ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoorquote:
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mijquote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat hebben ze al gedaan..doen je streams het nog steeds niet? blijven refreshen hoor
heb t gevolgd, maar niet zo actief als een aantal van jullie, moet gewoon werken meestal (maar vanadaag eens vrij jeej)quote:Op donderdag 28 april 2011 12:28 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Enerzijds gezond verstand (heb je het programma een beetje gevolgd?), anderzijds de vreemde constructie laatst dat er steeds 5000 euro weg moest (bij het sleutelspel).
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Blaar op me vinger en F5 knop is zo meteen verrot bij mij
O, oke, nou de meeste verrassingen daar zijn negatief.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:35 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Weet ik Chanel Ik hoop op een verrassende wending....
Ik hoop iig dat alle oud bewoners voor een dag of 2 terug komen danquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
Volgens mij zijn de finalisten in de liveshow in Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
Ik hoop dat Mo 4e wordt, of 3e in de finale met een lege kluis. Zou ik enorm van genieten als een stukje rechtvaardigheid. Hoe wordt de finale trouwens georganiseerd? Weet iemand hier dat?
dat word niet georganiseerd, tis elke week weer een puinhoopquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
hoop gewoon dat de finale eerlijk gaat maar ach blijven dromen mag toch
Dat zal mamajo wel regelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Ginosa het volgende:
iedereen wel ,denk ik ...en dat ik het ben blijven volgen he....wtf???quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had het me anders voorgesteld
niemand denk ik en toch blijven we kijkn hahaquote:
finale heb ik gevoel van he, Gerard Moniuqe en joannaquote:
ja gerard en karim maken de show vind ikquote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef SecretOma het volgende:
[..]
niemand denk ik en toch blijven we kijkn haha
gerard is cute dus das iig 1 reden
vond juist het begin leuk dat het er echt nog om geheimen toe deedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ja gerard en karim maken de show vind ik
maar de eerste week vond ik sst al niks aan ...en toch blijven volgen , want het kan natuurlijk altijd nog leuk worden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |