'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? 'quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef Nostalgist het volgende:
Nondeju, als deze gesprekken tussen Jo Mo, Sharon en Philip de voorbode zijn van de komende weken...
![]()
Ik had weliswaar de Lapo, maar er zijn altijd liefhebbers genoeg, dus vandaarquote:
graag !!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Kan die Sharon vanavond niet met onbekende bestemming exit gezonden worden d.m.v. een proef die ze toch verliest?
Maar ze heeft wel een prettige stem, net zoals Gerard en Karim. Die van Monique en Sharon zijn niet om aan te horen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? '
De plek innemen van Karim, volgens het script zal hij moeten vertrekken namelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Kan die Sharon vanavond niet met onbekende bestemming exit gezonden worden d.m.v. een proef die ze toch verliest?
Wat mij betreft graaaag!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De plek innemen van Karim, volgens het script zal hij moeten vertrekken namelijk
En dat puberale gedoe of Jo aan Phil's ding gezeten heeft...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? '
goeiemorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Goedenmorgen beste COSsers.
Hup, pak je telefoon en stem, dan bukt ze nog een keer voor je!quote:
Ik zal Alphons wel even Pingenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hup, pak je telefoon en stem, dan bukt ze nog een keer voor je!
nee haar geheim is eruit he, scheelt weer acteren snachtsquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
ben ik weer eens een keer (lees wel altijd mee)
joanna slaapwandelt niet meer??? of heb ik t mis?
Joanna heeft nooit geslaapwandeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
mogguhquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Gaat vast over die hond in de handdoek-zak, eerst rondsjouwen en daarna laten vallen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik alles? Staat van Gent & Loos al klaar?
[ afbeelding ]
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEZEL? EZELLL EZELLLL
[ afbeelding ]
dat was wat ik dacht idd, dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna heeft nooit geslaapwandeld.Ze acteert het nu niet meer dat ze het wel doet.
aandacht nodig zeker?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Guido
@theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido @theonlyguido #sstnl
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Heeft ze nog nooit gedaan ook niet, was allemaal fake van die medewerkster van de SST-crew.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
Vond het ook sneu, ze dropt dat beest zo in die zak op bed, beest schrikt zich de tyfus.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef Namat het volgende:
[..]
Gaat vast over die hond in de handdoek-zak, eerst rondsjouwen en daarna laten vallen.
En dan lachen dat Segredootje ineens zo stil is. Beest schrok zich rot.
Misselijk spelletje.
Ik ben het met U eens Oma.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dat was wat ik dacht idd, dank je
ze moet er echt uit hoor vanavond, maar ben bang dat t niet gebeuren gaat
Tja, dit is nog eens genieten van het uitzicht!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik alles? Staat van Gent & Loos al klaar?
[ afbeelding ]
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEZEL? EZELLL EZELLLL
[ afbeelding ]
Het duurde me te lang voordat er zich een liefhebber meldde..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had weliswaar de Lapo, maar er zijn altijd liefhebbers genoeg, dus vandaar
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Jo: "Wat denk jij wat Faalex wil?"
Geer: "Oh dat boeit me helemaal niks"
Over welk ding van alex heeft opgespoten lip het eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Kijk maar eens naar dit filmpje en dan weet je wie Joanna echt is:quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Ja die gaat dagelijks buiten het huis wandelen, staat ook op de SST site met een foto in de nieuwsberichten.quote:
ja weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja die gaat dagelijks buiten het huis wandelen, staat ook op de SST site met een foto in de nieuwsberichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |