quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
Ja dat ookquote:
Waarom in de war? Ik nie snap.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]is le lijstje in de war? Of moest je hard werken voor je boterham
Lekker, pitahayaaaaaa.
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uurquote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mootje: dat vind ik ook stom! Daarom sla ik vanaaf Zumba over zodat vriendje en ik alsnog samen kunnen eten om 8 uur
[..]
Ja dat ook
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, duimen heeft zeker geholpen! Nu lekker naar huis en dan voor mezelf koken, want er is geen Mr.Moalleen eten vind ik altijd zo saai. Het koken doe ik wel, zelfs uitgebreid, maar alleen eten vind ik écht niet leuk
Wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uur
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zitten.
Lekker lijstje!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
Lijst
• magere kwark, sojamelk & muesli
• 5 krekkers (1 rookkaas, 4 pindakaas waarvan 2 met boter)
• 2 ons zuurkool & 3 knakworstjes
• aardbeienijsje
avondeten:
• vooraf geroerbakken groene asperge, geprakt ei & beetje boter, gebakken garnaaltjes
• hoofd geroerbakken witte kool & bleekselderij, gebakken zalmfilet met boursin, beetje gemengde sla
• toe agaragarpudding met bessen
Dan is het gewoon een slechte therapeut. Waar er helaas genoeg van zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Ik ben na een week streng low-carb gestopt. Een belangrijk deel van het effect moet komen van verminderde trek, maar die kreeg ik maar niet (en liefste ook niet).quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
Ben je alweer carbs aan het toevoegen, dat ijsje en pindakaas? Of valt dat nog onder echt low-carben?
-edit- Of was je daar nou alweer mee gestopt?Ik hou niet meer bij wie wat doet...
Lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan! ik ga zo m'n shoarma bakkenen masterchef kijken
In de war: je B is een boterham, is dat niet je O? Geen L?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker!Ik heb nog getwijfeld of ik shoarma zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |