en dan maar hopen dat Jo naast die verlepte theezak wil liggen.....quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou ik ken wel een Scheveninge troela..... die alles wil doen om haar in haar hemelbed te krijgen.
1 en 2 hebben SLquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
is op alle 4 dan hetzelfde te zien? (streams)
Zegt veel ook over de opvoeding, waaraan die ouders zo geweldig aan hebben meegewerkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
[..]
vandaar dat ik er ook mee stop als karim en gerard er uit zijn....vreselijk hoe die 3 zijn toch? lijkt wel een puberschoolplein
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef mazaru het volgende:
Als Karim nou vanavond 'weggestemd' wordt en Gerard loopt er meteen achteraan naar buiten. Dan kan ik de SST bookmarks uit mijn favorieten verwijderen. Dat scheelt me een hoop ergernissen. Wat een k**programma is dit toch ook!
de bovenste streams streamlockquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
stream 3 en 4 beeld, 1 en 2 SLquote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is niet genomineerdquote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Wijnneus het volgende:
Als Mo er niet uitgaat vandaag.......![]()
indd ! ik ken echt geen mensen van hun leeftijd die zo debiel zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zegt veel ook over de opvoeding, waaraan die ouders zo geweldig aan hebben meegewerkt.
koffers allemaal klaar?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
[..]
de bovenste streams streamlock
en de onderste streams flip, jo, karim ...en mo die ligt te slapen in de rondzit
ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoorquote:
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoor
heb t gevolgd, maar niet zo actief als een aantal van jullie, moet gewoon werken meestal (maar vanadaag eens vrij jeej)quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Enerzijds gezond verstand (heb je het programma een beetje gevolgd?), anderzijds de vreemde constructie laatst dat er steeds 5000 euro weg moest (bij het sleutelspel).
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mij
O, oke, nou de meeste verrassingen daar zijn negatief.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Weet ik Chanel Ik hoop op een verrassende wending....
Ik hoop iig dat alle oud bewoners voor een dag of 2 terug komen danquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |