abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96107267
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
You donald Trump You! :* lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen :Y
Kwak
  donderdag 28 april 2011 @ 21:03:15 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96107298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

You donald Trump You! :* lekker gaan slapen en je elk vrij moment laten verwennen door man en kinderen :Y
Die zijn lekker op vakantie. Morgenavond zie ik ze weer O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96107426
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.
Oh, ik persoonlijk vind lezen heerlijk O+ Maar ik kan me voorstellen dat je misschien nog iets meer uit je dag wilt halen. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96107452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?
Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research. :D
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel. :{
quote:
btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles :')
Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?

Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?! :D Hoe was Rome? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96107698
Ik was er gisteren ook al weer, hoor! :D

Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten! ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96108254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Naar de VS. Rondreizen en ik ga (als het lukt tenminste) fietsen in Minneapolis voor MS Research. :D
Moet alleen nog even uitvogelen waar we naar toe willen en wat allemaal gaat lukken met die gare enkel. :{

[..]

Meer water erbij gooien? Ik heb 'm ook wel eens gehad en vond m niet bepaald smerig. Maar je kunt toch ook op andere manieren extra ijzer binnen krijgen? Appelstroop, biefstuk, spinazie enzo?

Zeg, Goodbye, wat kom jij ineens heel sneaky weer meeposten?! :D Hoe was Rome? :)
Amerika, nice! dat moet wel een leuke vakantie worden! Ben er al een paar keer geweest.

Ik had t al aangelengd met Christal Clear. Ach heb t nu weg gewerkt morgen een nieuwe dag ;)
ja klopt de dingen die je noemt moet ik idd meer eten, op de biefstuk na (vegetariër he :) )
appelstroop komt op het volgende boodschappenlijstje erbij!

maar ik ga jullie allen hier voor vanavond verlaten! Duik mijn bedje in. Morgen weer vroeg op om lekker te mogen werken... :)

Truste!
pi_96108489
Roosvicee Ferro. Alsof er een ouwe fiets in heeft gelegen :Y
Ik ga morgen niet koninginnenachten, ben nog te verkouden. Denk dat ik op Koninginnedag ook maar niet in het park ga hangen. Meuh oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96108929
hoi.
ben kapot. :O heb 11 uur lang ict-opdrachten zitten maken op school.

lijstje.
o. volkoren ontbijtcracker, bakje kwark, beker melk.
t. cappuccino
l. 2 boterhammen pindakaas
t. cappuccino, twix
d. groentesoep
t. grapefruit, bakje yoghurt
Turn the world into your dance floor.
pi_96108937
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).

En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96109203
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria. O-) .
pi_96109348
Hoi GB! Was het erg druk in Rome?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96109570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee nog wat we op Koninginnedag gaan doen! Koninginneavond zitten we in het theater, waarschijnlijk gaan we daarna nog wel de stad even in. Vooral ook omdat er dan een vriend jarig is (de collega die ons gekoppeld heeft).

En woei, best trots! Het stelt natuurlijk geen fuck voor voor de meesten hier, maar 4 km rennen, de vierde keer dat je weer rent in twee jaar, met alleen halverwege een korte pauze voor rekken, strekken, kusjes, en 200 meter wandelen, vind ik best aardig! Nu maar eens aan het avondeten beginnen.
wat goed!!

Wij gaan ook naar t theater vrijdagavond :o (maar niet in Groningen ;) ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96109680
Wij ook niet. :+.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:28 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96109752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
En panna cotta is écht heel gemakkelijk, Maria. O-) .
Gij duiveltje op mijn schouder ;(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96110223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik was er gisteren ook al weer, hoor! :D

Rome was heerlijk, vooral op mijn verjaardag mooi weer gehad (verder wel af en toe een bui, maar kon prima zonder jas rondlopen meestal). Je tip over de ijszaak te laat gelezen, helaas, maar ik heb heerlijk (ijs) gegeten! ;)
Had ik helemaal gemist! :D
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome. :D

Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen. :)
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta? :P Tijd zat hier. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96110382
Nou wie weet, ik zal opletten of ik je zie DaD :D !

En nu maar even een lijstje.
O: brinta
T: stukje taart wegens verjaardag vriendin/collega
L: 2 bth met gegrilde kipfilet, blokjes kaas
T: 2 zuurtjes, banaan
T: instant chocolademelk, cherrytomaatjes
D: 1 kippenpoot, gewokte groenten (paksoi, paprika, venkel) met saus en rijst
T: 2/3 mango - hij was echt huge :D
T: glaasje wijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 21:45:00 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96110401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Had ik helemaal gemist! :D
Maar mooi dat het leuk was. En volgens mij zijn er alleen maar goede ijstentjes in Rome. :D

Netjes DaD, ik hoop dat ik het je binnenkort ook weer na doe met dat hardlopen. :)
Heb je nog een lekker recept voor een Pannacotta? :P Tijd zat hier. :P
Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas :P. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte ;(.

Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk! :9~. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken :). Niet meer in een tent :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_96110532
Had je die eerste pizza ook gewoon op kunnen eten, die smaakte waarschijnlijk precies zo!
:P
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 21:48:40 #244
331 Merel
Be here now.
pi_96110639
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dus :o Ben benieuwd :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 28 april 2011 @ 21:49:04 #245
331 Merel
Be here now.
pi_96110672
Oh en O+ Rome O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 28 april 2011 @ 21:49:46 #246
331 Merel
Be here now.
pi_96110732
Waar je natuurlijk gewoon pizza moet eten bij Bafetto.
pi_96110823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet alleen maar goeie pizzatenten helaas :P. Kreeg een keer een pizza die ik niet had besteld, vervolgens moest ik weer een poos wachten en toen kreeg ik er één die naar rubber smaakte ;(.

Maar de pizza's en ravioli op de camping waren echt goddelijk! :9~. Als ik weer naar Rome ga, wil ik in een appartementje oid's en dan (ook) zelf koken :). Niet meer in een tent :X.
Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navona O+ dat was tof!
Ja doei.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:34 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96110905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Merel het volgende:
Ik heb morgen een lunchdate. Met de jongen met ik laatst ging chatten maar uiteindelijk niet een terrasje ben gaan pakken. Gewoon een internetdate dus :o Ben benieuwd :D
Spannend! Veel plezier alvast!
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:59 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96110954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij zaten toen in een heel leuk appartementje bij de Piazza Navona O+ dat was tof!
:Y Lijkt mij ook. Het is wel iets duurder dan een hotel, maar anderzijds kun je ook zelf koken als je dat wilt. Koele drankjes in een koelkast doen etc :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96110976
Ik ga morgenavond uit eten met een goede vriend. En wat we op koninginnedag zelf gaan doen echt geen idee...

Dit is voor het eerst sinds jaren dat ik niet zwaar ga stappen met Q-nacht
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')