De gemeente heeft hier ook een - niet onbelangrijke rol - in, toch? Namelijk zij gaan jouw scootmobiel vergoeden! Dus ik kan me voorstellen dat zij normen hebben gesteld om een bepaald type te vergoeden en dat je op basis daarvan een keuze kan maken bij de fabrikant.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
voor de duidelijkheid: beide brieven waren inderdaad van de gemeente.
Was de tweede brief van de hartingbank geweest, dan was het een stuk logischer.
Het gaat er natuurlijk om dat je op basis van die eerste brief zou verwachten dat de leverancier vragen gaat stellen om te bepalen wat MarMar nodig heeft, niet dat de gemeente nog eens met vragen komt om te bepalen of ze überhaupt wel iets krijgt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De gemeente heeft hier ook een - niet onbelangrijke rol - in, toch? Namelijk zij gaan jouw scootmobiel vergoeden! Dus ik kan me voorstellen dat zij normen hebben gesteld om een bepaald type te vergoeden en dat je op basis daarvan een keuze kan maken bij de fabrikant.
Als het de consulent is waar je al langer mee in de clinch ligt, is het dan niet handiger die te vriend te houden?
Ik vond het in eerste instantie al wel duidelijk, maar misschien komt dat omdat ik dergelijke dingen ook voor mijn moeder heb moeten regelen. Ervaring leert ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien dan ook handig, voordat je roept tegen mensen dat ze niet zo snel conclusies moeten trekken, als je de bronnen van bepaalde stukken er bij zet
Hoe is het nu met haar dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie al wel duidelijk, maar misschien komt dat omdat ik dergelijke dingen ook voor mijn moeder heb moeten regelen. Ervaring leert ofzo.
dat staat gewoon zo in t stukje. ik zag t ook pas de tweede keer lezen. ik heb t net nog tegen je gezegd. selectief lezen is ook een kunst hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien dan ook handig, voordat je roept tegen mensen dat ze niet zo snel conclusies moeten trekken, als je de bronnen van bepaalde stukken er bij zet
Normaliter bij iemand die al bekend is bij de hartingbank gaat het zo:quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De gemeente heeft hier ook een - niet onbelangrijke rol - in, toch? Namelijk zij gaan jouw scootmobiel vergoeden! Dus ik kan me voorstellen dat zij normen hebben gesteld om een bepaald type te vergoeden en dat je op basis daarvan een keuze kan maken bij de fabrikant.
Best oké. Ze is nu anderhalve maand weer thuis, met zuurstof. De ene dag gaat wat beter dan de andere, maar ze redt zich grotendeels zelfstandig. Alleen 3 uur hulp in de huishouding per week en wij doen de meeste boodschappenquote:
Nope, de selectie is vaak ook een obstakel.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MarMar het volgende:
Da's best fijn nieuws Phaidra.
Het schijnt per gemeente niet heel erg verschillend te gaan begrijp ik al
Meestal is het zo dat een leverancier een depot voor een gemeente heeft met een aantal scootmobiels.. daar moet inderdaad maar net de goede bij zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, de selectie is vaak ook een obstakel.
Je zal heerlijk zitten in een scootmobiel (rugklachten verminderd) die niet in het pakket blijkt te zitten...
Al is hij goedkoper dan de andere, schrijf het maar op je buik.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef MarMar het volgende:
Van dat oplaadpunt is dan wel weer lullig.. niet ergens dichtbij een plek bij iemand anders waar ze tijdelijk gebruik mag maken van wat stroom?
(volgens manlief kost het zo'n 50 ct om een scootmobiel volledig op te laden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Succes XM!
Jeetje, wat lullig Phaidra, van dat oplaadpunt..
Phoe, ik heb zojuist 'n sessie met een patient gehad en die ging erg goed. Ik zag er erg tegenop en was bang binnen 5 min al uitgepraat te zijn.. maar dat was dus niet zo. Ben alleen wel heel moe nu, was vrij heftig (die arme patient zal wel 3x meer stuk zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Fijn!!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef Swietje het volgende:
MarMar, ik zal er even een positief verhaal tegenaan gooien. Ik had binnen 2 weken na aanvraag bij gemeente een reactie terug dat Harting Bank contact op zou nemen. Dit deden zij twee dagen later, adviseur maakte afspraak om thuis langs te komen. Samen gekeken naar wat nodig was, een week later al de voorziening in huis om te proberen. En nu twee weken later heb ik de definitieve voorziening in huis.Het kan dus wel.
Go go Cali!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Phoe, ik heb zojuist 'n sessie met een patient gehad en die ging erg goed. Ik zag er erg tegenop en was bang binnen 5 min al uitgepraat te zijn.. maar dat was dus niet zo. Ben alleen wel heel moe nu, was vrij heftig (die arme patient zal wel 3x meer stuk zijn)
Tofheidquote:Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef Swietje het volgende:
MarMar, ik zal er even een positief verhaal tegenaan gooien. Ik had binnen 2 weken na aanvraag bij gemeente een reactie terug dat Harting Bank contact op zou nemen. Dit deden zij twee dagen later, adviseur maakte afspraak om thuis langs te komen. Samen gekeken naar wat nodig was, een week later al de voorziening in huis om te proberen. En nu twee weken later heb ik de definitieve voorziening in huis.Het kan dus wel.
Thanksquote:Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
@Phaidra, pff, hopelijk komt het een beetje snel voor elkaar, scootmobiel is een stuk meer vrijheid, althans, zo voelt het voor mij wel.
nog één gesprek vandaag, dan is het klaarquote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn!!
[..]
Go go Cali!Lekker rustig aan doen verder vandaag?
Ewelina & XM, sterkte met essay danwel mondbeul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
oh maar t gaat er bij mij juist om dat wat goed gaat beter te waarderen en wat minder goed gaat minder te veroordelen. beter dealen met de wereld om me heen en erachterkomen waarom ik ben zoals ik ben helpt me om te gaan met emoties en me niet vol te proppen...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's eigenlijk de reden dat ik soms therapie maar niks vindIk heb zo het idee dat je focust op wat er mis is ipv wat er goed is (misschien heb ik dat verkeerd
) en nja, ik ben best wel blij tegenwoordig, maar als ik teveel stilsta bij wat er vroeger kut was word ik ook depri
![]()
</mening>
Oh ik geloof ook zeker dat het vaak nuttig kan zijn!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh maar t gaat er bij mij juist om dat wat goed gaat beter te waarderen en wat minder goed gaat minder te veroordelen. beter dealen met de wereld om me heen en erachterkomen waarom ik ben zoals ik ben helpt me om te gaan met emoties en me niet vol te proppen...
Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar ik ben het hier wel mee eens. Ben naar de psych en naar de "alternatieve" therapeut geweest. En mijn ervaring is dat je een complex word aangepraatquote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's eigenlijk de reden dat ik soms therapie maar niks vindIk heb zo het idee dat je focust op wat er mis is ipv wat er goed is (misschien heb ik dat verkeerd
) en nja, ik ben best wel blij tegenwoordig, maar als ik teveel stilsta bij wat er vroeger kut was word ik ook depri
![]()
</mening>
oh, die wil ik ook nog wel zien!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh Black Butterflies is een geweldige film!. Bepaalde dingetjes hadden wat beter uitgewerkt mogen worden wat mij betreft, maar desondanks
.
nou, dat is precies wat de meeste psychologen doen, toch? ik krijg ook cognitieve/gedragsgerichte therapie.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarom vond ik cognitieve therapie ook zo fijn
gewoon een situatie analyseren en er alternatieven bij situeren, niets diepzinnig intern gedoe
Tuurlijk ga ik allen omdat ik ergens mee zit. Maar ik weet waarom ik ermee zit, het wat/hoe en de geschiedenis, en wat ik wilde weten was hoe ik ermee moest/kon omgaan. Niet om andere zaken erbij te betrekken, ik wist het probleem en wilde hulp met het omgaan met het probleem.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
Een complex aanpraten lijkt mij meer aan de orde als iemand helemaal geen klachten heeft, maar als je zelf naar een psych toe gaat lijkt het me duidelijk dat je ergens last van hebt en dan is het toch zinvol als je daar een oorzaak voor probeert te vinden? Als je dan iets tegenkomt dat volgens jou de oorzaak niet is kun je dat toch ook gewoon aangeven?
Ja dat bedoel ik ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Perruche het volgende:
Kwak, dat niet, maar in mijn geval wel. niet altijd een even rooskleurige jeugd gehad, maar dingen die voor mij *echt* allang geen issue meer waren werden weer uitgediept als zijnde immense problemen waardoor ik een trauma zou hebben, dat ging er bij mij niet in.
Ik kwam inderdaad omdat ik een oplossing zocht om met dingen om te gaan, maar ging weg met meer problemen dan ik had aan het begin. Zeg niet dat het voor iedereen zo werkt, maar bij mij helaas wel
Jammer, er zijn zoveel verschillende werkwijzes en dit was duidelijk niet de goede voor jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik allen omdat ik ergens mee zit. Maar ik weet waarom ik ermee zit, het wat/hoe en de geschiedenis, en wat ik wilde weten was hoe ik ermee moest/kon omgaan. Niet om andere zaken erbij te betrekken, ik wist het probleem en wilde hulp met het omgaan met het probleem.
Maar dit is alleen mijn ervaring met psychologen, het zal vest wel goed werken voor bepaalde mensen
ja, daarom zeg ik ook - voor sommige mensen zal het vast werken. Die dingen hadden er echte vrij weinig mee te maken. En zelfs mn psych zei "nou, je hebt jezelf goed geanalyseerd" ( ;') ) zonder sarcasme dan. Maar het ging er niet in dat ik het niet verder hoefde uit te diepen. Kan er ook mee te maken hebben dat ik eerst bij haar was voor issue A, toen dat goed ging, ik nog voor iets anders wilde. Misschien dat zij dat dan niet zo goed los van elkaar kon zien, ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ perruche: het is soms wel nuttig om het verleden te betrekken daarbij, ook al denk je alles al te weten. als je de oorzaak van gevoelens en gedachten helemaal uitpluist kun je er wel echt beter mee leren omgaan. ik heb geen trauma's maar dingen komen wel deels vanuit mn jeugd, gewoon omdat ik toen gevormd ben. kan me voorstellen dat t vervelend voelt. maar in zo'n proces is t best normaal als je je in eerste instantie slechter gaat voelen....
Naar mijn weten wel, die gast hamerde door op een bepaald onderwerp en plots kwamen herinneringen boven... Resultaat: 1 heel boos V1z0Rtjequote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Jammer, er zijn zoveel verschillende werkwijzes en dit was duidelijk niet de goede voor jou.
V1z0R: heb jij dat gehad?Verdrongen herinneringen, daar is een hoop onenigheid over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal eensch! Mensen die naar een psych gaan willen ófwel zelf aan de slag met iets specifieks, maar hebben in ieder geval bepaalde klachten waar ze vanaf willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
Een complex aanpraten lijkt mij meer aan de orde als iemand helemaal geen klachten heeft, maar als je zelf naar een psych toe gaat lijkt het me duidelijk dat je ergens last van hebt en dan is het toch zinvol als je daar een oorzaak voor probeert te vinden? Als je dan iets tegenkomt dat volgens jou de oorzaak niet is kun je dat toch ook gewoon aangeven?
Nou, niet dat het niet kan maar dat ze in sommige gevallen niet echt zijn. Maar goed, dat zijn dan heel extreme/vergezochte dingen waarvan alle andere "betrokkenen" zeggen dat het nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Maria, dat lijkt me dan eerder een gevalletje redundant... Denk ook niet dat het iets is waarin je moet blijven hangen maar een 'plekje' moet geven. Accepteren en dan doorgaan ofzo...
[..]
Naar mijn weten wel, die gast hamerde door op een bepaald onderwerp en plots kwamen herinneringen boven... Resultaat: 1 heel boos V1z0Rtje
Onenigheid over? Dat het niet kan dan ofzo?
Nou, die zag ik toen al niet meer. Heb het wel onder de neus van de bedrijfsarts & mijn manager gewreven, want zij dachten ook dat het stress was enzoquote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje coco, dat zou ik de psycholoog wel echt onder de neus gewreven hebben zeg
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou, niet dat het niet kan maar dat ze in sommige gevallen niet echt zijn. Maar goed, dat zijn dan heel extreme/vergezochte dingen waarvan alle andere "betrokkenen" zeggen dat het nooit gebeurd is.
Anyway, een wetenschappelijke discussie zegt natuurlijk niet zoveel over jouw echte ervaringen, er ging gewoon even een lampje branden omdat dat onderwerp bij mijn studie nogal vaak ter sprake kwam.
nou ja, dat is waarom ik steeds reageer....quote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een hoop negatieve verhalen hier trouwens. Ik durf bijna niet meer
Nee oke, net als agenten een verdachte schuld aanpraten zeg maar. Valse verklaringen en zo...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou, niet dat het niet kan maar dat ze in sommige gevallen niet echt zijn. Maar goed, dat zijn dan heel extreme/vergezochte dingen waarvan alle andere "betrokkenen" zeggen dat het nooit gebeurd is.
Anyway, een wetenschappelijke discussie zegt natuurlijk niet zoveel over jouw echte ervaringen, er ging gewoon even een lampje branden omdat dat onderwerp bij mijn studie nogal vaak ter sprake kwam.
Iedereen zegt er ook steeds bij dat het voor hem/haar persoonlijk niks is.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, dat is waarom ik steeds reageer....
ik vind het een beetje vervelend, die insinuaties dat psychologen je alleen maar dingen aanpraten. alsof ik daar zit omdat ik me graag zielig wil voelen.
ik ben verdomme tenminste moedig genoeg om in te zien hoe ik in elkaar zit, en er wat aan te doen ipv te doen alsof t normaal mis (ik weet zeker dat ik in mn kennissenkring zo nog tien mensen kan aanwijzen die gedeeltelijk met dezelfde dingen zitten. dat zij dat geen probleem vinden en straks een burnout oplopen betekent nog niet dat ik me wat aan laat praten....)
edit: ik ben misschien een beetje aangebrand. sorry.
quote:
Ik denk niet dat je je het persoonlijk moet aantrekken. Zij vonden het niet werken voor hun persoonlijke situatie, maar niemand zegt hier dat dat altijd zo is.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, dat is waarom ik steeds reageer....
ik vind het een beetje vervelend, die insinuaties dat psychologen je alleen maar dingen aanpraten. alsof ik daar zit omdat ik me graag zielig wil voelen.
ik ben verdomme tenminste moedig genoeg om in te zien hoe ik in elkaar zit, en er wat aan te doen ipv te doen alsof t normaal mis (ik weet zeker dat ik in mn kennissenkring zo nog tien mensen kan aanwijzen die gedeeltelijk met dezelfde dingen zitten. dat zij dat geen probleem vinden en straks een burnout oplopen betekent nog niet dat ik me wat aan laat praten....)
edit: ik ben misschien een beetje aangebrand. sorry.
Dat is wel een heel verschil ja, gestuurd worden! Zeker als je je goed voelt! Ik zou dan wel e.e.a. vragen en een beetje doorvragen, maar als iemand niet wil, of echt vindt dat het niet nodig is (terecht, of bij wijze van ontkenning) dan houdt het wel op. Ik zit daar voor mijn client, niet andersomquote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iedereen zegt er ook steeds bij dat het voor hem/haar persoonlijk niks is.
In mijn geval werd ik erheen 'gestuurd' he, terwijl ik me psychisch kiplekker voelde. Dan is het ook gewoon een raar ietsIk ken genoeg mensen die er juist heel veel aan hebben.
Maar voor mij persoonlijk is het niks, en zelf heb ik er een minder goede ervaring mee.
Ja inderdaad, of dat ze onder hypnose zo'n scenario moesten doorlopen. Echt de raarste dingen, dat hun ouders lid waren van een satanische sekte en hun als baby met tig volwassenen hadden misbruikt... Over problemen creëren gesproken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef MarMar het volgende:
ach sjah, wat fysieke klachten betreft zijn er ook goede artsen/therapeuten en kwakzalversdat houdt niet per sé alleen verband met psychische therapie/hulp.
Mooie verhalen enzo manquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren
.
Kusje d'r op. Wat hebben ze je aangedaan? En zit je nu in de trein te lijden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Jeej, dan heeft het duimen geholpen!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
een 7,7 voor m'n Take Home Exam! Eindelijk verbetering!!
Nee man, heerlijk beroep! Beetje je geld verdienen met wat gekletsquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren
.
Ga dan ook zeker niet in een 'klein' cafe werken met een boel stamgasten...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
.
Je kunt ook psychologie bedrijven zonder mensen te behandelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef _Calimero_ het volgende:
en er zijn zoveel verschillende psychologen. Sommigen goed, sommigen tergend slecht. En een goede kan nog steeds niet bij jou passen maar perfect bij je buurvrouw. dat is een beetje mazzel hebben/op zoek naar een ander als het niet klikt.En daar ben ik het helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde dus ook geen waardeoordeel te geven, ik wou alleen aangeven dat het SOMS lijkt alsof het meer kwaad dan goed doet. Maar dat is geenszins in alle gevallen zo.
Dus Calikuiken, by all means hartstikke goed dat jij mensen kan helpen met je werk![]()
En Kwak, heel goed dat je aan jezelf werkt.
Efriboddi heppi? Yesyes."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
No!quote:
Koekje dan maar?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
No!
I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekje dan maar?![]()
[ afbeelding ]
Nom!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekje dan maar?![]()
[ afbeelding ]
Haptotherapy maar 3quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yesyes.
haptonomy levert trouwens 6 pubmed resultaten op, waarvan géén met een abstract. So far for scientific.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
Ja dat ookquote:
Waarom in de war? Ik nie snap.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]is le lijstje in de war? Of moest je hard werken voor je boterham
Lekker, pitahayaaaaaa.
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uurquote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mootje: dat vind ik ook stom! Daarom sla ik vanaaf Zumba over zodat vriendje en ik alsnog samen kunnen eten om 8 uur
[..]
Ja dat ook
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, duimen heeft zeker geholpen! Nu lekker naar huis en dan voor mezelf koken, want er is geen Mr.Moalleen eten vind ik altijd zo saai. Het koken doe ik wel, zelfs uitgebreid, maar alleen eten vind ik écht niet leuk
Wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uur
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zitten.
Lekker lijstje!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
Lijst
• magere kwark, sojamelk & muesli
• 5 krekkers (1 rookkaas, 4 pindakaas waarvan 2 met boter)
• 2 ons zuurkool & 3 knakworstjes
• aardbeienijsje
avondeten:
• vooraf geroerbakken groene asperge, geprakt ei & beetje boter, gebakken garnaaltjes
• hoofd geroerbakken witte kool & bleekselderij, gebakken zalmfilet met boursin, beetje gemengde sla
• toe agaragarpudding met bessen
Dan is het gewoon een slechte therapeut. Waar er helaas genoeg van zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Ik ben na een week streng low-carb gestopt. Een belangrijk deel van het effect moet komen van verminderde trek, maar die kreeg ik maar niet (en liefste ook niet).quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
Ben je alweer carbs aan het toevoegen, dat ijsje en pindakaas? Of valt dat nog onder echt low-carben?
-edit- Of was je daar nou alweer mee gestopt?Ik hou niet meer bij wie wat doet...
Lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan! ik ga zo m'n shoarma bakkenen masterchef kijken
In de war: je B is een boterham, is dat niet je O? Geen L?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker!Ik heb nog getwijfeld of ik shoarma zou maken.
Met Verstegen shoarma kruiden, heel lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaar
uit mn hoofd zou ik het niet kunnen. Maar heb het ook nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook helemaal niet goed in toetjes, vooral omdat ik ze nooit echt eetmaar een chocoladefondant lukt me wel
Of speculoospastaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Ik kan geloof ik heel goed chocopasta eten uit de pot
Die heb ik niet en de chocopasta is nu op.... Vanavond echt maar sporten, jammer van m'n goede voornemens, maar het is nog niet dramatisch.quote:
Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een tijdje terug zelf chocoladevla gemaakt.
Kwam uit het "kookboek voor de werkende vrouw" uit 1977 ofzo.![]()
Wel jammer dat het niet dik genoeg werd en het eigenlijk gewoon dikke chocolademelk was.
Nieeet, het is heul moeilijk, ik weet het zeker!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Perruche het volgende:
Panna Cotta is echt makkelijk maria, en lekker! kokos pannacotta met pasievrucht saus
Asperges met parmezaan in een plak ham gewikkeld kan ik anders ookquote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Ik denk vaak bij die kookprogramma's "oooh kan ik ook!" Maar zeker zoetigheden en gebak en -aise sauzes zou ik echt moeite mee hebben
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
stop eens met lekkere dingen roepen!
Mijn zoete trek is nogniet gestilt na het avond eten![]()
Oh enne
[ afbeelding ]
Maandag even kijken als het de huidige baasjes schikt
Leukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
stop eens met lekkere dingen roepen!
Mijn zoete trek is nogniet gestilt na het avond eten![]()
Oh enne
[ afbeelding ]
Maandag even kijken als het de huidige baasjes schikt
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk. Die voorste vind ik het schattigst
. Hoe groot worden ze?
Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nu nog underkuffer!
Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Het zijn Jack Russels, wil graag eerst moeders en vaders live zienwant wil geen under cover Sint Bernard nee
Die met het zwarte hoofdje vind ik ook schattig maar die zijn vooral klein leuk, groter vind ik ze ook groter lijken dan de meest rechtse.
Prima! Maar je mag nog best een bakje yoghurt ofzo als toetjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Zo jullie zijn niet bij te houden!
Gedurende de cursusdagen is internetten niet echt in te passen in t schema...
Ben ook gesloopt dus echt bijlezen zal wel niet gebeuren. Maar wilde wel even m'n lijstje posten:
O: 2 sneetjes maisbrood met sandwichspread
T: liga melk (AH)
L: Ciabata kruidenroomkaas met komkommer + verse jus
T: verse jus
D: het couscousrecept van 2 topics terug. En dat was HEEEEEERLIJK!!
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel!
Ik zit te zeuren, sorry! Maar ik wil wel eens weer even allen dom ouwehoeren hier..quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
wohoh een NU EVEN NIET momentje uniek?
Kan je dat gewoon bespreken?
hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.
Ik zal er eens een paar opzoeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.
Dit boek is wel vrij erg, maar daardoor ook hilarisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebben
Dat gaat niet met ons ouwetjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.
Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaat niet met ons ouwetjedie is niet gesteld op alles wat groter is.
[ afbeelding ]
Janck? Nog nooit gehoord hierquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Janck Russels ... OwSorry
Smurfin, nog wat zuivel of vers fruit, rauwkost.. ?
Hoe is het met de pijn XM?
Ik wil ook weer eens een avond alleen zijn, al 3 week niet meer gebeurd en meneer wil niet alleen tv kijken of alleen even een blokje of fietsen.
Hij wil met MIJ dingen doen, ik wil MIJN dingen doen
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Chicolate het volgende:
"De teams gaan een pad afleggen van enkele kilometers de jungle in" En dan de uitslag "Het traject is afgelegd in 12 minuten en 50 seconde".(echte meisjes in de jungle)
Ik ben juist goed in toetjes en zoetigheid.
Oooooh ML wat een schatje(s)
Ik ga koninginnenacht uit in Amsterdam. Ben benieuwd hoe dat gaat met mn grote groepen onrust (word ongelukkig/chagarijnig van teveel mensen en niet door kunnen lopen als ik dat wil). Nouja, we zien wel he
. Wordt vast gezellig.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haar.
London callin' op koninginnedag in paradiso, was erg leuk! En ik vond het idioot om de rest van nederland op het museumplein op elkaar gepakt te zienquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!. Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
Nácht he. Overdag op het museumplein zal je mij niet tegenkomenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!. Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
Dat was in mijn stad ook al. Laat staan in A'dam. Ik overweeg om me eigenlijk gewoon lekker thuis op te sluiten met wat wijn en wortels ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nach in Den Haag vond ik altijd verschrikkelijk. Claustrofobie in de open lucht!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn in de stad al druk aan het opbouwen, dus ik ben benieuwd hoe het er hier uitziet. In Groningen had je een springkussen, muziek op de Grote Markt, demonstraties van sportscholen etc en rommelmarkt / braderie.
de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is de Nach in Den Haag dit jaar niet afgelast?
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn.
Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte.
Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven hadquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is de Nach in Den Haag dit jaar niet afgelast?
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn.
Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte.
Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straat
Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven had
auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent.
[..]
Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!
Gelukkig mag dinsdag het gips er af en kan ik gaan beginnen met revalideren.
Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga 16 uur in de trein zitten op koninginnedag. De 30ste is hier ook groot feest met veel mensenmassa's, dus ben ergens wel blij dat ik dat nu niet heb...
Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.
enne ik zal je wijze raad opvolgen en niet over tuinhekjes stappen. Heb je je verstapt of ergens op gaan staan oid?
Dat is nog best slim, want demiwater heeft geen smaak omdat er geen mineralen in zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw) is interessant voor mij
.
Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water.
Gewoon per fles bestellen, dusquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw) is interessant voor mij
.
Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water.
Nee, Valborg, of Walpuris. Heeft iets met lente te maken, geloof ik. Maar, het zijn vooral dronken mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden?.
Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me primaquote:
Oooooohquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me prima
Jeej, ik ga koninginnedag in Amsterdam ontvluchten enquote:
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat.Zou wel handig zijn met een vakantie in de planning (vertrek: over 4 weken, ticket de dag voordat ik mijn enkel brak geboekt!
)
Ik had de pech dat ik op een losliggende klinker ging staan en daardoor dus volledig door mn enkel klapt en het ding dus brak.
Nouja, liever hier dan in een tropisch en minder ontwikkeld vakantieland.
Ik heb 'm ook. Helaas werkte het welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?
btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles
Hmm dat vind ik dat wel weer fijn om te lezen. Doe ik het niet voor niets.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Helaas werkte het wel. Bwuhhh smerig spul.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik juist alleen maar oranje sokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oranjenacht hier sla ik over, programma overdag al druk genoeg voor me. Morgen wel ff kijken of ik ergens nog een oranje shirtje o.i.d. vandaan kan trekken, want ik heb helemaal niks van oranje kleding. Zelfs geen sokken
.
Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer lekker vroeg naar bed met een boek? Of blijft dan alles malen in je hoofd?
You donald Trump You!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
Die zijn lekker op vakantie. Morgenavond zie ik ze weerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
You donald Trump You!lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen
Oh, ik persoonlijk vind lezen heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.
Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?quote:btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles
Amerika, nice! dat moet wel een leuke vakantie worden! Ben er al een paar keer geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research.![]()
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel.
[..]
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?
Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?!Hoe was Rome?
wat goed!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).
En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
Gij duiveltje op mijn schouderquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria..
Had ik helemaal gemist!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er gisteren ook al weer, hoor!![]()
Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten!
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had ik helemaal gemist!![]()
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome.![]()
Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen.![]()
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta?Tijd zat hier.
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navonaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte
.
Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk!. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken
. Niet meer in een tent
.
Spannend! Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dusBen benieuwd
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navonadat was tof!
oh leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dusBen benieuwd
Handjes boven de dekens hè!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rome
Pizza
Spannend Merel!
Ik lig al lekker in mn bedje.
Jammer dat je geen hetero bent Vik. Hier op Fok! krijg ik vaak het idee dat er geen aantrekkelijkere vrouw is dan een thuiszittende vrouwquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, leuk, Merel! Veel plezier.
Ik moet er niet aan denken om te daten, bleeh. Sowieso eerst maar eens een baan, want een werkloze vrouw vindt niemand aantrekkelijk.
Ik kan best goed blind typen, maar niet op mn foon-toetsenbordjequote:
Paiq.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke site heb je 'm opgeduikeld?
Ik ben er in juli weerquote:
Ik ga deze zomerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand ooit nog naar Florence gaat, daar móét je gewoon eten bij ZaZa
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen.
Ah, die ken ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Paiq.
En ach ja, een uurtje lunchen even snel tussen werk door.. Als het niks is ben ik zo weer weg
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen.
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar internetdates gehad!.
Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". Als ik al iemand leuk vind, dan denk ik er meteen achteraan: die is natuurlijk hetero / bezetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
Bwah, zo te zien heeft het je geen windeieren gelegdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
qft!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". .....
Nou, dan weet je iig wat iemands geaardheid is en of hij/zij single is. Ik weet ook graag van tevoren of iemand de moeite waard isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.
Dit!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel.
En heel verstandig!
[..]Mis ik wat?
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar alleen via internet hadden gekend...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben erg blij met mn Duveltje.
Maar it sometimes makes me wonder waarom ik nooit irl een vriendje heb op kunnen duikelen.
Ach ik ook niet! Ik heb nummer 1 opgevist en nooit meer teruggeworpenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben erg blij met mn Duveltje.
Maar it sometimes makes me wonder waarom ik nooit irl een vriendje heb op kunnen duikelen.
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar een keer in de kroeg hadden ontmoet...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar alleen via internet hadden gekend...
bbq 11 juni als ik het goed heb? Meeste communicatie is via facebook gegaan ...quote:
Zolang je je 'number 2' maar niet op gaat vissenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik ook niet! Ik heb nummer 1 opgevist en nooit meer teruggeworpen</slechte metafoor>
Nou, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik kom juist heel veel leuke mensen tegen i.r.l. en heb me echt nooit aangetrokken gevoeld tot iemand die ik ken van het internetquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef MarMar het volgende:
Leuke mensen kan je overal tegenkomen en internet is nou eenmaal een plek waar bijna iedereen komt. Logisch dat je elkaar daar sneller tegen komt dan op straat eigenlijk
En ik ben gaar, welterusten en tot morgen!
Ja hoor, maar toen was ik nog een klein Vikje (puber, zij was een lerares) en ik wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was, alleen dat ik samen met haar in een tentje in Frankrijk wilde kamperenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Rituals het volgende:
Vik, ben jij eigenlijk weleens verliefd geweest op een hetero vrouw (waarvan je het wist)? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ook niet, maar dan nog?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar een keer in de kroeg hadden ontmoet...
Ik als FB-loze voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
bbq 11 juni als ik het goed heb? Meeste communicatie is via facebook gegaan ...
Misschien ben je mij wel tegengekomen!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
Ik ben de meesten van jullie toch nog nooit op straat tegen gekomen en ik vind jullie wel leuk
nana!
En nee, ik hoef niet datenno worries!
*afdruipt met hengel over schouderquote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je je 'number 2' maar niet op gaat vissen.
Aantrekkingskracht kent diverse vormen! Ik vind mensen vaak er erg 'leuk' over internet, op een vriendschappelijke manierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik kom juist heel veel leuke mensen tegen i.r.l. en heb me echt nooit aangetrokken gevoeld tot iemand die ik ken van het internet
*snif* daar gaat mijn droomquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
Ik ben de meesten van jullie toch nog nooit op straat tegen gekomen en ik vind jullie wel leuk
nana!
En nee, ik hoef niet datenno worries!
Tis alleen omdat mijn man dat niet leuk vindtquote:
Ah, dan ben ik er sowieso niet wegens vakantie. Sterker nog, dan ben ik hopelijk gewoon aan het fietsen!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh nou ja...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
hihi!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tis alleen omdat mijn man dat niet leuk vindtben je nu weer blij?
ik zou naar bed enzo! doedoei
Ik kan me niet voorstellen dat je (en andere fb-lozen) niet welkom zou zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik als FB-loze voel me buitengesloten
Voel je niks vanquote:
Ik ook. In het verleden dan hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Ohja, Facebook, daar ben ik na een weekje weer mee gestopt
En ik haal m'n mannen overal vandaan waar ik ze kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |