Dat denk ik ook, want er is geen pc meer te vinden waar je een floppie in kunt doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik denk dat het diskettes waren.
[ afbeelding ]
Grrr... Altijd als ik met mijn vriend bij de Mac kom vraagt hij om een bananen milkshake, verkopen ze al jaaaren niet meer. De appel-peer is wel lekker, van de zomer krijgen we weer zo''n zomersmaak (meloen of passievrucht) ook lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef 12345r het volgende:
Oja, en de McDonald banaan milkshake natuurlijk, die ze geruild hebben voor de appel-peer
Die vond ik HEERLIJK!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
Sportlife Red Cinnamon, dat werd maar voor een jaar of twee verkocht en daarna was het weer verdwenen. Blijkbaar vond iedereen het vies behalve ik.![]()
[ afbeelding ]
oh jaaaaa dieeee, damn die kocht ik altijd alleen voor die cadeau.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef hmmmz het volgende:
Van die max schatkist ijsjes, of zijn die er nog?
[ afbeelding ]
je had ze volgens mij ook met aardbei/vanille als smaken, in een rood kistjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
oh jaaaaa dieeee, damn die kocht ik altijd alleen voor die cadeau.
die zijn er nog! vorige week nog gegetenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef hmmmz het volgende:
Van die max schatkist ijsjes, of zijn die er nog?
[ afbeelding ]
Okee okee, ff geen etenswaar meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, waarom hebben we het in dit topic constant over eten ? We zitten in GC, en in de TT is ook niets gevraagd over eten, alleen over je favoriete item wat nu niet meer te koop is ?
Dus:
[ afbeelding ] Wat heb ik daar toch lang op gespeeld, terwijl ik er nooit een zuiver liedje uit heb kunnen krijgen, puur om de meest wanstaltige toontjes en combi's mee te maken op Vader Jacob niveau![]()
[ afbeelding ]
Darda baanMijn tik om banen te ontwerpen komt uit mijn jeugd en de grote diversiteit die met de Darda-baan mogelijk was. Ook leuk als je thuis katten hebt
AH niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Bij de dekamarkt en alberhijn in Haarlem heb je ze gewoon liggen.
Ik dacht dat ik ze bij de alberthijn in Amsterdam ook nog zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |