Aafke spande bij mij de kroon met smerig eten...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.
Dat broekje viel me ook al op.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Namat het volgende:
[..]
Gezellig samen boekje lezen.
Sharon praat over dat de kleur roze in haar broekje zit, past goed bij...
Gerard: Jou staat alles, zelfs een vuilniszak.
Zeker weten!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aafke spande bij mij de kroon met smerig eten...
ja, ze zouden voor de gein een cursus tafelmanieren moeten volgen. wat een stel zwijnen kunnen dat zijn zeg! en smerig smakken, met mond vol praten, vreten naar binnen jassen alsof ze de volgende dag niks meer krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.
en wie had ook al weer de befaamde woorden;quote:Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi verpakt, maar ondertussen..
dat broekje is gewoon een legertent.....quote:
Ook dat, maar ja regie zelf kan er ook wat van....manipulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:49 schreef SecretOma het volgende:
denk dat de serie veel leuker was geworden als ze minder hadden gemanipuleerd
Joquote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef danilel het volgende:
[..]
en wie had ook al weer de befaamde woorden;
"dooont sjudsje a boook baij se cuvver"?
ik bedoelde ook dat de programmamakers minder moesten manipulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook dat, maar ja regie zelf kan er ook wat van....manipuleren
Sommige bewoners kunnen er ook een handje vanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef SecretOma het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat de programmamakers minder moesten manipuleren
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker buiten het huis geweest en helemaal uitgeput
[ link | afbeelding ]
Da nomineer ik (oh wat moeilijk, maar niet heus)quote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef danilel het volgende:
[..]
goedzo, je mag een user nomineren!
(niet ikikikikikik)
haha lolquote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sommige bewoners kunnen er ook een handje van
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
goh er ligt een kleedje in de bench en de deur is open !!!
Ja er moet nu anders opgevoed wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
goh er ligt een kleedje in de bench en de deur is open !!!
dat verklaart dus een hoop inddquote:Op donderdag 28 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!
volgens de dierenbescherming hebben volwassen honden al 16 uur slaap per etmaal nodig, dus een pup waarschijnlijk nog meer, dsu ze moeten segredo wat meer laten slapen en niet steeds wakker houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker buiten het huis geweest en helemaal uitgeput
[ link | afbeelding ]
Ja Karim heeft het handboek goed gelezenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze hebben een boekje gekregen over het opvoeden van een pup, vooral Karim gaat daar zeer goed mee om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |