het is maar dat je het f weet .....quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef bull1966 het volgende:
HuH ?
JoJo : die mannelijke medewerker kan zich ook heel leuk kleden
en dan snel dat weet ik natuurlijk niet dat denk ik
en dat in combinatie met het filmpje van Aafke
Volledig eensch...!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
waar zijn gerard en karim? ik word doodziek van dat scholiertjes gelul van die 3
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
we moeten blijkbaar onze wel of niet ongesteldheid constant aan de wereld melden. Bij deze niet ongesteld.
En weer iets waar uit blijkt dat djoon er bij hoort..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
Enerzijds gezond verstand (heb je het programma een beetje gevolgd?), anderzijds de vreemde constructie laatst dat er steeds 5000 euro weg moest (bij het sleutelspel).quote:
begin de dag met een dansje....begin de dag met een lach......quote:
Ik bijna niet meer.quote:
Ik herinner me bijna geen goede dagen van haar, of zelfs momenten. Behalve als ze over seks praten.quote:
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadolquote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
begin de dag met een dansje....begin de dag met een lach......
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Wegwezen met deze streams, wil wat anders zien dan dit infantiele zooitje
hahahahha dat is errug !!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadol
want wie duf is en niet meer na hoeft te denken die heeft de hele dag lol
niveau lagere school is erg interessant voor sommigen hier...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.
een slechte dag ?? Een dag is lang hoor, voor Mo. Dat zal nog wel een paar keer op en neer gaan vandaag. Ik denk: sowieso janken als er vanavond iemand exit is omdat ze zich daar "schuldig" over voelt en "eigenlijk zelf weg wilde". You mark my words !!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadol
want wie duf is en niet meer na hoeft te denken die heeft de hele dag lol
vandaar dat ik er ook mee stop als karim en gerard er uit zijn....vreselijk hoe die 3 zijn toch? lijkt wel een puberschoolpleinquote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.
nou ik ken wel een Scheveninge troela..... die alles wil doen om haar in haar hemelbed te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef knagsje het volgende:
maak jullie maar op voor een avondje Jo show want die gaat never nooit niet naar huis.............wie stuurt zich zelf nou naar huis???
en dan maar hopen dat Jo naast die verlepte theezak wil liggen.....quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou ik ken wel een Scheveninge troela..... die alles wil doen om haar in haar hemelbed te krijgen.
1 en 2 hebben SLquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
is op alle 4 dan hetzelfde te zien? (streams)
Zegt veel ook over de opvoeding, waaraan die ouders zo geweldig aan hebben meegewerkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
[..]
vandaar dat ik er ook mee stop als karim en gerard er uit zijn....vreselijk hoe die 3 zijn toch? lijkt wel een puberschoolplein
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef mazaru het volgende:
Als Karim nou vanavond 'weggestemd' wordt en Gerard loopt er meteen achteraan naar buiten. Dan kan ik de SST bookmarks uit mijn favorieten verwijderen. Dat scheelt me een hoop ergernissen. Wat een k**programma is dit toch ook!
de bovenste streams streamlockquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
stream 3 en 4 beeld, 1 en 2 SLquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is niet genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Wijnneus het volgende:
Als Mo er niet uitgaat vandaag.......![]()
indd ! ik ken echt geen mensen van hun leeftijd die zo debiel zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zegt veel ook over de opvoeding, waaraan die ouders zo geweldig aan hebben meegewerkt.
koffers allemaal klaar?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
[..]
de bovenste streams streamlock
en de onderste streams flip, jo, karim ...en mo die ligt te slapen in de rondzit
ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoorquote:
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoor
heb t gevolgd, maar niet zo actief als een aantal van jullie, moet gewoon werken meestal (maar vanadaag eens vrij jeej)quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Enerzijds gezond verstand (heb je het programma een beetje gevolgd?), anderzijds de vreemde constructie laatst dat er steeds 5000 euro weg moest (bij het sleutelspel).
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mij
O, oke, nou de meeste verrassingen daar zijn negatief.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Weet ik Chanel Ik hoop op een verrassende wending....
Ik hoop iig dat alle oud bewoners voor een dag of 2 terug komen danquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
Volgens mij zijn de finalisten in de liveshow in Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
dat word niet georganiseerd, tis elke week weer een puinhoopquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
hoop gewoon dat de finale eerlijk gaat maar ach blijven dromen mag toch
Dat zal mamajo wel regelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
iedereen wel ,denk ik ...en dat ik het ben blijven volgen he....wtf???quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had het me anders voorgesteld
niemand denk ik en toch blijven we kijkn hahaquote:
finale heb ik gevoel van he, Gerard Moniuqe en joannaquote:
ja gerard en karim maken de show vind ikquote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef SecretOma het volgende:
[..]
niemand denk ik en toch blijven we kijkn haha
gerard is cute dus das iig 1 reden
vond juist het begin leuk dat het er echt nog om geheimen toe deedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ja gerard en karim maken de show vind ik
maar de eerste week vond ik sst al niks aan ...en toch blijven volgen , want het kan natuurlijk altijd nog leuk worden he?
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond juist het begin leuk dat het er echt nog om geheimen toe deed
nu is het alleen nog verhaallijntjes volgen
Mooi verpakt, maar ondertussen..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...
maar ondertussen goed kunnen zien wat een verpakking alleen doet ! wat een stel aso's
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi verpakt, maar ondertussen..
Gezellig samen boekje lezen.quote:
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...
maar ondertussen goed kunnen zien wat een verpakking alleen doet ! wat een stel aso's
Aafke spande bij mij de kroon met smerig eten...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.
Dat broekje viel me ook al op.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Namat het volgende:
[..]
Gezellig samen boekje lezen.
Sharon praat over dat de kleur roze in haar broekje zit, past goed bij...
Gerard: Jou staat alles, zelfs een vuilniszak.
Zeker weten!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aafke spande bij mij de kroon met smerig eten...
ja, ze zouden voor de gein een cursus tafelmanieren moeten volgen. wat een stel zwijnen kunnen dat zijn zeg! en smerig smakken, met mond vol praten, vreten naar binnen jassen alsof ze de volgende dag niks meer krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.
en wie had ook al weer de befaamde woorden;quote:Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi verpakt, maar ondertussen..
dat broekje is gewoon een legertent.....quote:
Ook dat, maar ja regie zelf kan er ook wat van....manipulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:49 schreef SecretOma het volgende:
denk dat de serie veel leuker was geworden als ze minder hadden gemanipuleerd
Joquote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef danilel het volgende:
[..]
en wie had ook al weer de befaamde woorden;
"dooont sjudsje a boook baij se cuvver"?
ik bedoelde ook dat de programmamakers minder moesten manipulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook dat, maar ja regie zelf kan er ook wat van....manipuleren
Sommige bewoners kunnen er ook een handje vanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef SecretOma het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat de programmamakers minder moesten manipuleren
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker buiten het huis geweest en helemaal uitgeput
[ link | afbeelding ]
Da nomineer ik (oh wat moeilijk, maar niet heus)quote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef danilel het volgende:
[..]
goedzo, je mag een user nomineren!
(niet ikikikikikik)
haha lolquote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sommige bewoners kunnen er ook een handje van
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
goh er ligt een kleedje in de bench en de deur is open !!!
Ja er moet nu anders opgevoed wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
goh er ligt een kleedje in de bench en de deur is open !!!
dat verklaart dus een hoop inddquote:Op donderdag 28 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!
volgens de dierenbescherming hebben volwassen honden al 16 uur slaap per etmaal nodig, dus een pup waarschijnlijk nog meer, dsu ze moeten segredo wat meer laten slapen en niet steeds wakker houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker buiten het huis geweest en helemaal uitgeput
[ link | afbeelding ]
Ja Karim heeft het handboek goed gelezenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |