You donald Trump You!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
Die zijn lekker op vakantie. Morgenavond zie ik ze weerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
You donald Trump You!lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen
Oh, ik persoonlijk vind lezen heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.
Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?quote:btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles
Amerika, nice! dat moet wel een leuke vakantie worden! Ben er al een paar keer geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research.![]()
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel.
[..]
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?
Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?!Hoe was Rome?
wat goed!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).
En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
Gij duiveltje op mijn schouderquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria..
Had ik helemaal gemist!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er gisteren ook al weer, hoor!![]()
Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten!
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had ik helemaal gemist!![]()
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome.![]()
Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen.![]()
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta?Tijd zat hier.
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navonaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte
.
Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk!. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken
. Niet meer in een tent
.
Spannend! Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dusBen benieuwd
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navonadat was tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |