Is ook maar heul even te koop geweest, kwam toen max voor in de plaatsquote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
7up ice cola
En je had toch ook Pepsi X ofzo?
Is er nog gewoon hoor. Haalde ik vorig week nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Drifter__ het volgende:
Deze zie je ook niet meer in de supermarkt liggen......![]()
[ afbeelding ]
Supertijgers chili limequote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Drifter__ het volgende:
Deze zie je ook niet meer in de supermarkt liggen......![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Welke supermarkt?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Is er nog gewoon hoor. Haalde ik vorig week nog.
Bij de dekamarkt en alberhijn in Haarlem heb je ze gewoon liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Serieus? Welke supermarkt?
Hier nergens meer....
Albona Quick?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie, het zat altijd in die zakjes
Mediamarkt, moest ze vorig jaar toevallig hebben, wel overal gezocht en vooral vreemde blikken gekregen (floppy?quote:
Ik denk dat het diskettes waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mediamarkt, moest ze vorig jaar toevallig hebben, wel overal gezocht en vooral vreemde blikken gekregen (floppy?) Maar de MM had ze
Die kan je nog kopen in de Plus hier in Amersfoortquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Coca cola vanille
althans, niet in mijn provincie.
Ehhm.quote:
Oh wacht, waren het die grote? ter grootte van een cd?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik denk dat het diskettes waren.
[ afbeelding ]
Verkopen ze alleen in de winter.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehhm.
Ammo-Snowball, uit WoW-Wiki, wat wil je hiermee bereiken?
Ahh, man, wat vreselijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |