Volgens mij zijn de finalisten in de liveshow in Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
dat word niet georganiseerd, tis elke week weer een puinhoopquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
hoop gewoon dat de finale eerlijk gaat maar ach blijven dromen mag toch
Dat zal mamajo wel regelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
iedereen wel ,denk ik ...en dat ik het ben blijven volgen he....wtf???quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had het me anders voorgesteld
niemand denk ik en toch blijven we kijkn hahaquote:
finale heb ik gevoel van he, Gerard Moniuqe en joannaquote:
ja gerard en karim maken de show vind ikquote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef SecretOma het volgende:
[..]
niemand denk ik en toch blijven we kijkn haha
gerard is cute dus das iig 1 reden
vond juist het begin leuk dat het er echt nog om geheimen toe deedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ja gerard en karim maken de show vind ik
maar de eerste week vond ik sst al niks aan ...en toch blijven volgen , want het kan natuurlijk altijd nog leuk worden he?
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond juist het begin leuk dat het er echt nog om geheimen toe deed
nu is het alleen nog verhaallijntjes volgen
Mooi verpakt, maar ondertussen..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...
maar ondertussen goed kunnen zien wat een verpakking alleen doet ! wat een stel aso's
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi verpakt, maar ondertussen..
Gezellig samen boekje lezen.quote:
Inderdaad. Ik kijk bijvoorbeeld ook niet meer als ze eten, zo smerig! Zat af en toe echt met verbazing te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vond het in het begin allemaal van die kakkers...zoals ze ook binnen kwamen, met zo'n air...
maar ondertussen goed kunnen zien wat een verpakking alleen doet ! wat een stel aso's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |