Ruzie? Daar?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Dat zou echt supermooi zijn! Kan ze na al haar gezeik echt niet maken tegenover de anderen, dan krijgt ze echt ruzie denk ik.
Wohoo dat zie ik wel zitten, net5!
ik hoop het niet hoor, zonder gerard samen met karim is er niks meer aan, blijven alleen die vervelende pubers over..en daar ga ik dus mn tijd niet aan besteden toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het einde is nabij, ook hij voelt het
Aafke wordt in het huis gedroptquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef bull1966 het volgende:
misschien vanavond toch een "rare" exit?
WAT DE STEM WEL IN PETTO HEEFT ?
.
.
[ afbeelding ]
we wachten maar af he? je kunt zoveel bedenken, maar het word pas vanavond bekend wie er uit gaat.....afwachten dusquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef bull1966 het volgende:
.
.
[ afbeelding ]
De stem heeft niks bijzonders in petto. Ze zijn niet erg origineel, zal wel zoiets zijn dat ze alle2 moeten verdwijnenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef bull1966 het volgende:
.
.
[ afbeelding ]
Wanneer Karim op de stream is zorgt dat er bij mij voor dat ik deze vrijwillig op zwart zet. Dat oeverloze positieve, nietszeggende gezeik en dat ook nog eens op een slaapverwekkend toon.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mag Karim naar huis. Hij heeft nauwelijks eigen inbreng en zijn houding naar de kijkers (zet de stream maar op zwart als wij een feestje hebben) ben ik ook nog niet vergeten.
Heb je de Joanitus, die reageert d'r ook af op poetsen als ze slechte bui heeft...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef Blackprinces het volgende:
middag,
stream doet t niet, mega slechte bui dus ik ga me maar af reageren op het huishouden
Gebeurt toch niks spannends op t moment he?
gespleten persoonlijkheid ?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Monique vindt gedicht "loslaten" haar mooiste, whoeoeohahahahaha.
Fatal Atraction Monique die loslaten mooi vindt.
Hoezo gespleten persoonlijkheid.
Whooeoehahahahah.
ik hoor toch liever het positieve gelul van karim, dan dat vreselijke gejank van mo of het snauwen van sharonquote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wanneer Karim op de stream is zorgt dat er bij mij voor dat ik deze vrijwillig op zwart zet. Dat oeverloze positieve, nietszeggende gezeik en dat ook nog eens op een slaapverwekkend toon.Hij is slechts het schoothondje van Gerard en niets meer.
Ze krijgt wel wat ze wil: Aandacht. Bijna iedere post van je gaat over Jootje.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef bull1966 het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid ?
Dat is JoJo toch
daarom zegt ze natuurlijk zo vaak ik ik ik ik
Ik gooi het eruitquote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze krijgt wel wat ze wil: Aandacht. Bijna iedere post van je gaat over Jootje.
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef danaqui het volgende:
Mo had het van de week al over dat er een koffer kwam met geld en dat zij het zou pakken, dus ik hoop dat het zo is en dat Mo opgeklikkert is vanaaf.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Dat er een koffer staat. En dat Mo die kiest.
En wat zit er dan in?
Een foto van haar met haar kluisinhoud en een 20 eurocent muntje om een taxi te bellen.
gebaseerd op?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef Ginosa het volgende:
Jo blijft sowieso en Karim heeft zijn eigen graf gegraven door er voor te zorgen dat hij 17 K in zijn kluis heeft. Er moet nl. van de programmamakers zoveel mogelijk geld het huis uit i.v.m. de tegenvallende opbrengsten.
Beetje rare stelling, want zoveel verschil zit er niet tussen Karim en Joanna:quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef Ginosa het volgende:
Jo blijft sowieso en Karim heeft zijn eigen graf gegraven door er voor te zorgen dat hij 17 K in zijn kluis heeft. Er moet nl. van de programmamakers zoveel mogelijk geld het huis uit i.v.m. de tegenvallende opbrengsten.
Alphons vindt jouw IP adres stomquote:Op donderdag 28 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
waarom hebben jullie wel streams en ik niet?
Omdat jouw huis een zootje is en nodig moet worden opgeruimd...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
je moet heel vaak refreshen, dan doet ie het op een gegeven momentquote:Op donderdag 28 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe bedoel je 'obsessed'?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die gekke Mo zegt ook nog :"ik benongesteld dus zit er geen baby in mijn buik"
ik ook op upc...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
waar zijn gerard en karim? ik word doodziek van dat scholiertjes gelul van die 3
Op je plaatje klikken, dan naar usericonmanager en een plaatje uploaden.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef SecretOma het volgende:
ff offtopic: hoe kan ik mn PF wijzigen?
we moeten blijkbaar onze wel of niet ongesteldheid constant aan de wereld melden. Bij deze niet ongesteld.quote:
helemaal boven op de pagina rechter hoek en dan die 2 ikoontjesquote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef SecretOma het volgende:
ff offtopic: hoe kan ik mn PF wijzigen?
thnxquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op je plaatje klikken, dan naar usericonmanager en een plaatje uploaden.
ga ik dat eens proberenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet heel vaak refreshen, dan doet ie het op een gegeven moment
oke dat zijn 2 opties, thnx, ga nu ff proberen te wijzigenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef Stability het volgende:
[..]
helemaal boven op de pagina rechter hoek en dan die 2 ikoontjes
[ link | afbeelding ]
ja, ik heb de laatste 4 dagen ook het probleem dat ie het niet doet...maar ik blijf stug volhouden en dan doet ie het opeens wel ( sst stream he, gauw moe )quote:
pffffffffffffquote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |