ja had ook een versie coca cola met citroen erin niet?quote:
Jah, maar die vond ik nooit zo bijzonder.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja had ook een versie coca cola met citroen erin niet?
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
althans, niet in mijn provincie.
Ik weet natuurlijk niet precies waar het fiedelwoud ligt, maar bij Amazing Oriental hebben ze het wel, en die zit op aardig wat plaatsen in het landquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
Gevolgd door de McDeluxe.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die van mijn is de McRib. Imo zonder twijfel het beste broodje die de McDonalds ooit heeft gehad en nooit heeft kunnen evenaren.
Het fiedelwoud bestaat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef zirkulin2nd het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet precies waar het fiedelwoud ligt, maar bij Amazing Oriental hebben ze het wel, en die zit op aardig wat plaatsen in het land
Vandaar die smiley :pquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het fiedelwoud bestaat niet![]()
En ik woon in Apeldoorn, nergens verkrijgbaar
Moest even googelen wat je bedoelde, lijkt mij echt heel ranzigquote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die van mijn is de McRib. Imo zonder twijfel het beste broodje die de McDonalds ooit heeft gehad en nooit heeft kunnen evenaren.
Andere producten van de McDonalds komen niet eens in de buurt bij de smaak en fijnheid van deze burger.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moest even googelen wat je bedoelde, lijkt mij echt heel ranzig
Waarom zou je dat in godsnaam doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij verdwijnen er steeds meer A-merken, ik kom steeds minder bij de AH/C1000 (IK HOEF JULLIE VIEZE HUISMERK PRODUCTEN NIET) en ga steeds meer naar de Makro.
Die dingen waren zo gruwelijk lekker, dat ze dat uit de winkel hebben gehaald..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:29 schreef Benelli het volgende:
Groenten in een jasje! Dat laatste was de enige manier waarop kleine Benelli nog groente wilde eten
Winner Tacoquote:
Ja. Je hebt het nu zelfs in witte en pure chocolaquote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef 12345r het volgende:
Bros, of bestaat dat nog?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Serieus niet? Ik neem die dingen nooit, maar ik weet wel dat ze bij mij in het dorp bij de AH gewoon in het rek liggen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 14:18 schreef fs180 het volgende:
Punica inderdaad, Skittles ook bijna nergens te koop
Eens hier kijken danquote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik neem die dingen nooit, maar ik weet wel dat ze bij mij in het dorp bij de AH gewoon in het rek liggen hoor
Ik open dit topic met dezelfde gedachte. Wat een heldendrank is dat zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef 12345r het volgende:
Oja, en de McDonald banaan milkshake natuurlijk, die ze geruild hebben voor de appel-peer
het puilt uit van de bros in alle winkels..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:06 schreef 12345r het volgende:
Bros, of bestaat dat nog?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Punica?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het puilt uit van de bros in alle winkels..
ik had een drankje.. een soort taksi.. maar dan anders hij was iig superlekker..hmm iemand die weet welke drank ik bedoel? Het had ook een soort exotische naam
Hier moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
lol neequote:
Nou ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol neehet had wel een soort fruitsmaak. Leek een beetje op orangina.. mén het ligt op het puntje van mijn tong
bij de albert heijn bij ons hebben ze dat nogquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
OASIS WAS HET![]()
in duitsland en frankrijk hebben ze het nog wel, maar om 200km te rijden voor een fles gaat me ook weer wat te verBij vakanties drink ik het wel altijd
Oasis dus
weenie, het zat altijd in die zakjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Tang ?
[..]
Bij de Aldi hebben ze een soort winner taco.
[ afbeelding ]
Nice! Zal wel niet echt zoals winner taco zijn maar toch even langs de aldi vanmiddagquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef ausweiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Tang ?
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze 2 jaar geleden nog gehad, dus dat is niet zo lang geleden. Waren idd erg lekker, maar heb ze niet gemist tot nu toequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef anno2010 het volgende:
Festini ijsjes (jaren terug) met orange/sinasappel smaak. Zijn toen uit het assortiment gehaald
Ja, maar naar het schijnt in een compleet andere samenstelling?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
het puilt uit van de bros in alle winkels..
Daar dacht ik dus ook aan ja.quote:
7up ice colaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:35 schreef UncleSam het volgende:
AH heeft ook Rang snoepjes.
Wie kent 7up ice Cola nog?
Wat een genot! Vorig jaar in Spanje bussen van door gegaan omdat ze daar wel lagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Pringles texas BBQ (die paarse bus was dat)
Ik geloof dat laatst in het nieuws was dat Tjolk geherintroduceerd gaat worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:58 schreef penny-wise het volgende:
Djoez, zo`n Taksi-achtig drankje
Iglo Crossa Pizza`s, waarom zijn ze er niet meer?![]()
Tjolk, de originele
Oeps, had ff de openingspost beter moeten lezen![]()
Da's makkelijk: Ik wil de pastachoca beregoed weer terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Onnoman het volgende:
Wat was jouw favoriete item wat ze nu niet meer verkopen in de supermarkt?
Of uberhaupt, wat is weg wat er vroeger wel was?
Djoez (wat een naam btwquote:Op zondag 1 mei 2011 10:58 schreef penny-wise het volgende:
Djoez, zo`n Taksi-achtig drankje
Iglo Crossa Pizza`s, waarom zijn ze er niet meer?![]()
Tjolk, de originele
Oeps, had ff de openingspost beter moeten lezen![]()
Is ook maar heul even te koop geweest, kwam toen max voor in de plaatsquote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
7up ice cola
En je had toch ook Pepsi X ofzo?
Is er nog gewoon hoor. Haalde ik vorig week nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Drifter__ het volgende:
Deze zie je ook niet meer in de supermarkt liggen......![]()
[ afbeelding ]
Supertijgers chili limequote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Drifter__ het volgende:
Deze zie je ook niet meer in de supermarkt liggen......![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Welke supermarkt?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Is er nog gewoon hoor. Haalde ik vorig week nog.
Bij de dekamarkt en alberhijn in Haarlem heb je ze gewoon liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Serieus? Welke supermarkt?
Hier nergens meer....
Albona Quick?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie, het zat altijd in die zakjes
Mediamarkt, moest ze vorig jaar toevallig hebben, wel overal gezocht en vooral vreemde blikken gekregen (floppy?quote:
Ik denk dat het diskettes waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mediamarkt, moest ze vorig jaar toevallig hebben, wel overal gezocht en vooral vreemde blikken gekregen (floppy?) Maar de MM had ze
Die kan je nog kopen in de Plus hier in Amersfoortquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
Ehhm.quote:
Oh wacht, waren het die grote? ter grootte van een cd?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik denk dat het diskettes waren.
[ afbeelding ]
Verkopen ze alleen in de winter.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehhm.
Ammo-Snowball, uit WoW-Wiki, wat wil je hiermee bereiken?
Ahh, man, wat vreselijkquote:
Dat denk ik ook, want er is geen pc meer te vinden waar je een floppie in kunt doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik denk dat het diskettes waren.
[ afbeelding ]
Grrr... Altijd als ik met mijn vriend bij de Mac kom vraagt hij om een bananen milkshake, verkopen ze al jaaaren niet meer. De appel-peer is wel lekker, van de zomer krijgen we weer zo''n zomersmaak (meloen of passievrucht) ook lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef 12345r het volgende:
Oja, en de McDonald banaan milkshake natuurlijk, die ze geruild hebben voor de appel-peer
Die vond ik HEERLIJK!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
Sportlife Red Cinnamon, dat werd maar voor een jaar of twee verkocht en daarna was het weer verdwenen. Blijkbaar vond iedereen het vies behalve ik.![]()
[ afbeelding ]
oh jaaaaa dieeee, damn die kocht ik altijd alleen voor die cadeau.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef hmmmz het volgende:
Van die max schatkist ijsjes, of zijn die er nog?
[ afbeelding ]
je had ze volgens mij ook met aardbei/vanille als smaken, in een rood kistjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
oh jaaaaa dieeee, damn die kocht ik altijd alleen voor die cadeau.
die zijn er nog! vorige week nog gegetenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef hmmmz het volgende:
Van die max schatkist ijsjes, of zijn die er nog?
[ afbeelding ]
Okee okee, ff geen etenswaar meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, waarom hebben we het in dit topic constant over eten ? We zitten in GC, en in de TT is ook niets gevraagd over eten, alleen over je favoriete item wat nu niet meer te koop is ?
Dus:
[ afbeelding ] Wat heb ik daar toch lang op gespeeld, terwijl ik er nooit een zuiver liedje uit heb kunnen krijgen, puur om de meest wanstaltige toontjes en combi's mee te maken op Vader Jacob niveau![]()
[ afbeelding ]
Darda baanMijn tik om banen te ontwerpen komt uit mijn jeugd en de grote diversiteit die met de Darda-baan mogelijk was. Ook leuk als je thuis katten hebt
AH niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Bij de dekamarkt en alberhijn in Haarlem heb je ze gewoon liggen.
Ik dacht dat ik ze bij de alberthijn in Amsterdam ook nog zag.
Dit dus. En Raider.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |