quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
Ja dat ookquote:
Waarom in de war? Ik nie snap.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef Perruche het volgende:
[..]is le lijstje in de war? Of moest je hard werken voor je boterham
Lekker, pitahayaaaaaa.
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uurquote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mootje: dat vind ik ook stom! Daarom sla ik vanaaf Zumba over zodat vriendje en ik alsnog samen kunnen eten om 8 uur
[..]
Ja dat ook
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, duimen heeft zeker geholpen! Nu lekker naar huis en dan voor mezelf koken, want er is geen Mr.Moalleen eten vind ik altijd zo saai. Het koken doe ik wel, zelfs uitgebreid, maar alleen eten vind ik écht niet leuk
Wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik ga wachten tot Mr.Mo thuis is eet ik morgen pas om 20.00uur
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je alvast oefenen voor als jullie in Hull zitten.
Lekker lijstje!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
Lijst
• magere kwark, sojamelk & muesli
• 5 krekkers (1 rookkaas, 4 pindakaas waarvan 2 met boter)
• 2 ons zuurkool & 3 knakworstjes
• aardbeienijsje
avondeten:
• vooraf geroerbakken groene asperge, geprakt ei & beetje boter, gebakken garnaaltjes
• hoofd geroerbakken witte kool & bleekselderij, gebakken zalmfilet met boursin, beetje gemengde sla
• toe agaragarpudding met bessen
Dan is het gewoon een slechte therapeut. Waar er helaas genoeg van zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
over seksueel misbruik he? Dat dat vaak gesuggereerd (dwingend gesuggereerd) werd en dat de patient dat dan maar ging geloven...
Ik ben na een week streng low-carb gestopt. Een belangrijk deel van het effect moet komen van verminderde trek, maar die kreeg ik maar niet (en liefste ook niet).quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
Ben je alweer carbs aan het toevoegen, dat ijsje en pindakaas? Of valt dat nog onder echt low-carben?
-edit- Of was je daar nou alweer mee gestopt?Ik hou niet meer bij wie wat doet...
Lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geniet ervan! ik ga zo m'n shoarma bakkenen masterchef kijken
In de war: je B is een boterham, is dat niet je O? Geen L?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Swietje het volgende:
B: 2 boterhammen filet americain, halfvolle melk
T's: 2x drakenvrucht (Pitahaya)
D: 1x wrap met gehakt, mais, paprika, zure room
1x wrap met kip, mais, paprika, zure room
& rauwkostsalade, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker!Ik heb nog getwijfeld of ik shoarma zou maken.
Met Verstegen shoarma kruiden, heel lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kip in stukjes, groente erbij, griekse yoghurt met wat knoflook en klaar
uit mn hoofd zou ik het niet kunnen. Maar heb het ook nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook helemaal niet goed in toetjes, vooral omdat ik ze nooit echt eetmaar een chocoladefondant lukt me wel
Of speculoospastaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Ik kan geloof ik heel goed chocopasta eten uit de pot
Die heb ik niet en de chocopasta is nu op.... Vanavond echt maar sporten, jammer van m'n goede voornemens, maar het is nog niet dramatisch.quote:
Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een tijdje terug zelf chocoladevla gemaakt.
Kwam uit het "kookboek voor de werkende vrouw" uit 1977 ofzo.![]()
Wel jammer dat het niet dik genoeg werd en het eigenlijk gewoon dikke chocolademelk was.
Nieeet, het is heul moeilijk, ik weet het zeker!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Perruche het volgende:
Panna Cotta is echt makkelijk maria, en lekker! kokos pannacotta met pasievrucht saus
Asperges met parmezaan in een plak ham gewikkeld kan ik anders ookquote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Ik denk vaak bij die kookprogramma's "oooh kan ik ook!" Maar zeker zoetigheden en gebak en -aise sauzes zou ik echt moeite mee hebben
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
stop eens met lekkere dingen roepen!
Mijn zoete trek is nogniet gestilt na het avond eten![]()
Oh enne
[ afbeelding ]
Maandag even kijken als het de huidige baasjes schikt
Leukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
stop eens met lekkere dingen roepen!
Mijn zoete trek is nogniet gestilt na het avond eten![]()
Oh enne
[ afbeelding ]
Maandag even kijken als het de huidige baasjes schikt
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk. Die voorste vind ik het schattigst
. Hoe groot worden ze?
Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ja, maar dat kookboek is echt geniaal!
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nu nog underkuffer!
Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Het zijn Jack Russels, wil graag eerst moeders en vaders live zienwant wil geen under cover Sint Bernard nee
Die met het zwarte hoofdje vind ik ook schattig maar die zijn vooral klein leuk, groter vind ik ze ook groter lijken dan de meest rechtse.
Prima! Maar je mag nog best een bakje yoghurt ofzo als toetjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Zo jullie zijn niet bij te houden!
Gedurende de cursusdagen is internetten niet echt in te passen in t schema...
Ben ook gesloopt dus echt bijlezen zal wel niet gebeuren. Maar wilde wel even m'n lijstje posten:
O: 2 sneetjes maisbrood met sandwichspread
T: liga melk (AH)
L: Ciabata kruidenroomkaas met komkommer + verse jus
T: verse jus
D: het couscousrecept van 2 topics terug. En dat was HEEEEEERLIJK!!
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel!
Ik zit te zeuren, sorry! Maar ik wil wel eens weer even allen dom ouwehoeren hier..quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef MarMar het volgende:
wohoh een NU EVEN NIET momentje uniek?
Kan je dat gewoon bespreken?
hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.
Ik zal er eens een paar opzoeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral graag de recepten voor werkende vrouwen.
Dit boek is wel vrij erg, maar daardoor ook hilarisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
hihi de snelklaar recepten. ik was wel blij dat de couscous zo snel klaar was. Heerlijk na een dag werken om in nog geen 20 minuten eten op tafel te hebben
Dat gaat niet met ons ouwetjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor! Zelf vind ik wat grotere honden leuker.
Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaat niet met ons ouwetjedie is niet gesteld op alles wat groter is.
[ afbeelding ]
Janck? Nog nooit gehoord hierquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Janck Russels ... OwSorry
Smurfin, nog wat zuivel of vers fruit, rauwkost.. ?
Hoe is het met de pijn XM?
Ik wil ook weer eens een avond alleen zijn, al 3 week niet meer gebeurd en meneer wil niet alleen tv kijken of alleen even een blokje of fietsen.
Hij wil met MIJ dingen doen, ik wil MIJN dingen doen
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Chicolate het volgende:
"De teams gaan een pad afleggen van enkele kilometers de jungle in" En dan de uitslag "Het traject is afgelegd in 12 minuten en 50 seconde".(echte meisjes in de jungle)
Ik ben juist goed in toetjes en zoetigheid.
Oooooh ML wat een schatje(s)
Ik ga koninginnenacht uit in Amsterdam. Ben benieuwd hoe dat gaat met mn grote groepen onrust (word ongelukkig/chagarijnig van teveel mensen en niet door kunnen lopen als ik dat wil). Nouja, we zien wel he
. Wordt vast gezellig.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zullen jullie wel een zwaar leven hebben met hem / haar.
London callin' op koninginnedag in paradiso, was erg leuk! En ik vond het idioot om de rest van nederland op het museumplein op elkaar gepakt te zienquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!. Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
Nácht he. Overdag op het museumplein zal je mij niet tegenkomenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden heb ik koninginnedag gevierd in A'dam. Gróót succes!. Wat een mensenmassa's waar je amper doorheen komt.
Dat was in mijn stad ook al. Laat staan in A'dam. Ik overweeg om me eigenlijk gewoon lekker thuis op te sluiten met wat wijn en wortels ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nach in Den Haag vond ik altijd verschrikkelijk. Claustrofobie in de open lucht!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn in de stad al druk aan het opbouwen, dus ik ben benieuwd hoe het er hier uitziet. In Groningen had je een springkussen, muziek op de Grote Markt, demonstraties van sportscholen etc en rommelmarkt / braderie.
de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is de Nach in Den Haag dit jaar niet afgelast?
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn.
Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte.
Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven hadquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is de Nach in Den Haag dit jaar niet afgelast?
De dag in Den Haag ben ik ook wel eens geweest, was in het centrum niet veel. Op de Fred schijnt het wel weer leuk te zijn.
Ik vrees dat ik maar gewoon thuis blijf ofzo. Weinig zin in de combinatie krukken en drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |