijd even netjes als het om het verschil tussen staatsspoor en privaat gaat..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de SNCF en die hebben zelfs nog een hoop hogesnelheidstreinen die ook met 1500V kunnen omgaan. De hoeveelheid ICE-3 die dat kan is kleiner.
Veolia had volgens mij erg scherp ingeschreven op de bus en treinconcessies in Limbabwe en door de gestegen brandstofkosten kwamen ze in de problemen en dreigden ze om fors in het lijnenaanbod te schrappen. Daarop heeft voor-Duitsland de portemonnee getrokken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat Arriva betreft inderdaad, maar wat was die 'misrekening' bij Veolia dan? Als dat iets is wat andere partijen wel al correct berekend hadden lijkt me dat toch wel een probleem..
Het verschil is dat de HSA geen subsidie krijgt om het spul te laten rijden en Veolia wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, HSA heeft toch precies het zelfde gedaan?
Ok, dus als een concurrent een grotere marge voor de brandstof had ingecalculeerd is die nu benadeeld. Dat vind ik toch nogal dubieus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veolia had volgens mij erg scherp ingeschreven op de bus en treinconcessies in Limbabwe en door de gestegen brandstofkosten kwamen ze in de problemen en dreigden ze om fors in het lijnenaanbod te schrappen. Daarop heeft voor-Duitsland de portemonnee getrokken.
Is het ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, dus als een concurrent een grotere marge voor de brandstof had ingecalculeerd is die nu benadeeld. Dat vind ik toch nogal dubieus.
Auto's _!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Temlin het volgende:
Daarom met de auto gaan heb je nergens last van
Verlopen rijbewijs kun je tegenkomen of een verlopen APKquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Temlin het volgende:
Daarom met de auto gaan heb je nergens last van
Mijn rijbewijs verloopt over ruim een half jaar. Misschien niet verlengen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Verlopen rijbewijs kun je tegenkomen of een verlopen APK
Bespaar je op korte termijn toch weer geld meequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs verloopt over ruim een half jaar. Misschien niet verlengen?
Nee hoor met de auto kun je overal komen met de trein nietquote:
Doet me denken aan deze:quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee hoor met de auto kun je overal komen met de trein niet
Mooie foto!quote:
De heren van WC-eend liggen er niet wakker van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Allemaal incompetente eikels, die treindienstleiders. Stuk voor stuk.
Ah, dat klinkt bekend. 4 maanden en 3 vervangende kaarten later bleek er bij mij ergens een geldigheid tot april 1910 (ipv 2010) in een systeem te staan. En niemand die dat door had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef greavy het volgende:
Mijn ma in de trein, kaartje met korting. Controle blijkt haar VDU niet geldig. Terwijl zij hem al 3 maanden heeft én nog nooit een boete gehad heeft.
En in 3 dagen tijd heeft ze 2 keer met de trein gereisd, en beide keren 1 controle gehad..
En dan nog eens, je VDU blokkeren wegens openstaande boetes???
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef James1988 het volgende:
Infrabel verveeld met graffiti op 35 meter hoge brug
Het is zondag, de boel rijdt in een uursdienst. Reken erop dat de trein 40 minuten over staat in Veendam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Morgen op de eerste dag meteen even naar Veendam met de trein. [ afbeelding ]
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De heren van WC-eend liggen er niet wakker van.
Hun doel? Lagergeschikten tegen elkaar uitspelen...
Zolang ie maar gewoon stil blijft staan. Socios kan niet zo goed tegen treinen die steeds stoppen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is zondag, de boel rijdt in een uursdienst. Reken erop dat de trein 40 minuten over staat in Veendam.
Alle treinen naar Veendam zijn gewoon de doorgetrokken stoptreinen die nu nog tot Zuidbroek gaan. Er rijden helaas geen sneltreinen op het traject, dus het maakt niet uit met welke trein ik ga; allemaal doen ze er even lang over ft. maken ze evenveel stops onderweg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
Zolang ie maar gewoon stil blijft staan. Socios kan niet zo goed tegen treinen die steeds stoppen.
Dat dacht ik ook toen ik nog een student-OV had.quote:
Bij de aanbesteding in 2004 is AnsaldoBreda als beste uit de bus gekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef Peter het volgende:
Waaaaarom bestellen ze geen ICE treinen?
Wanneer het moederbedrijf (Finmeccanica) de stekker eruittrekt. En dat gaat niet gebeuren denk ik.quote:En wanneer is Ansaldo failliet?
JOEPIE. Geen extra reisproduct meer nodig bij Arriva voor 40% korting.quote:Voordeelurenproduct NS geldig bij Arriva
Geplaatst op: vrijdag 29 april 2011 17:34
Laatst bijgewerkt: vrijdag 29 april 2011 23:36
Arriva-treinreizigers in de provincies Groningen en Fryslân kunnen tot mei 2012 40 procent goedkoper reizen tijdens de daluren, als er wordt gereisd op saldo met een OV-chipkaart. De korting geldt van maandag tot en met vrijdag na 09.00 uur en op zaterdag en zon- en feestdagen de gehele dag. Arriva, de provincies Groningen en Fryslân hebben dit gezamenlijk besloten. Daarnaast is vanaf 1 mei de NS-Voordeelurenkaart geldig op de Arriva-treinen.
Om gebruik te kunnen maken van deze 40 procent korting, is het dus wel nodig dat het gratis Arrivakortingsproduct op een persoonlijke of een anonieme OV-chipkaart wordt gezet. Dit is mogelijk bij een Arriva verkoop- en oplaadautomaat, waarvan er op elk station in Friesland en Groningen een is geplaatst. Het opladen kan ook bij de Arriva Stores in Groningen en Leeuwarden. Op deze locaties liggen informatieflyers waarop wordt uitgelegd hoe het Arriva-kortingsproduct op een OV-chipkaart opgeladen kan worden. Ook zet Arriva een speciaal OV-chipkaart promotieteam in om reizigers zo goed mogelijk te informeren. Uiteraard is alle informatie ook te vinden op arriva.nl. Reizigers die het gratis Arriva kortingsproduct al hebben opgeladen op hun OV-chipkaart, hoeven het reisproduct niet opnieuw op te laden. De geldigheid wordt automatisch verlengd tot 1 mei 2012.
NS-voordeelurenproduct ook geldig bij Arriva
Reizigers die het NS-Voordeelurenabonnement gebruiken op de OV-chipkaart, ontvangen met ingang van 1 mei 2011 de 40 procent korting ook op de Arriva-lijnen. Zowel bij gebruik van het Arrivakortingsproduct als bij het NS-Voordeelurenabonnement wordt de 40 procent korting automatisch verrekend bij het uitchecken. De acceptatie van het NS-voordeelurenproduct op de OV-chipkaart in de Arriva-treinen vergroot het reizigersgemak van de OV-chipkaart.
Bron: persbericht Arriva
Half Nederland naar Veendam uitgerukt? Blij dat ik lekker thuis zit..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef Bitlord het volgende:
En het rijdt in Veendam!
http://yfrog.com/h09lwggj
Huh, wat? Ik gebruik al járen mijn NS Voordeelurenabonnement ook op de lijnen van Arriva en andere vervoerders. Nooit commentaar op gehad.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:07 schreef greavy het volgende:
JOEPIE. Geen extra reisproduct meer nodig bij Arriva voor 40% korting.
Ik zou vandaag ook naar Veendam gaan, maar ik ga van de week wel even.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:07 schreef greavy het volgende:
Half Nederland naar Veendam uitgerukt? Blij dat ik lekker thuis zit..
En op de stations? Daar kan ik straks wel even kijken, net als of Veendam in de kaartautomaat staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:11 schreef Duvel het volgende:
Volgens de actuele spoorkaart op de NS-site bestaat er geen spoorlijn naar Veendam.
Dat is voor Reizen op Saldo hé. Dan moest je altijd een apart product erbij zetten. Nu moet Veolia ook nog even dat gaan accepteren..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat? Ik gebruik al járen mijn NS Voordeelurenabonnement ook op de lijnen van Arriva en andere vervoerders. Nooit commentaar op gehad.
Mijn idee inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 11:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Half Nederland naar Veendam uitgerukt? Blij dat ik lekker thuis zit..
Ohw, okey. Verkeerd begrepen dan, daar heb ik niets mee te maken. Ik koop gewoon een treinkaartje met korting naast mijn Voordeelurenkaart.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:16 schreef greavy het volgende:
Dat is voor Reizen op Saldo hé. Dan moest je altijd een apart product erbij zetten. Nu moet Veolia ook nog even dat gaan accepteren..
Wat een prutspoorboekje. Ze wisten toch allang dat die trein ging rijden. En de reisplanners kennen 'm welquote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
En op de stations? Daar kan ik straks wel even kijken, net als of Veendam in de kaartautomaat staat.
In het Spoorboekje staat Veendam nog niet:
http://www.ns.nl/spoorboekje/45a.pdf
Dit zijn toch nieuwe?Smerig tuig, hufters, geteisem!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OV chipkaart door je strot douwen? Welnee
[ afbeelding ]
Werd gister ook gebruikt om op te zitten toen ik daar rond 18:15/18:30 was.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OV chipkaart door je strot douwen? Welnee
[ afbeelding ]
Ik weet niet of een treinkaartje te koop is aan het loket. Er stond zojuist een veel te lange rij om daarvoor te gaan wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:31 schreef greavy het volgende:
Netjes.. Dan lekker zonder kaartje naar Veendam toch
Weet ik niet? Ik heb ze al zelf geresized naar 640*480, zoals ik standaard doe.quote:
Ze zijn bij mij allemaal 646 x 15.quote:
Ligt aan Fok! dan. Bij mij was het na een F5 wel goed.quote:
In de computer zal op die plek wel een wandelpad hebben gestaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef greavy het volgende:
NVBS Koninginnerit met de HSA 186, 30 April 2011
En geldverspilling a-la Prorail:
[ afbeelding ]
Een hek neerzetten waar iedereen omheen kan lopen
Daarnaast ligt gewoon een niet-afgesloten weg en fietspad. Ik heb het dus over Deze locatie. Bij de haven langs de Donker Duyvisweg in Dordrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:34 schreef Igen het volgende:
[..]
In de computer zal op die plek wel een wandelpad hebben gestaan?
Je ziet dat wel vaker trouwens, vooral bij afgesloten overwegen van boerenpaden. Daar staat dan een hek terwijl ze daarachter de greppel langs het spoor allang hebben doorgetrokken.
Ik neem aan dat dan op die plek ooit ook een pier/steiger is geweest, en dat ze daarom dat hek hebben neergezet.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Daarnaast ligt gewoon een niet-afgesloten weg en fietspad. Ik heb het dus over Deze locatie. Bij de haven langs de Donker Duyvisweg in Dordrecht.
Streetview: Klikje voor Streetview
Ja nee, dat bedoel ik dus. Er was ooit een steiger, daarom staat in de ProRail-computer nog steeds dat er ooit een overweg was, dus met het landelijke overal-hekken-neerzet-programma moet ook hier een hek. Zoiets.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:48 schreef greavy het volgende:
Het hek staat er nog geen half jaar. Toen ik er in Oktober was, stond dat hek er nog niet.. En de situatie is echt niet veranderd...
Met 4.0.1 is het niks. Wel snel scrollen!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie ze wel normaal, alleen zijn de foto's in mijn FF4.0.1 allemaal 0 bytes
Nou en.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef Socios het volgende:
- Het is niet, ik heraal: niet mogelijk een treinkaartje naar Veendam de kopen uit de kaartautomaat!
quote:Om u het gemak van de trein te laten ervaren, bieden wij u een gratis dagkaart aan! Met uw gratis dagkaart reist u op een zaterdag of zondag in mei of juni een hele dag gratis tussen Groningen en Veendam.
Je kan wss. beter vķķr het resizen even een 'enhance edges' doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef greavy het volgende:
@Fles, waarom ze onscherp zijn, ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik zal eens naar het resizen wat ik doe kijken. Misschien dat daar iets niet helemaal goed verloopt. Originele foto's zijn wel veel scherper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |