oh leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dusBen benieuwd
Handjes boven de dekens hè!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rome
Pizza
Spannend Merel!
Ik lig al lekker in mn bedje.
Jammer dat je geen hetero bent Vik. Hier op Fok! krijg ik vaak het idee dat er geen aantrekkelijkere vrouw is dan een thuiszittende vrouwquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, leuk, Merel! Veel plezier.
Ik moet er niet aan denken om te daten, bleeh. Sowieso eerst maar eens een baan, want een werkloze vrouw vindt niemand aantrekkelijk.
Ik kan best goed blind typen, maar niet op mn foon-toetsenbordjequote:
Paiq.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke site heb je 'm opgeduikeld?
Ik ben er in juli weerquote:
Ik ga deze zomerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand ooit nog naar Florence gaat, daar móét je gewoon eten bij ZaZa
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen.
Ah, die ken ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Paiq.
En ach ja, een uurtje lunchen even snel tussen werk door.. Als het niks is ben ik zo weer weg
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
zolang ik nog maar 4 aanmeldingen zie voor de 11e, denk ik dat je je iets minder ambitieus op moet stellen.
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar internetdates gehad!.
Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". Als ik al iemand leuk vind, dan denk ik er meteen achteraan: die is natuurlijk hetero / bezetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
Bwah, zo te zien heeft het je geen windeieren gelegdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here. Ben niet in staat om mensen op een normale manier te ontmoeten, klaarblijkelijk.
qft!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gek is dat hè? Het komt gewoon niet in me op om buiten het internet te denken: "Oh die is best leuk, zal ik?". .....
Nou, dan weet je iig wat iemands geaardheid is en of hij/zij single is. Ik weet ook graag van tevoren of iemand de moeite waard isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij totaal het tegenovergestelde. Ik zou zo iets niet snel denken bij iemand die ik van het intenet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |