Ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef James1988 het volgende:
Van die 4 tm's was er volgens mij eentje passagierend. Een eerdere Fyra was toen uitgevallen volgens mij.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vooringenomen kinderachtige kritiek leveren is een betere omschrijving.
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En wel grappig dat alleen James dat twitteraccountje hier zo promoot. Je zou bijna denken...
Een aantal mensen die weten waar ze over praten. Hoe vaak heb jij al met Fyra gereisd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.
Vaak genoeg. Nooit problemen, ook niet tussen Rotterdam Centraal en Breda.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Ireyon het volgende:
Een aantal mensen die weten waar ze over praten. Hoe vaak heb jij al met Fyra gereisd?
Ik heb het niet alleen over de inhoud, maar ook over de vorm. Daarnaast vraag ik me af wat men hiermee wil bereiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Ireyon het volgende:
't Is een prima account en bovendien is het toch echt NsHispeed zelf die voor de inhoud zorgt. Als je regelmatig met Fyra zou reizen zou je er niet eens aan denken om het 'kinderachtige kritiek' te noemen.
Het is eigenlijk ook onzinnig dat de reiziger moet onthouden welk bedrijf de dienst op dat traject rijdt en welke paaltjes daarbij horen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Temlin het volgende:
Ik heb heel veel mensen die met syntus reizen zien incheken bij NS paaltjes op Arnhem Velperpoort
Als het aan Melanie S. van H. G. ligt verandert hier ook niets aan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook onzinnig dat de reiziger moet onthouden welk bedrijf de dienst op dat traject rijdt en welke paaltjes daarbij horen.
Ik doe altijd demonstratief mijn vingers in de oren als er in de trein bij aankomst in Groningen of Leeuwarden weer dat hele riedeltje over (het overstappen met) die OV-Chipkaart omgeroepen wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Arriva heeft hetzelfde gezeik op Groningen en Leeuwarden. Ronduit bespottelijk.
Maar Socios, er is toch een reden dat de HSA aan de afgrond van faillisement bungelt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is een pure hetze die al lange tijd door een aantal mensen gevoerd wordt tegen FYRA dan wel NS Hispeed.
Ik hoor het al niet eens meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik doe altijd demonstratief mijn vingers in de oren als er in de trein bij aankomst in Groningen of Leeuwarden weer dat hele riedeltje over (het overstappen met) die OV-Chipkaart omgeroepen wordt.
Veel te hoge concessiegelden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Socios, er is toch een reden dat de HSA aan de afgrond van faillisement bungelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |