abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96089730
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1444 - Waar Vik 2 keer de helft eet...

William en Kate vinden dit een tof topic!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_96089742
voor de duidelijkheid: beide brieven waren inderdaad van de gemeente.

Was de tweede brief van de hartingbank geweest, dan was het een stuk logischer.
pi_96089792
Misschien dan ook handig, voordat je roept tegen mensen dat ze niet zo snel conclusies moeten trekken, als je de bronnen van bepaalde stukken er bij zet :)
Ja doei.
pi_96089801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
voor de duidelijkheid: beide brieven waren inderdaad van de gemeente.

Was de tweede brief van de hartingbank geweest, dan was het een stuk logischer.
De gemeente heeft hier ook een - niet onbelangrijke rol - in, toch? Namelijk zij gaan jouw scootmobiel vergoeden! Dus ik kan me voorstellen dat zij normen hebben gesteld om een bepaald type te vergoeden en dat je op basis daarvan een keuze kan maken bij de fabrikant.
Als het de consulent is waar je al langer mee in de clinch ligt, is het dan niet handiger die te vriend te houden? :@
  Vis een optie? donderdag 28 april 2011 @ 14:42:11 #5
70532 loveli
N
pi_96089831
de hort op :W
crap in = crap out
pi_96089845
Rotsituatie weer Marmar... -O- Het zou alles een stuk beter maken als de mensen aan de telefoon een beetje mee zouden denken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96089846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
de hort op :W
Succes / veel plezier / whatever :W
pi_96089856
Dan moeten ze niet schrijven dat de Hartingbank opdracht heeft gekregen om een selectie te verrichten en dat de Hartingbank rechtstreeks contact met mij gaat opnemen, dat is mijn hele punt.

Doe wat je zegt, zeg wat je doet en als het een keer fout gaat maak dan gewoon een excuus ofzo.
pi_96089886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De gemeente heeft hier ook een - niet onbelangrijke rol - in, toch? Namelijk zij gaan jouw scootmobiel vergoeden! Dus ik kan me voorstellen dat zij normen hebben gesteld om een bepaald type te vergoeden en dat je op basis daarvan een keuze kan maken bij de fabrikant.
Als het de consulent is waar je al langer mee in de clinch ligt, is het dan niet handiger die te vriend te houden? :@
Het gaat er natuurlijk om dat je op basis van die eerste brief zou verwachten dat de leverancier vragen gaat stellen om te bepalen wat MarMar nodig heeft, niet dat de gemeente nog eens met vragen komt om te bepalen of ze überhaupt wel iets krijgt.
Vragen stellen is prima, maar wek dan niet eerst de indruk dat er al iets toegekend is.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96089906
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien dan ook handig, voordat je roept tegen mensen dat ze niet zo snel conclusies moeten trekken, als je de bronnen van bepaalde stukken er bij zet :)
Ik vond het in eerste instantie al wel duidelijk, maar misschien komt dat omdat ik dergelijke dingen ook voor mijn moeder heb moeten regelen. Ervaring leert ofzo :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96089917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vond het in eerste instantie al wel duidelijk, maar misschien komt dat omdat ik dergelijke dingen ook voor mijn moeder heb moeten regelen. Ervaring leert ofzo :P .
Hoe is het nu met haar dan?
pi_96089938
Precies, wat Mini. zegt... Niet opeens weer met een brief komen dat het nog helemaal niet zeker is dat MarMar iets krijgt en dan ook nog zo onbehoorlijk doen aan de telefoon...
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_96089994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
dat staat gewoon zo in t stukje. ik zag t ook pas de tweede keer lezen. ik heb t net nog tegen je gezegd. selectief lezen is ook een kunst hoor.
Kwak
pi_96089998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Normaliter bij iemand die al bekend is bij de hartingbank gaat het zo:

Je doet een aanvraag voor een aanpassing/reparatie/vervanging oid.
Gemeente overlegt met de Hartingbank, want die kennen de zorgvragers in de regel al vrij goed (komen vaak voor onderhoud en dergelijke, dus ze hebben ook zicht op de gebruik en de mate van het gebruik)

Hartingbank adviseert.

Gemeente schrijft een brief met "de hartingbank neemt contact met u op"

De hartingbank belt voor een afspraak.

De Hartingbank heeft een kleine selectie (2 of 3) geschikte voorzieningen, komt daarmee langs, of je komt daarlangs. Dan overleg je en pas en meet je welke het beste is voor jou.
Je mag dus niet gewoon zelf kiezen, de Hartingbank is eigenlijk de beslissende factor in welke voorziening het precies wordt.

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd? Begrijp dat ik wat info heb weggelaten of niet helemaal duidelijk heb gesteld.. Ik zit er midden in dus voor mij is het dan wel duidelijk.
pi_96090001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe is het nu met haar dan?
Best oké. Ze is nu anderhalve maand weer thuis, met zuurstof. De ene dag gaat wat beter dan de andere, maar ze redt zich grotendeels zelfstandig. Alleen 3 uur hulp in de huishouding per week en wij doen de meeste boodschappen :) .
Haar scootmobiel is al maanden geleden toegezegd en geleverd, maar de woningbouw doet er nogal lang over om een oplaadpunt te installeren. Met als gevolg dat ze 'm nog niet kan gebruiken :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96090084
Da's best fijn nieuws Phaidra.

Het schijnt per gemeente niet heel erg verschillend te gaan begrijp ik al ;)
pi_96090182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef MarMar het volgende:
Da's best fijn nieuws Phaidra.

Het schijnt per gemeente niet heel erg verschillend te gaan begrijp ik al ;)
Nope, de selectie is vaak ook een obstakel.
Je zal heerlijk zitten in een scootmobiel (rugklachten verminderd) die niet in het pakket blijkt te zitten...
Al is hij goedkoper dan de andere, schrijf het maar op je buik.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96090238
Van dat oplaadpunt is dan wel weer lullig.. niet ergens dichtbij een plek bij iemand anders waar ze tijdelijk gebruik mag maken van wat stroom?
(volgens manlief kost het zo'n 50 ct om een scootmobiel volledig op te laden ;) )
pi_96090285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope, de selectie is vaak ook een obstakel.
Je zal heerlijk zitten in een scootmobiel (rugklachten verminderd) die niet in het pakket blijkt te zitten...
Al is hij goedkoper dan de andere, schrijf het maar op je buik.
Meestal is het zo dat een leverancier een depot voor een gemeente heeft met een aantal scootmobiels.. daar moet inderdaad maar net de goede bij zitten.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:58:22 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96090399
Vervelende situatie MarMar. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96090453
thx, hoe ist gegaan vanmiddag XM? valt het mee?
pi_96090499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef MarMar het volgende:
Van dat oplaadpunt is dan wel weer lullig.. niet ergens dichtbij een plek bij iemand anders waar ze tijdelijk gebruik mag maken van wat stroom?
(volgens manlief kost het zo'n 50 ct om een scootmobiel volledig op te laden ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 15:02:10 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96090545
Zit nu pas in de wachtkamer MarMar. Ben zo aan de beurt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96090592
MarMar, ik zal er even een positief verhaal tegenaan gooien. Ik had binnen 2 weken na aanvraag bij gemeente een reactie terug dat Harting Bank contact op zou nemen. Dit deden zij twee dagen later, adviseur maakte afspraak om thuis langs te komen. Samen gekeken naar wat nodig was, een week later al de voorziening in huis om te proberen. En nu twee weken later heb ik de definitieve voorziening in huis. ^O^ Het kan dus wel. *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 15:03:37 #25
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96090596
Succes XM!
Jeetje, wat lullig Phaidra, van dat oplaadpunt..

Phoe, ik heb zojuist 'n sessie met een patient gehad en die ging erg goed. Ik zag er erg tegenop en was bang binnen 5 min al uitgepraat te zijn.. maar dat was dus niet zo. Ben alleen wel heel moe nu, was vrij heftig (die arme patient zal wel 3x meer stuk zijn)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96090640
Hoi. Moe. :z Snertessay.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96090668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Succes XM!
Jeetje, wat lullig Phaidra, van dat oplaadpunt..

Phoe, ik heb zojuist 'n sessie met een patient gehad en die ging erg goed. Ik zag er erg tegenop en was bang binnen 5 min al uitgepraat te zijn.. maar dat was dus niet zo. Ben alleen wel heel moe nu, was vrij heftig (die arme patient zal wel 3x meer stuk zijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_96090717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef Swietje het volgende:
MarMar, ik zal er even een positief verhaal tegenaan gooien. Ik had binnen 2 weken na aanvraag bij gemeente een reactie terug dat Harting Bank contact op zou nemen. Dit deden zij twee dagen later, adviseur maakte afspraak om thuis langs te komen. Samen gekeken naar wat nodig was, een week later al de voorziening in huis om te proberen. En nu twee weken later heb ik de definitieve voorziening in huis. ^O^ Het kan dus wel. *O*
Fijn!! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef _Calimero_ het volgende:

Go go Cali! ^O^ Lekker rustig aan doen verder vandaag?

Ewelina & XM, sterkte met essay danwel mondbeul.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96090734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:03 schreef Swietje het volgende:
Tofheid :)

De Harting-Bank heb ik overigens een tamelijk hoge pet van op, dat sowieso :) goede mensen die goed weten wat ze doen voor zover ik er tot nu toe mee te maken heb gehad.

XM succes dan!!! (nog maar een keertje ;) helpt vast!)

@Phaidra, pff, hopelijk komt het een beetje snel voor elkaar, scootmobiel is een stuk meer vrijheid, althans, zo voelt het voor mij wel.
pi_96090865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

@Phaidra, pff, hopelijk komt het een beetje snel voor elkaar, scootmobiel is een stuk meer vrijheid, althans, zo voelt het voor mij wel.
Thanks :) . Het komt vast wel goed, het scheelt dat mijn moeder sowieso niet zo'n liefhebber is van uitjes en lange wandelingen. En met zuurstof komt ze toch iets beter uit de voeten dan eerst zonder, dus helemaal aan huis gekluisterd is ze niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 15:15:47 #31
277802 _Calimero_
pi_96091010
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Fijn!! *O*

[..]

Go go Cali! ^O^ Lekker rustig aan doen verder vandaag?

Ewelina & XM, sterkte met essay danwel mondbeul.
nog één gesprek vandaag, dan is het klaar :) En dat is een beetje gevalletje "chronische zeikerd" dus die gaan we maar eens confronteren met wat ie nou eigenlijk wil..

Kwak: Lekker toch, better out than in, I always say (shrek!)
Ik had het laatst bij mijn supvervisor: kennismakingsgesprek en ik vertelde dat ik erg goed in mijn vel zit de laatste tijd, en vervolgens heb ik de rest van het gesprek zitten snotteren en snikken. Om niks ook eigenlijk :')
  donderdag 28 april 2011 @ 15:17:10 #32
277802 _Calimero_
pi_96091059
Hee Marmar, ik kan me je frustratie goed voorstellen, maar wat schiet je er mee op om nu heel moeilijk te gaan doen? Reageer je ff lekker ergens op af, laat het dan van je af vallen en beantwoord die stomme vragen gewoon, dan krijg je waarschijnlijk sneller wat je graag wilt.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:18:11 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96091094
Da's eigenlijk de reden dat ik soms therapie maar niks vind :@ Ik heb zo het idee dat je focust op wat er mis is ipv wat er goed is (misschien heb ik dat verkeerd :+ ) en nja, ik ben best wel blij tegenwoordig, maar als ik teveel stilsta bij wat er vroeger kut was word ik ook depri :+

</mening>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96091105
mja, wij zijn nu bezig met kern-issues. dingen waar je in kortdurende therapie niet echt aan toe komt vaak.

SPOILER
Kwak
pi_96091146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's eigenlijk de reden dat ik soms therapie maar niks vind :@ Ik heb zo het idee dat je focust op wat er mis is ipv wat er goed is (misschien heb ik dat verkeerd :+ ) en nja, ik ben best wel blij tegenwoordig, maar als ik teveel stilsta bij wat er vroeger kut was word ik ook depri :+

</mening>
oh maar t gaat er bij mij juist om dat wat goed gaat beter te waarderen en wat minder goed gaat minder te veroordelen. beter dealen met de wereld om me heen en erachterkomen waarom ik ben zoals ik ben helpt me om te gaan met emoties en me niet vol te proppen...
Kwak
  donderdag 28 april 2011 @ 15:24:26 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96091304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh maar t gaat er bij mij juist om dat wat goed gaat beter te waarderen en wat minder goed gaat minder te veroordelen. beter dealen met de wereld om me heen en erachterkomen waarom ik ben zoals ik ben helpt me om te gaan met emoties en me niet vol te proppen...
Oh ik geloof ook zeker dat het vaak nuttig kan zijn! :Y

Ik vind het alleen nogal een lastig iets. Als ik bepaalde termen in combinatie met mijn geestelijke gesteldheid zou horen zou ik eerder het idee hebben dat er iets mis was en ik dus soort van zielig ben, zeg maar.
Volgens mij leg ik het niet duidelijk uit wat ik bedoel :') Nouja iig mooi dat je er baat bij hebt, dat dus :+
pi_96091378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

</mening>
Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar ik ben het hier wel mee eens. Ben naar de psych en naar de "alternatieve" therapeut geweest. En mijn ervaring is dat je een complex word aangepraat :P overal waren wel problemen te vinden! Maar ja, mijn mening he. Zo vind ik ook dat veel mensen zichzelf complexen aanpraten en er te veel in gaan hangen. Maar goed, ik negeer dingen gewoon liever :P
pi_96091426
Daarom vond ik cognitieve therapie ook zo fijn
gewoon een situatie analyseren en er alternatieven bij situeren, niets diepzinnig intern gedoe ^O^
pi_96091834
MarMar, leer het nou eens! Wees beleefd, onderdanig en DANKBAAR.
De gemeente betaalt: de gemeente bepaalt, en als zij ander bepaalt dan eerst dan zeg je dankuwel.

Wees blij dat je niet afhankelijk bent van de bedeling!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 april 2011 @ 15:40:47 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96091967
Oh Black Butterflies is een geweldige film! O+. Bepaalde dingetjes hadden wat beter uitgewerkt mogen worden wat mij betreft, maar desondanks O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_96092243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh Black Butterflies is een geweldige film! O+. Bepaalde dingetjes hadden wat beter uitgewerkt mogen worden wat mij betreft, maar desondanks O+.
oh, die wil ik ook nog wel zien!

De rijlesmeneer is op m'n werk :{ Dus nu gaat het niet door. Jammer dit.
pi_96092322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarom vond ik cognitieve therapie ook zo fijn
gewoon een situatie analyseren en er alternatieven bij situeren, niets diepzinnig intern gedoe ^O^
nou, dat is precies wat de meeste psychologen doen, toch? ik krijg ook cognitieve/gedragsgerichte therapie.

uitzoeken waarom je gedachten hebt die negatieve effecten hebben op je gedrag is wat mij betreft niet je een complex laten aanpraten :S
Kwak
pi_96092452
Kwak, dat niet, maar in mijn geval wel. niet altijd een even rooskleurige jeugd gehad, maar dingen die voor mij *echt* allang geen issue meer waren werden weer uitgediept als zijnde immense problemen waardoor ik een trauma zou hebben, dat ging er bij mij niet in.

Ik kwam inderdaad omdat ik een oplossing zocht om met dingen om te gaan, maar ging weg met meer problemen dan ik had aan het begin. Zeg niet dat het voor iedereen zo werkt, maar bij mij helaas wel :P
pi_96092556
Een complex aanpraten lijkt mij meer aan de orde als iemand helemaal geen klachten heeft, maar als je zelf naar een psych toe gaat lijkt het me duidelijk dat je ergens last van hebt en dan is het toch zinvol als je daar een oorzaak voor probeert te vinden? Als je dan iets tegenkomt dat volgens jou de oorzaak niet is kun je dat toch ook gewoon aangeven?
Everything has changed
pi_96092662
Kunnen dan ook leuke (niet dus) verdrongen herinneringen naar boven komen die andere problemen als agressie en narcisme als gevolg hebben. Bedankt schoolpsycholoog! :') -O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:59:22 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96092673
Ik kan me voorstellen dat de reactie misschien een beetje heftig overkomt op beperkingloze mensen die niet zoveel met bureaucratie te maken krijgen, maar het is echt héél vermoeiend :'). Wat denken ze wel niet? Dat iemand voor haar lol in zo'n ding rijdt of op wonderbaarlijke wijze genezen is ofzo? Ik moest ook elke keer als ik nieuwe hoortoestellen moest hebben weer een recept bij de huisarts halen van de zorgverzekering. Alsof de huisarts niets beters had te doen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96092779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
Een complex aanpraten lijkt mij meer aan de orde als iemand helemaal geen klachten heeft, maar als je zelf naar een psych toe gaat lijkt het me duidelijk dat je ergens last van hebt en dan is het toch zinvol als je daar een oorzaak voor probeert te vinden? Als je dan iets tegenkomt dat volgens jou de oorzaak niet is kun je dat toch ook gewoon aangeven?
Tuurlijk ga ik allen omdat ik ergens mee zit. Maar ik weet waarom ik ermee zit, het wat/hoe en de geschiedenis, en wat ik wilde weten was hoe ik ermee moest/kon omgaan. Niet om andere zaken erbij te betrekken, ik wist het probleem en wilde hulp met het omgaan met het probleem.

Maar dit is alleen mijn ervaring met psychologen, het zal vast wel goed werken voor andere mensen :)
  donderdag 28 april 2011 @ 16:04:25 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96092868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Perruche het volgende:
Kwak, dat niet, maar in mijn geval wel. niet altijd een even rooskleurige jeugd gehad, maar dingen die voor mij *echt* allang geen issue meer waren werden weer uitgediept als zijnde immense problemen waardoor ik een trauma zou hebben, dat ging er bij mij niet in.

Ik kwam inderdaad omdat ik een oplossing zocht om met dingen om te gaan, maar ging weg met meer problemen dan ik had aan het begin. Zeg niet dat het voor iedereen zo werkt, maar bij mij helaas wel :P
Ja dat bedoel ik ja!

Ik denk dat ik voornamelijk 'problemen' heb met het uitdiepen van verledens. Ik bedoel, gedragsanalyse is niks mis mee vind ik, denk ik. Maar dingen teveel herleiden op bijv. jeugdtrauma's... Het kan vast wel nuttig zijn, maar ik zou er alleen beroerder van worden :')

Komt misschien ook doordat ik iets dergelijks zag bij mn mams: mn zus en ik hadden zoiets van, ja, het was vroeger niet tof in vele opzichten. Het leven is nu des te leuker :7 En mijn mams had dat ook wel enigszins, maar kwam dan steeds van de maatschappelijk werkter terug met treurige gezichtsuitdrukkingen en dingen als 'Ze zegt dat ik slachtoffer ben was fysiek en psychisch geweld ;( " oids. En ja, dat kan dan wel zo wezen, maar heb je er wat aan om daarin te blijven hangen? Ik bedoel, dat was geen nieuws ofzo. Ik vond het nogal contra-productief overkomen iig.

Maar goed, ieder mens is anders enzo. oO<
  donderdag 28 april 2011 @ 16:04:48 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96092885
Oh ik vond therapie flauwekul :'). Heeft voor mij alleen maar langer geduurd voor ik bepaalde dingen los kon laten, omdat alles steeds opnieuw opgerakeld werd. Pas jaren daarna ging het vanzelf, van de één op de andere dag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96092900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Tuurlijk ga ik allen omdat ik ergens mee zit. Maar ik weet waarom ik ermee zit, het wat/hoe en de geschiedenis, en wat ik wilde weten was hoe ik ermee moest/kon omgaan. Niet om andere zaken erbij te betrekken, ik wist het probleem en wilde hulp met het omgaan met het probleem.

Maar dit is alleen mijn ervaring met psychologen, het zal vest wel goed werken voor bepaalde mensen :)
Jammer, er zijn zoveel verschillende werkwijzes en dit was duidelijk niet de goede voor jou.

V1z0R: heb jij dat gehad? :o Verdrongen herinneringen, daar is een hoop onenigheid over...
Everything has changed
pi_96092919
@ perruche: het is soms wel nuttig om het verleden te betrekken daarbij, ook al denk je alles al te weten. als je de oorzaak van gevoelens en gedachten helemaal uitpluist kun je er wel echt beter mee leren omgaan. ik heb geen trauma's maar dingen komen wel deels vanuit mn jeugd, gewoon omdat ik toen gevormd ben. kan me voorstellen dat t vervelend voelt. maar in zo'n proces is t best normaal als je je in eerste instantie slechter gaat voelen....
Kwak
pi_96093161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ perruche: het is soms wel nuttig om het verleden te betrekken daarbij, ook al denk je alles al te weten. als je de oorzaak van gevoelens en gedachten helemaal uitpluist kun je er wel echt beter mee leren omgaan. ik heb geen trauma's maar dingen komen wel deels vanuit mn jeugd, gewoon omdat ik toen gevormd ben. kan me voorstellen dat t vervelend voelt. maar in zo'n proces is t best normaal als je je in eerste instantie slechter gaat voelen....
ja, daarom zeg ik ook - voor sommige mensen zal het vast werken. Die dingen hadden er echte vrij weinig mee te maken. En zelfs mn psych zei "nou, je hebt jezelf goed geanalyseerd" ( ;') ) zonder sarcasme dan. Maar het ging er niet in dat ik het niet verder hoefde uit te diepen. Kan er ook mee te maken hebben dat ik eerst bij haar was voor issue A, toen dat goed ging, ik nog voor iets anders wilde. Misschien dat zij dat dan niet zo goed los van elkaar kon zien, ofzo.

Lekker abstract weer, sorry!

Maar bij jou heeft het blijkbaar veel goed gedaan, en dat lijkt me erg fijn. Wie weet ga ik nog eens in de re-bound, als ik meer tijd voor mezelf heb.
pi_96093303
Maria, dat lijkt me dan eerder een gevalletje redundant... Denk ook niet dat het iets is waarin je moet blijven hangen maar een 'plekje' moet geven. Accepteren en dan doorgaan ofzo...
A la verwerking rouw...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Jammer, er zijn zoveel verschillende werkwijzes en dit was duidelijk niet de goede voor jou.

V1z0R: heb jij dat gehad? :o Verdrongen herinneringen, daar is een hoop onenigheid over...
Naar mijn weten wel, die gast hamerde door op een bepaald onderwerp en plots kwamen herinneringen boven... Resultaat: 1 heel boos V1z0Rtje
Onenigheid over? Dat het niet kan dan ofzo?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96093420
@MarMar: ik vond je eerste post heel duidelijk en ik snap je frustratie. Ik zou ook annoyed raken als iemand dat steeds zei, en ik ben echt niet onbeleefd tegen telefonistes want ik snap heus wel dat zij er niets aan kunnen doen. Maar een beetje vriendelijke, menselijke reactie mag ook wel.

Over het therapie-gebeuren: ik heb er zelf ook weinig mee. Kan je idd eerder problemen aanpraten dan je ervan afhelpen. Althans, voor mij dan.

SPOILER
pi_96093634
Jeetje coco, dat zou ik de psycholoog wel echt onder de neus gewreven hebben zeg ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 16:22:01 #56
277802 _Calimero_
pi_96093656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
helemaal eensch! Mensen die naar een psych gaan willen ófwel zelf aan de slag met iets specifieks, maar hebben in ieder geval bepaalde klachten waar ze vanaf willen.
Soms kan dat met iets onverwerkts te maken hebben, maar dat hoeft niet. Ook niet als je soms toch hele nare dingen hebt meegemaakt. verwerkt is verwerkt, dan heeft herkauwen geen zin. Maar als iemand iets altijd heeft weggestopt, kan dat wel een hele grote invloed hebben op je gevoel en gedrag in het hier en nu.
pi_96093693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Maria, dat lijkt me dan eerder een gevalletje redundant... Denk ook niet dat het iets is waarin je moet blijven hangen maar een 'plekje' moet geven. Accepteren en dan doorgaan ofzo...

[..]

Naar mijn weten wel, die gast hamerde door op een bepaald onderwerp en plots kwamen herinneringen boven... Resultaat: 1 heel boos V1z0Rtje
Onenigheid over? Dat het niet kan dan ofzo?
Nou, niet dat het niet kan maar dat ze in sommige gevallen niet echt zijn. Maar goed, dat zijn dan heel extreme/vergezochte dingen waarvan alle andere "betrokkenen" zeggen dat het nooit gebeurd is.
Anyway, een wetenschappelijke discussie zegt natuurlijk niet zoveel over jouw echte ervaringen, er ging gewoon even een lampje branden omdat dat onderwerp bij mijn studie nogal vaak ter sprake kwam.
Everything has changed
  donderdag 28 april 2011 @ 16:23:52 #58
277802 _Calimero_
pi_96093737
Jeetje wat een hoop negatieve verhalen hier trouwens. Ik durf bijna niet meer :o
pi_96093770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje coco, dat zou ik de psycholoog wel echt onder de neus gewreven hebben zeg ;)
Nou, die zag ik toen al niet meer. Heb het wel onder de neus van de bedrijfsarts & mijn manager gewreven, want zij dachten ook dat het stress was enzo :P

Verder had ik trouwens wel een hele leuke manager hoor. Hij was eerder iets té begripvol wat mijn ziekte betreft :D
  donderdag 28 april 2011 @ 16:24:41 #60
277802 _Calimero_
pi_96093772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nou, niet dat het niet kan maar dat ze in sommige gevallen niet echt zijn. Maar goed, dat zijn dan heel extreme/vergezochte dingen waarvan alle andere "betrokkenen" zeggen dat het nooit gebeurd is.
Anyway, een wetenschappelijke discussie zegt natuurlijk niet zoveel over jouw echte ervaringen, er ging gewoon even een lampje branden omdat dat onderwerp bij mijn studie nogal vaak ter sprake kwam.
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
pi_96093844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een hoop negatieve verhalen hier trouwens. Ik durf bijna niet meer :o
nou ja, dat is waarom ik steeds reageer....

ik vind het een beetje vervelend, die insinuaties dat psychologen je alleen maar dingen aanpraten. alsof ik daar zit omdat ik me graag zielig wil voelen.

ik ben verdomme tenminste moedig genoeg om in te zien hoe ik in elkaar zit, en er wat aan te doen ipv te doen alsof t normaal mis (ik weet zeker dat ik in mn kennissenkring zo nog tien mensen kan aanwijzen die gedeeltelijk met dezelfde dingen zitten. dat zij dat geen probleem vinden en straks een burnout oplopen betekent nog niet dat ik me wat aan laat praten....)

edit: ik ben misschien een beetje aangebrand. sorry.
Kwak
  donderdag 28 april 2011 @ 16:28:02 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96093902
Auw ;(
pi_96093965
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Auw ;(
:*
pi_96094010
XM :*

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met therapie.
pi_96094028
Sommige psychologen praten sommige mensen dingen aan. Dat is toch geen nieuws? En sommige mensen willen zich heel graag zielig voelen.

Hier een hilarisch voorbeeld van hulpverlening uit mijn nabije omgeving. Maatschappelijk werker over de vader die vrouw & kinderen het leven zuur maakte: "Hij heeft ook recht op z'n agressie".

Vrouw & kinderen hoefden niet zo nodig meer hulp hierna, dank u. Uiteindelijk verdween vader in een gesticht. Kon 'ie z'n rechten uitoefenen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96094064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nee oke, net als agenten een verdachte schuld aanpraten zeg maar. Valse verklaringen en zo...

Dit was gewoon anders, geen buitenstaanders en het had eigenlijk ook niets met het probleem dat ik toen had te maken.
Feit is wel dat een paar klasgenoten liever niet hadden gewild dat het naar boven kwam :{
Maar ja, hadden ze hun mond maar moeten houden dan had ik hun niets gedaan. En het feit dat ik kwaad werd hadden ze zelf ook kunnen bedenken...
pi_96094066
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind het een beetje vervelend, die insinuaties dat psychologen je alleen maar dingen aanpraten. alsof ik daar zit omdat ik me graag zielig wil voelen.

ik ben verdomme tenminste moedig genoeg om in te zien hoe ik in elkaar zit, en er wat aan te doen ipv te doen alsof t normaal mis (ik weet zeker dat ik in mn kennissenkring zo nog tien mensen kan aanwijzen die gedeeltelijk met dezelfde dingen zitten. dat zij dat geen probleem vinden en straks een burnout oplopen betekent nog niet dat ik me wat aan laat praten....)

Iedereen zegt er ook steeds bij dat het voor hem/haar persoonlijk niks is.

In mijn geval werd ik erheen 'gestuurd' he, terwijl ik me psychisch kiplekker voelde. Dan is het ook gewoon een raar iets :P Ik ken genoeg mensen die er juist heel veel aan hebben.

Maar voor mij persoonlijk is het niks, en zelf heb ik er een minder goede ervaring mee.
pi_96094081
quote:
Auw ;(
:*
pi_96094113
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je je het persoonlijk moet aantrekken. Zij vonden het niet werken voor hun persoonlijke situatie, maar niemand zegt hier dat dat altijd zo is. :* Ik vind dat jij echt super bezig bent!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96094119
:* xm

en :* sigme

Er rust nog steeds een taboe op psychische hulp, terwijl het eigenlijk heel normaal is dat je soms even ondersteuning nodig hebt. Een geest is niet minder complex en zeker niet minder kwetsbaar dan een lijf imho, eigenlijk apart dat geestelijke hulp dan meer beladen is dan lichamelijke hulp. (en dan is dat ook nog eens lang niet altijd los van elkaar te zien)

En ja, ik ben heus ook een keer bij een psycholoog geweest en heb daar heel veel aan gehad om eea uit mijn jeugd te verwerken en weg te zetten en door te kunnen leven op mijn eigen manier.
Ik vond het ook prettig om daar neer te leggen wat me dwars zat ipv bij vrienden bekenden familieleden met een mening en een gevoel erbij.. het was vrijer en dat hielp enorm.
pi_96094140
Andere kant: mijn vriendin die zolang ik haar ken (ruim 20 jaar) diep ongelukkig is en psychisch tamelijk arbeidsongeschikt, is een jaar of anderhalf geleden opeens enorm opgefleurd door eindelijk een goede psych.
pi_96094156
Ik heb slechte ervaringen met therapie omdat ik het gevoel had dat de mevrouw waar ik kwam mij niet serieus nam. Ze behandelde mij voor mijn gevoel als een verstandelijk gehandicapte en daar hou ik niet zo van (en dat schuwt mij ook om weer de stap naar therapie te zetten). Maar ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die er wel baat bij hebben. :Y
pi_96094209
O+ een 7,7 voor m'n Take Home Exam! Eindelijk verbetering!! *O*
Ja doei.
pi_96094217
ach sjah, wat fysieke klachten betreft zijn er ook goede artsen/therapeuten en kwakzalvers ;) dat houdt niet per sé alleen verband met psychische therapie/hulp.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:36:19 #75
277802 _Calimero_
pi_96094245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iedereen zegt er ook steeds bij dat het voor hem/haar persoonlijk niks is.

In mijn geval werd ik erheen 'gestuurd' he, terwijl ik me psychisch kiplekker voelde. Dan is het ook gewoon een raar iets :P Ik ken genoeg mensen die er juist heel veel aan hebben.

Maar voor mij persoonlijk is het niks, en zelf heb ik er een minder goede ervaring mee.
Dat is wel een heel verschil ja, gestuurd worden! Zeker als je je goed voelt! Ik zou dan wel e.e.a. vragen en een beetje doorvragen, maar als iemand niet wil, of echt vindt dat het niet nodig is (terecht, of bij wijze van ontkenning) dan houdt het wel op. Ik zit daar voor mijn client, niet andersom :+
pi_96094257
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Ja inderdaad, of dat ze onder hypnose zo'n scenario moesten doorlopen. Echt de raarste dingen, dat hun ouders lid waren van een satanische sekte en hun als baby met tig volwassenen hadden misbruikt... Over problemen creëren gesproken. :+ Maar zo gaat het in de praktijk gelukkig niet.
Ik had voor clinical psychology trouwens een docent die zelf nogal van de psycho-analyse was, dus die kwam altijd met hele verhalen over hoe er bij iemand een onverwerkt trauma werd ontdekt waar zijn klachten dan prachtig symbool voor stonden. Wel mooie anekdotes, ook al zijn ze in de meeste gevallen niet echt realistisch. :P

Kwak, ik ben het met je eens hoor! Het is geen kwestie van je zielig willen voelen, soms heb je gewoon écht een probleem en dan is het alleen maar moedig als je onder ogen ziet dat je daar niet alleen uit gaat komen. Bij lichamelijke klachten vindt ook niemand het verstandig als mensen ze altijd maar wegwuiven tot het echt misgaat.
Everything has changed
pi_96094264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef MarMar het volgende:
ach sjah, wat fysieke klachten betreft zijn er ook goede artsen/therapeuten en kwakzalvers ;) dat houdt niet per sé alleen verband met psychische therapie/hulp.
Heb je ook helemaal gelijk in :Y

Mo, super! ^O^
  donderdag 28 april 2011 @ 16:37:04 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96094287
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn :@. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_96094318
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn :@. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren :@.
Mooie verhalen enzo man :Y
pi_96094322
quote:
Auw ;(
Kusje d'r op. Wat hebben ze je aangedaan? En zit je nu in de trein te lijden?
  donderdag 28 april 2011 @ 16:37:59 #81
277802 _Calimero_
pi_96094339
en er zijn zoveel verschillende psychologen. Sommigen goed, sommigen tergend slecht. En een goede kan nog steeds niet bij jou passen maar perfect bij je buurvrouw. dat is een beetje mazzel hebben/op zoek naar een ander als het niet klikt.

SPOILER
pi_96094351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
O+ een 7,7 voor m'n Take Home Exam! Eindelijk verbetering!! *O*
Jeej, dan heeft het duimen geholpen! *O*

:* XM!
Everything has changed
  donderdag 28 april 2011 @ 16:38:49 #83
277802 _Calimero_
pi_96094367
quote:
Nee man, heerlijk beroep! Beetje je geld verdienen met wat geklets O+
pi_96094411
Mij lijkt het juist mooi om mensen handvatten te kunnen geven om hun problemen op te lossen :Y
pi_96094431
quote:
Ga dan ook zeker niet in een 'klein' cafe werken met een boel stamgasten... :') :D
pi_96094465
quote:
Je kunt ook psychologie bedrijven zonder mensen te behandelen. *)
Everything has changed
  donderdag 28 april 2011 @ 16:43:47 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96094574
Ze hebben mijn pockets gereinigd. Dus met venijnige haakjes heeeeeeeeel diep onder mn tandvlees wrikken. En dat een uur lang. Ik moest maar goed aan de pijnstilling, want kon hier nog wel flinke napijn van krijgen ;(.

En nu zit ik op het station op mn trein te wachten en mezelf zielig te vinden :').
  donderdag 28 april 2011 @ 16:45:37 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96094664
Och XM toch :*

Snap je frustratie MarMar.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 april 2011 @ 16:48:15 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96094759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef _Calimero_ het volgende:
en er zijn zoveel verschillende psychologen. Sommigen goed, sommigen tergend slecht. En een goede kan nog steeds niet bij jou passen maar perfect bij je buurvrouw. dat is een beetje mazzel hebben/op zoek naar een ander als het niet klikt.

SPOILER
En daar ben ik het helemaal mee eens! :Y

Ik bedoelde dus ook geen waardeoordeel te geven, ik wou alleen aangeven dat het SOMS lijkt alsof het meer kwaad dan goed doet. Maar dat is geenszins in alle gevallen zo.

Dus Calikuiken, by all means hartstikke goed dat jij mensen kan helpen met je werk *O*
En Kwak, heel goed dat je aan jezelf werkt.

Efriboddi heppi? Yesyes.
pi_96094999
Yesyes.
haptonomy levert trouwens 6 pubmed resultaten op, waarvan géén met een abstract. So far for scientific.
pi_96095027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Efriboddi heppi? Yesyes.
No! :(
I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! :') :P
  donderdag 28 april 2011 @ 16:57:58 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96095141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

No! :(
I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! :') :P
Koekje dan maar? O+
  donderdag 28 april 2011 @ 17:00:19 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96095249
Ik ben ook nog niet zo heppie :').
  Vis een optie? donderdag 28 april 2011 @ 17:01:49 #94
70532 loveli
N
pi_96095319
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Koekje dan maar? O+
[ afbeelding ]
}:|

crap in = crap out
pi_96095364
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Koekje dan maar? O+
[ afbeelding ]
Nom! :9 O+
Normaal geen carbs 1,5u. voor trainen maar soit.

Nu weer richting de sportschool, vanavond beentjes dus dat wordt morgen rondlopen als een bejaarde :')

Duvel vertroetelt je straks vast wel XM :Y
  donderdag 28 april 2011 @ 17:03:17 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96095384
Pah! Als ik kon eten, ging ik mooi voor 't koekje!
pi_96095876
Doemijdiemaar loveli omnom!
pi_96095903
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
pi_96096055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yesyes.
haptonomy levert trouwens 6 pubmed resultaten op, waarvan géén met een abstract. So far for scientific.
Haptotherapy maar 3 :+ maar als ik naar de mesh terms kijk kun je beter zoeken op massage/psychology.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96096362
Zalm, die staat hier te ontdooien voor straks. :9

Eerst nog even een stuk scriptie op papier zien te krijgen...
Everything has changed
pi_96096492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
:D is le lijstje in de war? Of moest je hard werken voor je boterham :P

Lekker, pitahayaaaaaa.
pi_96096499
Ik heb nog rauwkost maar heb ik geen zin in.
pi_96096622
ik moest maar eens iets gaan doen. me toonbaar maken om naar buiten te gaan en even eten kopen voor vanavond bijvoorbeeld. en opruimen. en mn tourneetas inpakken. en mn nakijk- en voorbereidingswerk voor morgen doen....

pc gaat uit, anders blijf ik maar hangen op de bank...

:W
Kwak
  donderdag 28 april 2011 @ 17:34:54 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96096678
*hik*

*hik*

*hik*

*hik*

:')
pi_96096715
ja, duimen heeft zeker geholpen! Nu lekker naar huis en dan voor mezelf koken, want er is geen Mr.Mo -O- alleen eten vind ik altijd zo saai. Het koken doe ik wel, zelfs uitgebreid, maar alleen eten vind ik écht niet leuk :')
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:36:34 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96096765
Hik je ergens tegenaan Maria? :P
  donderdag 28 april 2011 @ 17:39:03 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96096873
Mootje: dat vind ik ook stom! Daarom sla ik vanaaf Zumba over zodat vriendje en ik alsnog samen kunnen eten om 8 uur :')

quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hik je ergens tegenaan Maria? :P
Ja dat ook :+
pi_96097317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D is le lijstje in de war? Of moest je hard werken voor je boterham :P

Lekker, pitahayaaaaaa.
Waarom in de war? Ik nie snap. :?
pi_96097845
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mootje: dat vind ik ook stom! Daarom sla ik vanaaf Zumba over zodat vriendje en ik alsnog samen kunnen eten om 8 uur :')

[..]

Ja dat ook :+
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uur :')
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:07:22 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96097891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, duimen heeft zeker geholpen! Nu lekker naar huis en dan voor mezelf koken, want er is geen Mr.Mo -O- alleen eten vind ik altijd zo saai. Het koken doe ik wel, zelfs uitgebreid, maar alleen eten vind ik écht niet leuk :')
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zitten :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 18:08:17 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96097927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uur :')
Wel goed voor de lijn :').

Nog 9 minuutjes en dan hobbelt mn trein Gouda binnen.
pi_96097971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zitten :P.
ja -O-
Ja doei.
pi_96098054
Lijst
• magere kwark, sojamelk & muesli
• 5 krekkers (1 rookkaas, 4 pindakaas waarvan 2 met boter)
• 2 ons zuurkool & 3 knakworstjes
• aardbeienijsje
avondeten:
• vooraf geroerbakken groene asperge, geprakt ei & beetje boter, gebakken garnaaltjes
• hoofd geroerbakken witte kool & bleekselderij, gebakken zalmfilet met boursin, beetje gemengde sla
• toe agaragarpudding met bessen
pi_96098159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
Lijst
• magere kwark, sojamelk & muesli
• 5 krekkers (1 rookkaas, 4 pindakaas waarvan 2 met boter)
• 2 ons zuurkool & 3 knakworstjes
• aardbeienijsje
avondeten:
• vooraf geroerbakken groene asperge, geprakt ei & beetje boter, gebakken garnaaltjes
• hoofd geroerbakken witte kool & bleekselderij, gebakken zalmfilet met boursin, beetje gemengde sla
• toe agaragarpudding met bessen
Lekker lijstje!
Ben je alweer carbs aan het toevoegen, dat ijsje en pindakaas? Of valt dat nog onder echt low-carben?
-edit- Of was je daar nou alweer mee gestopt? :@ Ik hou niet meer bij wie wat doet...
Everything has changed
pi_96098686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een slechte therapeut. Waar er helaas genoeg van zijn.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:31:32 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96098881
Thuis O+ bank O+ dekentje O+ Duvel die straks frietjes gaat halen O+
pi_96098928
Geniet ervan! ik ga zo m'n shoarma bakken O+ en masterchef kijken O+
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:37:18 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96099112
Masterchef O+.

Die half-Griekse dame van gisteren was mooi! Jammer dat ze weg moest ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_96099199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Mini. het volgende:

[..]

Lekker lijstje!
Ben je alweer carbs aan het toevoegen, dat ijsje en pindakaas? Of valt dat nog onder echt low-carben?
-edit- Of was je daar nou alweer mee gestopt? :@ Ik hou niet meer bij wie wat doet...
Ik ben na een week streng low-carb gestopt. Een belangrijk deel van het effect moet komen van verminderde trek, maar die kreeg ik maar niet (en liefste ook niet).
Momenteel doe ik gewoon een aanpak van vrij weinig calorieën (voor mijn doen dan he). Morgen maar eens wegen.
pi_96099311
Zo net weer gesport! Ik begin eindelijk resultaat te zien vooral bij mijn armen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96099444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan! ik ga zo m'n shoarma bakken O+ en masterchef kijken O+
Lekker! :9 Ik heb nog getwijfeld of ik shoarma zou maken.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:02:48 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96100088
Lekker lijstje Sigme, inderdaad wel vrij laag in calorieen maar je wil wat kwijt dus dat moet kunnen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96100217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
In de war: je B is een boterham, is dat niet je O? Geen L?
pi_96100272
Brunch gok ik zo
Ja doei.
pi_96100300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lekker! :9 Ik heb nog getwijfeld of ik shoarma zou maken.
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaar O+
Ja doei.
pi_96100365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Brunch gok ik zo
Ohja! Helder +1 :')
pi_96100433
geeft niet, 't is avond! :P
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:10:47 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96100450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaar O+
Met Verstegen shoarma kruiden, heel lekker!

Masterchef, de eerste jaar dat ik het niet zie :(
Wel kijk ik Topchef :D
pi_96100525
Ik kijk nu ook Topchef!
pi_96100527
volgens mij heb ik die er idd overheen gedaan, die shoarmakruiden :P

en nu zit ik echt bómvol :o
Ja doei.
pi_96100540
Die van dinsdag.
pi_96100731
Er is mij gevraagd of ik weer wil solliciteren voor de bijbaan die ik begin van dit collegejaar ook had. Ze vonden me dus goed genoeg O+. Wij (twee anderen zijn ook opnieuw gevraagd) krijgen vacature eerder te zien enzo. Jeej.

XM :*. Ga maar lekker pijnstillers snoepen :').

Alleen eten is echt stom ja. Koken voor 1 persoon vind ik eigenlijk ook stom. Maar, er staat er een pot doperwten op te warmen, vlees ligt in de pan en misschien bak ik nog wat aardappelen. Jaja, ik moet wel, want ik eet weer gezonder. Dat is het idee tenminste. Ik zit weer onder de 70 dus het heeft nu al effect *O*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96100982
Baardmans mag wat mij betreft wel komen, ook. :@. Straks eerst nog hardlopen en dan pas eten. Van de week aten we om 9 uur en kon ik om 10 uur op bed. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:22:19 #134
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96101034
Wat fijn Chico! Zowel van de bijbaan als het gezonde eten/afvallen! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_96101038
Perruche, inderdaad Brunch! ;) En kan nog een halve wrap EXTRA toevoegen aan mijn lijstje. Oh en aardbeitjes met suikerrr! :9~

En morgen ga ik waarschijnlijk toch oranjenacht vieren. *O* Stom vervoer gedoe opgelost... nu nog hopen dat m'n avondhulp een beetje flexibel is. ^O^
pi_96101243
Al het tweede chocoladefondantje bij Masterchef.. nu wil ik dat ook ;( O+ :9~
Ja doei.
pi_96101352
Ik denk vaak bij die kookprogramma's "oooh kan ik ook!" Maar zeker zoetigheden en gebak en -aise sauzes zou ik echt moeite mee hebben :@
pi_96101383
ik ben ook helemaal niet goed in toetjes, vooral omdat ik ze nooit echt eet :') maar een chocoladefondant lukt me wel :P
Ja doei.
pi_96101427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook helemaal niet goed in toetjes, vooral omdat ik ze nooit echt eet :') maar een chocoladefondant lukt me wel :P
uit mn hoofd zou ik het niet kunnen. Maar heb het ook nog nooit gegeten.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:32:24 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96101512
Ik kan heel goed een pak vla openmaken of een bak ijs kopen *).
pi_96101539
bah, vla ;(
Ja doei.
pi_96101573
Ik kan geloof ik heel goed chocopasta eten uit de pot :')
  donderdag 28 april 2011 @ 19:33:33 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96101599
Door DaDtje wil ik nog steeds een keer panna cotta maken :9 Lijkt me lekker! En ik hou best wel van toetjes! IJscoupes, gebak-achtigen, etc O+ Gelukkig ben ik lui en maak ik dus zelden nog wat na het eten :+
  donderdag 28 april 2011 @ 19:33:51 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96101608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
bah, vla ;(
Vanillevla met aardbeien O+
pi_96101618
Ik heb een tijdje terug zelf chocoladevla gemaakt. B-)
Kwam uit het "kookboek voor de werkende vrouw" uit 1977 ofzo. :D
Wel jammer dat het niet dik genoeg werd en het eigenlijk gewoon dikke chocolademelk was. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 28 april 2011 @ 19:34:10 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96101623
Boh, en ik had al honger :') Bijna 20.00!
  donderdag 28 april 2011 @ 19:34:38 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96101648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Ik kan geloof ik heel goed chocopasta eten uit de pot :')
Of speculoospasta :9.
pi_96101666
Panna Cotta is echt makkelijk maria, en lekker! kokos pannacotta met pasievrucht saus :9
pi_96101677
ik ga niet zwemmen :6 ben helemaal dood en heb deze week dus wel heel weinig getrained, maar ben gewoon nog niet helemaal over die shit heen.

Morgen ga ik wel combinatietraininen om 11.00uur :) 8-)
Ja doei.
pi_96101696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Of speculoospasta :9.
Die heb ik niet en de chocopasta is nu op.... Vanavond echt maar sporten, jammer van m'n goede voornemens, maar het is nog niet dramatisch.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:36:21 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96101729
Mijn frietjes, broodje kroket en 3 vlammetjes waren heerlijk :9.
pi_96101756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een tijdje terug zelf chocoladevla gemaakt. B-)
Kwam uit het "kookboek voor de werkende vrouw" uit 1977 ofzo. :D
Wel jammer dat het niet dik genoeg werd en het eigenlijk gewoon dikke chocolademelk was. :D
Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!
  donderdag 28 april 2011 @ 19:37:28 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96101791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Perruche het volgende:
Panna Cotta is echt makkelijk maria, en lekker! kokos pannacotta met pasievrucht saus :9
Nieeet, het is heul moeilijk, ik weet het zeker! :o

</denial> :+
  donderdag 28 april 2011 @ 19:40:37 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96101991
Dussss:

O: banaan
T: bakje kwark met wat muesli
L: 2 bth pindakaas, grapefruit
T: bloed :')
D: frietjes, broodje kroket en 3 vlammetjes
  donderdag 28 april 2011 @ 19:42:09 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96102092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Ik denk vaak bij die kookprogramma's "oooh kan ik ook!" Maar zeker zoetigheden en gebak en -aise sauzes zou ik echt moeite mee hebben :@
Asperges met parmezaan in een plak ham gewikkeld kan ik anders ook :P #Masterchef.
Niet meer actief op Fok!
pi_96102152
ja, maar hij was dan ook niet door :')
Ja doei.
pi_96102390
stop eens met lekkere dingen roepen!
Mijn zoete trek is nogniet gestilt na het avond eten _O-

Oh enne O+

Maandag even kijken als het de huidige baasjes schikt *O*
pi_96102399
Zo jullie zijn niet bij te houden!
Gedurende de cursusdagen is internetten niet echt in te passen in t schema...

Ben ook gesloopt dus echt bijlezen zal wel niet gebeuren. Maar wilde wel even m'n lijstje posten:

O: 2 sneetjes maisbrood met sandwichspread
T: liga melk (AH)
L: Ciabata kruidenroomkaas met komkommer + verse jus
T: verse jus
D: het couscousrecept van 2 topics terug. En dat was HEEEEEERLIJK!!
pi_96102446
quote:
8s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:

Oh enne O+

[ afbeelding ]

:o Die zien er lief en schattig uit!!!
  donderdag 28 april 2011 @ 19:48:16 #160
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96102482
quote:
8s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:

Oh enne O+

[ afbeelding ]

Leuk O+. Die voorste vind ik het schattigst :P. Hoe groot worden ze?
pi_96102581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Rituals het volgende:

[..]

Leuk O+. Die voorste vind ik het schattigst :P. Hoe groot worden ze?

Ze zijn nu nog underkuffer!
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:50:49 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96102658
PUPPIES! O+ O+ !

Leuk Ml-! *O*

En yaaay ik mag naar de winkel om vriendje op te halen en eten te scoren *)
pi_96102786
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!
Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_96102795
Het zijn Jack Russels, wil graag eerst moeders en vaders live zien ;) want wil geen under cover Sint Bernard nee :P

Die met het zwarte hoofdje vind ik ook schattig maar die zijn vooral klein leuk, groter vind ik ze ook groter lijken dan de meest rechtse.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:54:42 #165
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96102904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze zijn nu nog underkuffer!
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Het zijn Jack Russels, wil graag eerst moeders en vaders live zien ;) want wil geen under cover Sint Bernard nee :P

Die met het zwarte hoofdje vind ik ook schattig maar die zijn vooral klein leuk, groter vind ik ze ook groter lijken dan de meest rechtse.
Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.
pi_96102925
Net terug van yoga, dit keer hadden we een nederlandse dame. Toch wennen als iemand anders 't geeft, zeker voor de uitwisselingsstudenten die ervan uitgingen dat - zoals op de website staat - alle lessen in het engels zijn...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Zo jullie zijn niet bij te houden!
Gedurende de cursusdagen is internetten niet echt in te passen in t schema...

Ben ook gesloopt dus echt bijlezen zal wel niet gebeuren. Maar wilde wel even m'n lijstje posten:

O: 2 sneetjes maisbrood met sandwichspread
T: liga melk (AH)
L: Ciabata kruidenroomkaas met komkommer + verse jus
T: verse jus
D: het couscousrecept van 2 topics terug. En dat was HEEEEEERLIJK!!
Prima! Maar je mag nog best een bakje yoghurt ofzo als toetje :)
pi_96102954
:W

bijna klaar met inpakken, over een uurtje is de was ook klaar. Nu maar eens eten....
pi_96103101
Zo! Burgerlijke gehoorzaamheid.. men vraagt een zo compleet mogelijk antwoord, ik maak 4 pagina's :)

Lief toch?

D werd nasi uit de vriezer (wel zelfgemaakte) met een lekkere rauwkostsalade erbij, want manlief was met jongste mee geweest naar schoolreisje en had niet al teveel zin meer om boodschappen te doen en te koken.
Altijd handig die leftovers in de vriezer :)
pi_96103145
En wat een schattige pup ML!!!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:01:13 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96103367
Janck Russels ... Ow :X Sorry :D

Smurfin, nog wat zuivel of vers fruit, rauwkost.. ?

Hoe is het met de pijn XM?

Ik wil ook weer eens een avond alleen zijn, al 3 week niet meer gebeurd en meneer wil niet alleen tv kijken of alleen even een blokje of fietsen.
Hij wil met MIJ dingen doen, ik wil MIJN dingen doen :D
  donderdag 28 april 2011 @ 20:04:11 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96103573
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: plak suikerbrood met boter, hap puddingbrood met slagroom (de rest heeft aanstaande opgegeten), wortelen, appel, peer
L: 4 zonnevolkoren met kaas, kom aardappel/prei soep met rookworst en 2 bekers melk
T's: sinaasappel, augurk met ham
D: 600 gr gekookte sperziebonen, 1 paprika, 1 ui, 150 gr champignons met kruidenboter gegrild. 200 gr kipfilet, gegrild met daaromheen een plak ontbijtspek en binnenin ook wat kruidenboter.
pi_96103593
wohoh een NU EVEN NIET momentje uniek?

Kan je dat gewoon bespreken? :*
pi_96103626
Uniek, lijkt me toch lastig hoor, zo'n verschil in "tijd samen doorbrengen" opvattingen. Mijn vriendje laat me erg vrij en eist nooit mijn tijd op als ik dat niet wil :P heerlijk!

Smurfinnetje, net lijstje qua kcals denk ik, misschien beetje weinig groenten afhankelijk van hoeveel er in de couscous zat?
pi_96103829
Wow uniek respect voor je lijstje!

Mijnes:

O: 250 ml volle yoghurt met 1 appel en 4 el muesli
T: 6 cherrytomaten, koffie met melk
L: roti met kip/aardappel/kouseband, 2 gekookt ei, stuk naan
T: 150 gr rauwkost met 1 el dressing, 2 handjes chips
B: 2x 20 minuten fietsen
D: 3 boterhammen (2x ham/kaas, 1x pindakaas), 2 eetlepels chocopasta :')
S: 45 min. cardio + buikspieren
T: thee :9

M.u.v. chip & chocopasta prima vind ik :)
pi_96103947
Toetjes vind ik altijd wel lastig. zit meestal wel vol van mijn avondmaaltijd.

Maar denk dat er straks nog wel 2 glazen melk in gaan en eventueel nog of verse aardbeien of magere aardbeien yoghurt.

de couscous was wel goed gevuld met groente: courgette, worteltjes, en doperwtjes, sla.

Ik moet nu nog van mezelf een glas vieze roosvicee wegwerken. Is tegen de bloedarmoede, maar het smaakt gewoon naar ijzer :')
Straks dus nog wat melk en eventueel nog de yoghurt.
En verder moet ik vandaag maar eens proberen voor 22u naar bed te gaan. Ben echt moe. Ben blij als het weekend is. Nog 1 dagje werken. En moet nog bedenken wat we met koninginnedag/nacht gaan doen.

Jullie leuke plannen?
pi_96103966
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel! B-)
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.
pi_96104041
Ow s ochtends met yoghurt beginnen is natuurlijk ook wel een optie. Dan kan ik tegen 10u mn boterham eten en rond half 1 lunchen met eventueel nog wat fruit tussendoor.

Goede optie denk ik voor de extra zuivel.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:11:32 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96104064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
wohoh een NU EVEN NIET momentje uniek?

Kan je dat gewoon bespreken? :*
Ik zit te zeuren, sorry! Maar ik wil wel eens weer even allen dom ouwehoeren hier.. :D
pi_96104097
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebben
pi_96104596
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zal er eens een paar opzoeken. B-)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebben
Dit boek is wel vrij erg, maar daardoor ook hilarisch. :D
Zoek morgen wel wat op. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96104684
"De teams gaan een pad afleggen van enkele kilometers de jungle in" En dan de uitslag "Het traject is afgelegd in 12 minuten en 50 seconde". :') (echte meisjes in de jungle)

Ik ben juist goed in toetjes en zoetigheid :D.

Oooooh ML wat een schatje(s) O+

Ik ga koninginnenacht uit in Amsterdam :o. Ben benieuwd hoe dat gaat met mn grote groepen onrust (word ongelukkig/chagarijnig van teveel mensen en niet door kunnen lopen als ik dat wil). Nouja, we zien wel he oO<. Wordt vast gezellig.
pi_96104973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

:D

[..]

Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.
Dat gaat niet met ons ouwetje ;) die is niet gesteld op alles wat groter is.

donderdag 28 april 2011 @ 20:27:41 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96105038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat gaat niet met ons ouwetje ;) die is niet gesteld op alles wat groter is.

[ afbeelding ]
Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haar ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_96105056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Janck Russels ... Ow :X Sorry :D

Smurfin, nog wat zuivel of vers fruit, rauwkost.. ?

Hoe is het met de pijn XM?

Ik wil ook weer eens een avond alleen zijn, al 3 week niet meer gebeurd en meneer wil niet alleen tv kijken of alleen even een blokje of fietsen.
Hij wil met MIJ dingen doen, ik wil MIJN dingen doen :D
Janck? Nog nooit gehoord hier :D

Gezellig zwaan kleef aan ;) maar wel irritant denk ik :)
  donderdag 28 april 2011 @ 20:28:30 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96105091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Chicolate het volgende:
"De teams gaan een pad afleggen van enkele kilometers de jungle in" En dan de uitslag "Het traject is afgelegd in 12 minuten en 50 seconde". :') (echte meisjes in de jungle)

Ik ben juist goed in toetjes en zoetigheid :D.

Oooooh ML wat een schatje(s) O+

Ik ga koninginnenacht uit in Amsterdam :o. Ben benieuwd hoe dat gaat met mn grote groepen onrust (word ongelukkig/chagarijnig van teveel mensen en niet door kunnen lopen als ik dat wil). Nouja, we zien wel he oO<. Wordt vast gezellig.
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes! :'). Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
Niet meer actief op Fok!
pi_96105177
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haar ;).
:D als ik nog eens een belangrijke mail moet verzenden ben jij de doorlees-pineut :P
pi_96105301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes! :'). Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
London callin' op koninginnedag in paradiso, was erg leuk! En ik vond het idioot om de rest van nederland op het museumplein op elkaar gepakt te zien
pi_96105337
oh ja, koninginnedag... ik denk niet dat ik dan iets ga doen. Sporten ofzo... :') helemaal vergeten
Ja doei.
pi_96105350
quote:

[..]

Nácht he. Overdag op het museumplein zal je mij niet tegenkomen :+.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:33:05 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96105401
Ze zijn in de stad al druk aan het opbouwen, dus ik ben benieuwd hoe het er hier uitziet. In Groningen had je een springkussen, muziek op de Grote Markt, demonstraties van sportscholen etc en rommelmarkt / braderie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96105408
Dit jaar ga ik met O+ naar antwerpen :s)

De nachtelijke rommelmarkt in utrecht is trouwens ook erg leuk :)
pi_96105500
quote:

[..]

Dat was in mijn stad ook al. Laat staan in A'dam. Ik overweeg om me eigenlijk gewoon lekker thuis op te sluiten met wat wijn en wortels ofzo :')
al die herrie en idd al die mensen waar je dan niet doorheen kunt komen. Ik ben maar 1.60 dat is dan niet zo gezellig :')
pi_96105531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn in de stad al druk aan het opbouwen, dus ik ben benieuwd hoe het er hier uitziet. In Groningen had je een springkussen, muziek op de Grote Markt, demonstraties van sportscholen etc en rommelmarkt / braderie :').
Nach in Den Haag vond ik altijd verschrikkelijk. Claustrofobie in de open lucht! :o
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:37:01 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96105658
Wij gaan naar Delluf met vrienden :).
pi_96105695
Is de Nach in Den Haag dit jaar niet afgelast?
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn. :)

Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte. :{
Doe wat je niet durft.
pi_96105746
O+ Fred O+

heb ik járen gezeten met een kleedje!

Zelfs een keer bijna 800 gulden mee verdiend! :o
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:38:16 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96105747
Straks lezen, eerst daglijst
s. kwartiertje gewichtjes (doe ik sinds een week iedere ochtend)
o. bolletje (roggenmeel) met smeergeitenkaas + plak ham + rauwkost + sla
t. bolletje (roggenmeel) met smeergeitenkaas + rauwkost + sla
l. bolletje (roggenmeel) met mayonaise + plak ham + rauwkost + sla
+ tomatengroentensoep
t. paar kopjes automatenkoffie + onderhandelingen
d. tilapiafilet + 2 opscheplepels doorgekookte groente + patat + ravigottesaus + chocolademouse + ijsje
t. tequila
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:38:20 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96105755
Dit is de eerste keer dat ik *ergens* heenga op koninginnedag :').
pi_96105768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn. :)

Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte. :{
de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straat :')
Kwak
pi_96105772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven had
pi_96105996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straat :')
Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven had
Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!
Gelukkig mag dinsdag het gips er af en kan ik gaan beginnen met revalideren. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96106092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent. :)

[..]

Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!
Gelukkig mag dinsdag het gips er af en kan ik gaan beginnen met revalideren. :)
auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.

enne ik zal je wijze raad opvolgen en niet over tuinhekjes stappen. Heb je je verstapt of ergens op gaan staan oid?
pi_96106127
ik ga 16 uur in de trein zitten op koninginnedag. De 30ste is hier ook groot feest met veel mensenmassa's, dus ben ergens wel blij dat ik dat nu niet heb...
  donderdag 28 april 2011 @ 20:43:54 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96106128
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw :')) is interessant voor mij :P.

Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water :{.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:44:32 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96106157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga 16 uur in de trein zitten op koninginnedag. De 30ste is hier ook groot feest met veel mensenmassa's, dus ben ergens wel blij dat ik dat nu niet heb...
Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:44:36 #206
331 Merel
Be here now.
pi_96106163
Halloooooo.

Ik heb het belachelijk druk op werk. Dinsdag tot 20:30, woensdag tot 19:30, vandaag tot 19:30... Wordt me een beetje te veel. En ben dus ook niet echt bijgelezen. Waar hebben jullie het over? 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 28 april 2011 @ 20:45:03 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96106196
Koninginnedag :')
pi_96106336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.

enne ik zal je wijze raad opvolgen en niet over tuinhekjes stappen. Heb je je verstapt of ergens op gaan staan oid?
Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat. :D Zou wel handig zijn met een vakantie in de planning (vertrek: over 4 weken, ticket de dag voordat ik mijn enkel brak geboekt! :D)

Ik had de pech dat ik op een losliggende klinker ging staan en daardoor dus volledig door mn enkel klapt en het ding dus brak.
Nouja, liever hier dan in een tropisch en minder ontwikkeld vakantieland.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:49:23 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96106420
Koninginnedag w/ Leuk! Ik ga met mijn kinderen naar de vrijmarkt (ergens). Krijgen ze ¤ 5 en mogen ze alle troep van de wereld kopen O+ Of bewaren natuurlijk. En dan het liefst nog oudhollandsche spelletjes doen ofzo.

En psychologen kunnen heel nuttig zijn. Het is soms alleen even zoeken naar de hulpverlener die bij je past.
pi_96106445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw :')) is interessant voor mij :P.

Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water :{.
Dat is nog best slim, want demiwater heeft geen smaak omdat er geen mineralen in zitten :P. (maar niet zo netjes nee).
pi_96106522
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:

Gewoon per fles bestellen, dus :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96106691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden? :P.
Nee, Valborg, of Walpuris. Heeft iets met lente te maken, geloof ik. Maar, het zijn vooral dronken mensen.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:54:35 #213
331 Merel
Be here now.
pi_96106732
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon per fles bestellen, dus :9
Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me prima :9
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_96106788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me prima :9
Ooooooh

Dito :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:55:55 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96106835
Er moet ook verschil zijn tussen topwijnen en mindere wijnen :P. Je kunt ook druivenmost importeren en hier gedemineraliseerd water aan toevoegen. Is veel goedkoper ivm de invoerrechten op alcohol.
Niet meer actief op Fok!
pi_96106868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koninginnedag :')
Jeej, ik ga koninginnedag in Amsterdam ontvluchten en O+ kamperen O+ in O+ Friesland O+ ! Op een camping in het bos. Ik heb er zin in!
pi_96106903
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat. :D Zou wel handig zijn met een vakantie in de planning (vertrek: over 4 weken, ticket de dag voordat ik mijn enkel brak geboekt! :D)

Ik had de pech dat ik op een losliggende klinker ging staan en daardoor dus volledig door mn enkel klapt en het ding dus brak.
Nouja, liever hier dan in een tropisch en minder ontwikkeld vakantieland.
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?

btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles :')
pi_96106947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.

btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles :')
Ik heb 'm ook. Helaas werkte het wel :'). Bwuhhh smerig spul.
pi_96107048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook. Helaas werkte het wel :'). Bwuhhh smerig spul.
Hmm dat vind ik dat wel weer fijn om te lezen. Doe ik het niet voor niets.
1 gore pil per dag en 1 glas vieze roosvicee, hopelijk ben ik binnenkort weer op pijl met mn ijzer!
pi_96107129
En vandaag heb ik tot mij genoten:

O- kwark met havermout, banaan en bosbessen
T- boterham pindakaas
T- twee boterhammen appel en hazelnootjes
T- boterham kaas
B- schoffelen in giardino
B- anderhalf uur wandelen
D- shoarma the easy way: k&k shoarma, zelf geteelde sla O+, komkommer, paprika en k&k knoflook saus
  donderdag 28 april 2011 @ 21:00:51 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96107131
Oranjenacht hier sla ik over, programma overdag al druk genoeg voor me :). Morgen wel ff kijken of ik ergens nog een oranje shirtje o.i.d. vandaan kan trekken, want ik heb helemaal niks van oranje kleding. Zelfs geen sokken :').
  donderdag 28 april 2011 @ 21:00:55 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96107136
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
pi_96107209
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
:* Weer lekker vroeg naar bed met een boek? Of blijft dan alles malen in je hoofd?
pi_96107245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oranjenacht hier sla ik over, programma overdag al druk genoeg voor me :). Morgen wel ff kijken of ik ergens nog een oranje shirtje o.i.d. vandaan kan trekken, want ik heb helemaal niks van oranje kleding. Zelfs geen sokken :').
Ik juist alleen maar oranje sokken :').
  donderdag 28 april 2011 @ 21:02:32 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96107251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:* Weer lekker vroeg naar bed met een boek? Of blijft dan alles malen in je hoofd?
Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.
pi_96107267
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
You donald Trump You! :* lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen :Y
Kwak
  donderdag 28 april 2011 @ 21:03:15 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96107298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

You donald Trump You! :* lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen :Y
Die zijn lekker op vakantie. Morgenavond zie ik ze weer O+
pi_96107426
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.
Oh, ik persoonlijk vind lezen heerlijk O+ Maar ik kan me voorstellen dat je misschien nog iets meer uit je dag wilt halen. :)
pi_96107452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research. :D
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel. :{
quote:
btw:
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?

Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?! :D Hoe was Rome? :)
Doe wat je niet durft.
pi_96107698
Ik was er gisteren ook al weer, hoor! :D

Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten! ;)
pi_96108254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research. :D
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel. :{

[..]

Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?

Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?! :D Hoe was Rome? :)
Amerika, nice! dat moet wel een leuke vakantie worden! Ben er al een paar keer geweest.

Ik had t al aangelengd met Christal Clear. Ach heb t nu weg gewerkt morgen een nieuwe dag ;)
ja klopt de dingen die je noemt moet ik idd meer eten, op de biefstuk na (vegetariër he :) )
appelstroop komt op het volgende boodschappenlijstje erbij!

maar ik ga jullie allen hier voor vanavond verlaten! Duik mijn bedje in. Morgen weer vroeg op om lekker te mogen werken... :)

Truste!
pi_96108489
Roosvicee Ferro. Alsof er een ouwe fiets in heeft gelegen :Y
Ik ga morgen niet koninginnenachten, ben nog te verkouden. Denk dat ik op Koninginnedag ook maar niet in het park ga hangen. Meuh oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96108929
hoi.
ben kapot. :O heb 11 uur lang ict-opdrachten zitten maken op school.

lijstje.
o. volkoren ontbijtcracker, bakje kwark, beker melk.
t. cappuccino
l. 2 boterhammen pindakaas
t. cappuccino, twix
d. groentesoep
t. grapefruit, bakje yoghurt
Turn the world into your dance floor.
pi_96108937
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).

En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
pi_96109203
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria. O-) .
pi_96109348
Hoi GB! Was het erg druk in Rome?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96109570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).

En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
wat goed!!

Wij gaan ook naar t theater vrijdagavond :o (maar niet in Groningen ;) ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96109680
Wij ook niet. :+.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:28 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96109752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria. O-) .
Gij duiveltje op mijn schouder ;(
pi_96110223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er gisteren ook al weer, hoor! :D

Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten! ;)
Had ik helemaal gemist! :D
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome. :D

Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen. :)
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta? :P Tijd zat hier. :P
Doe wat je niet durft.
pi_96110382
Nou wie weet, ik zal opletten of ik je zie DaD :D !

En nu maar even een lijstje.
O: brinta
T: stukje taart wegens verjaardag vriendin/collega
L: 2 bth met gegrilde kipfilet, blokjes kaas
T: 2 zuurtjes, banaan
T: instant chocolademelk, cherrytomaatjes
D: 1 kippenpoot, gewokte groenten (paksoi, paprika, venkel) met saus en rijst
T: 2/3 mango - hij was echt huge :D
T: glaasje wijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 21:45:00 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96110401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Had ik helemaal gemist! :D
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome. :D

Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen. :)
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta? :P Tijd zat hier. :P
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas :P. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte ;(.

Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk! :9~. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken :). Niet meer in een tent :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_96110532
Had je die eerste pizza ook gewoon op kunnen eten, die smaakte waarschijnlijk precies zo!
:P
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 21:48:40 #244
331 Merel
Be here now.
pi_96110639
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dus :o Ben benieuwd :D
  donderdag 28 april 2011 @ 21:49:04 #245
331 Merel
Be here now.
pi_96110672
Oh en O+ Rome O+
  donderdag 28 april 2011 @ 21:49:46 #246
331 Merel
Be here now.
pi_96110732
Waar je natuurlijk gewoon pizza moet eten bij Bafetto.
pi_96110823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas :P. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte ;(.

Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk! :9~. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken :). Niet meer in een tent :X.
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navona O+ dat was tof!
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:34 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96110905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dus :o Ben benieuwd :D
Spannend! Veel plezier alvast!
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:59 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96110954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navona O+ dat was tof!
:Y Lijkt mij ook. Het is wel iets duurder dan een hotel, maar anderzijds kun je ook zelf koken als je dat wilt. Koele drankjes in een koelkast doen etc :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96110976
Ik ga morgenavond uit eten met een goede vriend. En wat we op koninginnedag zelf gaan doen echt geen idee...

Dit is voor het eerst sinds jaren dat ik niet zwaar ga stappen met Q-nacht
  donderdag 28 april 2011 @ 21:52:59 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111043
Oeh, leuk, Merel! Veel plezier :).

Ik moet er niet aan denken om te daten, bleeh. Sowieso eerst maar eens een baan, want een werkloze vrouw vindt niemand aantrekkelijk :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 21:53:01 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96111046
Rome O+

Pizza O+

Spannend Merel! :)

Ik lig al lekker in mn bedje :z.
pi_96111100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
oh leuk! O+ zoiets kan goed uitpakken weet ik uit ervaring O-)
  donderdag 28 april 2011 @ 21:53:53 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111132
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rome O+

Pizza O+

Spannend Merel! :)

Ik lig al lekker in mn bedje :z.
Handjes boven de dekens hè! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96111148
Wat leuk Merel! O+ Gewoon een lunchdate! :D
Welke site heb je 'm opgeduikeld?

Ik was pas aan het rondneuzen op zo'n site en toen kwam ik een leraar van mijn middelbare school tegen. -O- :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:54:12 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96111164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, leuk, Merel! Veel plezier :).

Ik moet er niet aan denken om te daten, bleeh. Sowieso eerst maar eens een baan, want een werkloze vrouw vindt niemand aantrekkelijk :').
Jammer dat je geen hetero bent Vik. Hier op Fok! krijg ik vaak het idee dat er geen aantrekkelijkere vrouw is dan een thuiszittende vrouw :P
  donderdag 28 april 2011 @ 21:54:40 #257
331 Merel
Be here now.
pi_96111201
Oh en als iemand ooit nog naar Florence gaat, daar móét je gewoon eten bij ZaZa :9
  donderdag 28 april 2011 @ 21:55:05 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96111229
Veel plezier Merel! Mijn eerste (en laatste) internetdate (in de icq-tijd, dus in de prehistorie) was een drama :')
  donderdag 28 april 2011 @ 21:55:29 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96111258
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Handjes boven de dekens hè! :P.
Ik kan best goed blind typen, maar niet op mn foon-toetsenbordje :').
  donderdag 28 april 2011 @ 21:56:12 #260
331 Merel
Be here now.
pi_96111321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke site heb je 'm opgeduikeld?

Paiq.

En ach ja, een uurtje lunchen even snel tussen werk door.. Als het niks is ben ik zo weer weg :D
pi_96111329
meet in Rome! O+
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:57:44 #262
331 Merel
Be here now.
pi_96111477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
meet in Rome! O+
Ik ben er in juli weer O+ Enige nadeel is dat ik dan smelt.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:57:46 #263
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96111482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand ooit nog naar Florence gaat, daar móét je gewoon eten bij ZaZa :9
Ik ga deze zomer O+. Ik zet hem op het lijstje :+.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:57:59 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96111496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
meet in Rome! O+
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen :').
  donderdag 28 april 2011 @ 21:58:09 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111512
Ik heb eigenlijk alleen maar internetdates gehad! :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 21:58:37 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111558
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen :').
:P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 21:59:11 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111611
Mijn allereerste internetdate was in 2000 met een halve Fransman, die *tromgeroffel*.... Jean heette :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96111635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Merel het volgende:

[..]

Paiq.

En ach ja, een uurtje lunchen even snel tussen werk door.. Als het niks is ben ik zo weer weg :D
Ah, die ken ik wel.
En heel verstandig! :Y
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:o Mis ik wat? :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:59:33 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96111641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar internetdates gehad! :o.
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:01:30 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96111855
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". Als ik al iemand leuk vind, dan denk ik er meteen achteraan: die is natuurlijk hetero / bezet :P. En ik vind het wel belangrijk dat ze foutloos kan schrijven en dat kun je irl ook niet altijd direct uitvinden :+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:01:43 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96111868
quote:

[..]

Bwah, zo te zien heeft het je geen windeieren gelegd :7

Veel plezier, Merel! *O*
pi_96111906
quote:

[..]

qft!
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:02:48 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96111976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". .....
Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:03:28 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96112030
Ik ben erg blij met mn Duveltje O+.

Maar it sometimes makes me wonder waarom ik nooit irl een vriendje heb op kunnen duikelen.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:04:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96112128
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.
Nou, dan weet je iig wat iemands geaardheid is en of hij/zij single is. Ik weet ook graag van tevoren of iemand de moeite waard is :'). Genoeg knappe vrouwen zonder inhoud.
Niet meer actief op Fok!
pi_96112271
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, die ken ik wel.
En heel verstandig! :Y

[..]

:o Mis ik wat? :P
Dit!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:07:00 #277
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96112351
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

Maar it sometimes makes me wonder waarom ik nooit irl een vriendje heb op kunnen duikelen.
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar alleen via internet hadden gekend...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 28 april 2011 @ 22:07:44 #278
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96112404
Vik, ben jij eigenlijk weleens verliefd geweest op een hetero vrouw (waarvan je het wist)? Gewoon uit nieuwsgierigheid :P.
pi_96112416
Leuke mensen kan je overal tegenkomen en internet is nou eenmaal een plek waar bijna iedereen komt. Logisch dat je elkaar daar sneller tegen komt dan op straat eigenlijk ;)

En ik ben gaar, welterusten en tot morgen!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:08:13 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96112443
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ach ik ook niet! Ik heb nummer 1 opgevist en nooit meer teruggeworpen (8> </slechte metafoor>
  donderdag 28 april 2011 @ 22:08:23 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96112453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Duvel het volgende:

[..]

Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar alleen via internet hadden gekend...
Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar een keer in de kroeg hadden ontmoet...
pi_96112502
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit!
bbq 11 juni als ik het goed heb? Meeste communicatie is via facebook gegaan ...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 22:09:49 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96112569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ach ik ook niet! Ik heb nummer 1 opgevist en nooit meer teruggeworpen (8> </slechte metafoor>
Zolang je je 'number 2' maar niet op gaat vissen :').
  donderdag 28 april 2011 @ 22:09:51 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96112572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef MarMar het volgende:
Leuke mensen kan je overal tegenkomen en internet is nou eenmaal een plek waar bijna iedereen komt. Logisch dat je elkaar daar sneller tegen komt dan op straat eigenlijk ;)

En ik ben gaar, welterusten en tot morgen!
Nou, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik kom juist heel veel leuke mensen tegen i.r.l. en heb me echt nooit aangetrokken gevoeld tot iemand die ik ken van het internet :D
  donderdag 28 april 2011 @ 22:10:28 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96112624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Rituals het volgende:
Vik, ben jij eigenlijk weleens verliefd geweest op een hetero vrouw (waarvan je het wist)? Gewoon uit nieuwsgierigheid :P.
Ja hoor, maar toen was ik nog een klein Vikje (puber, zij was een lerares) en ik wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was, alleen dat ik samen met haar in een tentje in Frankrijk wilde kamperen :'). En Marks zus heb ik ook een tijdje leuk gevonden, maar nu niet meer, al blijft dat een mooie vrouw :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:11:11 #286
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96112673
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Alsof wij ooit iets hadden gekregen als we elkaar een keer in de kroeg hadden ontmoet...
Ook niet, maar dan nog?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_96112679
Ik ben de meesten van jullie toch nog nooit op straat tegen gekomen en ik vind jullie wel leuk :P

nana!

En nee, ik hoef niet daten ;) no worries!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:11:23 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96112695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik als FB-loze voel me buitengesloten
  donderdag 28 april 2011 @ 22:11:41 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96112721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
Ik ben de meesten van jullie toch nog nooit op straat tegen gekomen en ik vind jullie wel leuk :P

nana!

Misschien ben je mij wel tegengekomen! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:11:45 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96112726
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zolang je je 'number 2' maar niet op gaat vissen :').
*afdruipt met hengel over schouder

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik kom juist heel veel leuke mensen tegen i.r.l. en heb me echt nooit aangetrokken gevoeld tot iemand die ik ken van het internet :D
Aantrekkingskracht kent diverse vormen! Ik vind mensen vaak er erg 'leuk' over internet, op een vriendschappelijke manier O+ Zo begon het ook met vriendje, en na De Ontmoeting werd dat een fullblown verliefdheid :+
pi_96112737
Dat is een mogelijkheid ja :)
pi_96112756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:

nana!

*snif* daar gaat mijn droom ;(
  donderdag 28 april 2011 @ 22:12:45 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96112801
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef progje het volgende:

[..]

hee hee, jij gaat trouwen!
Niet meer actief op Fok!
pi_96112813
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef progje het volgende:

[..]

Tis alleen omdat mijn man dat niet leuk vindt :P ben je nu weer blij?

ik zou naar bed enzo! doedoei :*
pi_96112824
quote:

[..]

Ah, dan ben ik er sowieso niet wegens vakantie. Sterker nog, dan ben ik hopelijk gewoon aan het fietsen!
Doe wat je niet durft.
pi_96112845
quote:

[..]

Oh nou ja...
Als we het dan hebben over last met irl friends maken, kan ik dat dus toppen met online niet uitgenodigd worden :')
  donderdag 28 april 2011 @ 22:13:38 #297
331 Merel
Be here now.
pi_96112862
Ohja, Facebook, daar ben ik na een weekje weer mee gestopt :+

En ik haal m'n mannen overal vandaan waar ik ze kan vinden :')
pi_96112875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tis alleen omdat mijn man dat niet leuk vindt :P ben je nu weer blij?

ik zou naar bed enzo! doedoei :*
hihi!

Slaap lekker!
pi_96112876
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik als FB-loze voel me buitengesloten
Ik kan me niet voorstellen dat je (en andere fb-lozen) niet welkom zou zijn :* Hoe meer zielen enzo!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 22:14:10 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96112897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hee hee, jij gaat trouwen!
Voel je niks van :').
  donderdag 28 april 2011 @ 22:14:12 #301
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96112900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Ohja, Facebook, daar ben ik na een weekje weer mee gestopt :+

En ik haal m'n mannen overal vandaan waar ik ze kan vinden :')
Ik ook. In het verleden dan he :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')