het is maar dat je het f weet .....quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef bull1966 het volgende:
HuH ?
JoJo : die mannelijke medewerker kan zich ook heel leuk kleden
en dan snel dat weet ik natuurlijk niet dat denk ik
en dat in combinatie met het filmpje van Aafke
Volledig eensch...!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
waar zijn gerard en karim? ik word doodziek van dat scholiertjes gelul van die 3
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
we moeten blijkbaar onze wel of niet ongesteldheid constant aan de wereld melden. Bij deze niet ongesteld.
En weer iets waar uit blijkt dat djoon er bij hoort..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
Enerzijds gezond verstand (heb je het programma een beetje gevolgd?), anderzijds de vreemde constructie laatst dat er steeds 5000 euro weg moest (bij het sleutelspel).quote:
begin de dag met een dansje....begin de dag met een lach......quote:
Ik bijna niet meer.quote:
Ik herinner me bijna geen goede dagen van haar, of zelfs momenten. Behalve als ze over seks praten.quote:
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadolquote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
begin de dag met een dansje....begin de dag met een lach......
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Wegwezen met deze streams, wil wat anders zien dan dit infantiele zooitje
hahahahha dat is errug !!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadol
want wie duf is en niet meer na hoeft te denken die heeft de hele dag lol
niveau lagere school is erg interessant voor sommigen hier...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.
een slechte dag ?? Een dag is lang hoor, voor Mo. Dat zal nog wel een paar keer op en neer gaan vandaag. Ik denk: sowieso janken als er vanavond iemand exit is omdat ze zich daar "schuldig" over voelt en "eigenlijk zelf weg wilde". You mark my words !!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
begin de dag met een oxazepam, begin de dag met een tremadol
want wie duf is en niet meer na hoeft te denken die heeft de hele dag lol
vandaar dat ik er ook mee stop als karim en gerard er uit zijn....vreselijk hoe die 3 zijn toch? lijkt wel een puberschoolpleinquote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is werkelijk te erg voor woorden, 3 jarigen hebben meer te vertellen, dan de shit die deze 3 apen uit hun mond braken.
nou ik ken wel een Scheveninge troela..... die alles wil doen om haar in haar hemelbed te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef knagsje het volgende:
maak jullie maar op voor een avondje Jo show want die gaat never nooit niet naar huis.............wie stuurt zich zelf nou naar huis???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |