Ja inderdaad, of dat ze onder hypnose zo'n scenario moesten doorlopen. Echt de raarste dingen, dat hun ouders lid waren van een satanische sekte en hun als baby met tig volwassenen hadden misbruikt... Over problemen creëren gesproken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef MarMar het volgende:
ach sjah, wat fysieke klachten betreft zijn er ook goede artsen/therapeuten en kwakzalversdat houdt niet per sé alleen verband met psychische therapie/hulp.
Mooie verhalen enzo manquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren
.
Kusje d'r op. Wat hebben ze je aangedaan? En zit je nu in de trein te lijden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Jeej, dan heeft het duimen geholpen!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
een 7,7 voor m'n Take Home Exam! Eindelijk verbetering!!
Nee man, heerlijk beroep! Beetje je geld verdienen met wat gekletsquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk om psycholoog te zijn. De hele tijd naar het "gezeur" van anderen luisteren
.
Ga dan ook zeker niet in een 'klein' cafe werken met een boel stamgasten...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
.
Je kunt ook psychologie bedrijven zonder mensen te behandelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef _Calimero_ het volgende:
en er zijn zoveel verschillende psychologen. Sommigen goed, sommigen tergend slecht. En een goede kan nog steeds niet bij jou passen maar perfect bij je buurvrouw. dat is een beetje mazzel hebben/op zoek naar een ander als het niet klikt.En daar ben ik het helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde dus ook geen waardeoordeel te geven, ik wou alleen aangeven dat het SOMS lijkt alsof het meer kwaad dan goed doet. Maar dat is geenszins in alle gevallen zo.
Dus Calikuiken, by all means hartstikke goed dat jij mensen kan helpen met je werk![]()
En Kwak, heel goed dat je aan jezelf werkt.
Efriboddi heppi? Yesyes."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
No!quote:
Koekje dan maar?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
No!
I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekje dan maar?![]()
[ afbeelding ]
Nom!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Koekje dan maar?![]()
[ afbeelding ]
Haptotherapy maar 3quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yesyes.
haptonomy levert trouwens 6 pubmed resultaten op, waarvan géén met een abstract. So far for scientific.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |