Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de nach heet geen nach dit jaar maar "life I live"... ander bedrijf.... maar t zijn dezelfde dronken mensen en te volle kroegen en rotzooi op straat
Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Krukken? What happened? sorry lees hier nog niet lang mee als je het al eens geschreven had
auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah. dan is het gewoon een kwestie van zorgen dat je op tijd weg bent.
[..]
Gebroken enkel, errug onhandig! Mijn advies: stap niet over tuinhekjes heen!
Gelukkig mag dinsdag het gips er af en kan ik gaan beginnen met revalideren.
Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga 16 uur in de trein zitten op koninginnedag. De 30ste is hier ook groot feest met veel mensenmassa's, dus ben ergens wel blij dat ik dat nu niet heb...
Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
auch! succes! mn zwager heeft een gebroken enkel gehad en mn buurman. dat heeft ze flink wat tijd gekost helaas. Hopelijk gaat het bij jou voorspoediger.
enne ik zal je wijze raad opvolgen en niet over tuinhekjes stappen. Heb je je verstapt of ergens op gaan staan oid?
Dat is nog best slim, want demiwater heeft geen smaak omdat er geen mineralen in zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw) is interessant voor mij
.
Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water.
Gewoon per fles bestellen, dusquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
's Nachts lig ik in m'n bed, dus alleen koninginnedag (wat een moeilijk woord om in één keer goed te typen btw) is interessant voor mij
.
Ik ben Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, over wijnen die worden aangelengd met gedemineraliseerd water.
Nee, Valborg, of Walpuris. Heeft iets met lente te maken, geloof ik. Maar, het zijn vooral dronken mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Is het dan ook koninginnedag in Zweden?.
Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me primaquote:
Oooooohquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Het ging over flessen! Goedkope supermarktwijnen die geen echte wijn zijn, maar concentraat aangelengd met water. Lekker belangrijk, smaakt me prima
Jeej, ik ga koninginnedag in Amsterdam ontvluchten enquote:
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het ding is weer goed in elkaar geschroefd dus ik hoop dat het revalideren vrij voorspoedig gaat.Zou wel handig zijn met een vakantie in de planning (vertrek: over 4 weken, ticket de dag voordat ik mijn enkel brak geboekt!
)
Ik had de pech dat ik op een losliggende klinker ging staan en daardoor dus volledig door mn enkel klapt en het ding dus brak.
Nouja, liever hier dan in een tropisch en minder ontwikkeld vakantieland.
Ik heb 'm ook. Helaas werkte het welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
oeh vakantie, over 4 weken, klinkt goed! Hopelijk kun je lekker genieten zonder pijn en ongemak.
Waar gaat de vakantie heen?
btw:
dat roosvicee voor extra ijzer is echt te ranzig voor woorden. Bah! En ik heb nog een hele fles
Hmm dat vind ik dat wel weer fijn om te lezen. Doe ik het niet voor niets.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Helaas werkte het wel. Bwuhhh smerig spul.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
O man o man wat ben ik moe. Een bedrijfsovername gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik juist alleen maar oranje sokkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oranjenacht hier sla ik over, programma overdag al druk genoeg voor me. Morgen wel ff kijken of ik ergens nog een oranje shirtje o.i.d. vandaan kan trekken, want ik heb helemaal niks van oranje kleding. Zelfs geen sokken
.
Nah. Dan bestaat mijn leven echt alleen uit werken en slapen alleen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer lekker vroeg naar bed met een boek? Of blijft dan alles malen in je hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |