Gaat vast over die hond in de handdoek-zak, eerst rondsjouwen en daarna laten vallen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik alles? Staat van Gent & Loos al klaar?
[ afbeelding ]
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEZEL? EZELLL EZELLLL
[ afbeelding ]
dat was wat ik dacht idd, dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna heeft nooit geslaapwandeld.Ze acteert het nu niet meer dat ze het wel doet.
aandacht nodig zeker?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Guido
@theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido #sstnl
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Heeft ze nog nooit gedaan ook niet, was allemaal fake van die medewerkster van de SST-crew.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
ben ik weer eens een keer (lees wel altijd mee)
joanna slaapwandelt niet meer??? of heb ik t mis?
Vond het ook sneu, ze dropt dat beest zo in die zak op bed, beest schrikt zich de tyfus.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef Namat het volgende:
[..]
Gaat vast over die hond in de handdoek-zak, eerst rondsjouwen en daarna laten vallen.
En dan lachen dat Segredootje ineens zo stil is. Beest schrok zich rot.
Misselijk spelletje.
Ik ben het met U eens Oma.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dat was wat ik dacht idd, dank je
ze moet er echt uit hoor vanavond, maar ben bang dat t niet gebeuren gaat
Tja, dit is nog eens genieten van het uitzicht!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik alles? Staat van Gent & Loos al klaar?
[ afbeelding ]
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEZEL? EZELLL EZELLLL
[ afbeelding ]
Het duurde me te lang voordat er zich een liefhebber meldde..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had weliswaar de Lapo, maar er zijn altijd liefhebbers genoeg, dus vandaar
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Jo: "Wat denk jij wat Faalex wil?"
Geer: "Oh dat boeit me helemaal niks"
Over welk ding van alex heeft opgespoten lip het eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Kijk maar eens naar dit filmpje en dan weet je wie Joanna echt is:quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
ben ik weer eens een keer (lees wel altijd mee)
joanna slaapwandelt niet meer??? of heb ik t mis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Ja die gaat dagelijks buiten het huis wandelen, staat ook op de SST site met een foto in de nieuwsberichten.quote:
ja weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja die gaat dagelijks buiten het huis wandelen, staat ook op de SST site met een foto in de nieuwsberichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |