C1000 had vroeger ook heerlijke 100 gram repen van melkchocolade, noten en rozijnen. Kocht ik echt ALTIJDDDDDDDDDDDddddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef Biancavia het volgende:
C1000 vervangt mijn favoriete chocolade!
Kladdkaka is gewoon een Zweeds gerecht en supermakkelijk zelf te maken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Yi-Long het volgende:Producten die inmiddels zijn verdwenen, maar de je nog altijd mist!?
Voor mij:
- Ikea had altijd zo'n geweldig rond chocolade-raatje, Kladdkaka. Heerlijke chocoladesmaak, smeuig van binnen, en kostte maar 3 euro ofzo. Gewoon perfect. Sinds 2 jaar ofzo verdwenen.
Ja, maar ik ben lui en ik wil het gewoon kopen, aangezien die van de Ikea al helemeaal perfect was qua smaak en ik het zelf waarschijnlijk toch nooit zo goed zal kunnen makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:34 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Kladdkaka is gewoon een Zweeds gerecht en supermakkelijk zelf te maken!
Idd, toen die spa fruit appel was echt super. Nou nog veel mensen die zeggen 'ik proef het verschil niet' terwijl het zoo duidelijk is. Erg jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
Spa & fruit - of hoe het ook heette - is ook nooit meer hetzelfde geworden na een of andere receptverandering. Vieze nieuwe smaak. Dan heb ik het over tien jaar terug of zo.
Ooh, dat had ik geheel verdrongen tot in de diepste donkere uithoek van mijn ziel.quote:
Zo heette ze dus, al tijden in mijn hoofd zitten hoe die genial chips heette, maar cream and chives was het! Dank hiervoor en ik sluit me aan bij je post!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Reska het volgende:
Smiths cream and chives chips, die waren echt super lekker maar ook al jaren niet meer te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |