Omdat jouw huis een zootje is en nodig moet worden opgeruimd...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
waarom hebben jullie wel streams en ik niet?
je moet heel vaak refreshen, dan doet ie het op een gegeven momentquote:Op donderdag 28 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
waarom hebben jullie wel streams en ik niet?
Hoe bedoel je 'obsessed'?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die gekke Mo zegt ook nog :"ik benongesteld dus zit er geen baby in mijn buik"
ik ook op upc...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
waar zijn gerard en karim? ik word doodziek van dat scholiertjes gelul van die 3
Op je plaatje klikken, dan naar usericonmanager en een plaatje uploaden.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef SecretOma het volgende:
ff offtopic: hoe kan ik mn PF wijzigen?
we moeten blijkbaar onze wel of niet ongesteldheid constant aan de wereld melden. Bij deze niet ongesteld.quote:
helemaal boven op de pagina rechter hoek en dan die 2 ikoontjesquote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef SecretOma het volgende:
ff offtopic: hoe kan ik mn PF wijzigen?
thnxquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op je plaatje klikken, dan naar usericonmanager en een plaatje uploaden.
ga ik dat eens proberenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet heel vaak refreshen, dan doet ie het op een gegeven moment
oke dat zijn 2 opties, thnx, ga nu ff proberen te wijzigenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef Stability het volgende:
[..]
helemaal boven op de pagina rechter hoek en dan die 2 ikoontjes
[ link | afbeelding ]
ja, ik heb de laatste 4 dagen ook het probleem dat ie het niet doet...maar ik blijf stug volhouden en dan doet ie het opeens wel ( sst stream he, gauw moe )quote:
pffffffffffffquote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |