quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze had moeten weigeren dan had ze zelf genomineerd gestaan
quote:
Wat had er dan gebeurd denken jullie?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo had helemaal niet moeten kiezen!
thanks all voor de leuke reaktiesquote:
De nominatie bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Wie had Mo volgens jullie moeten kiezen?
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet heel creatief alle gesprekken op Amerika te betrekken, net als haar grote voorbeeld:
Nope!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ik
Dan was Mootje nu weggeweest en was morgen alsnog Karim of Gerard gegaanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
Maar dan zonder 'van'....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Maar daar kon madam hoogbegaafd met haar enorm goede geheugen even niet bedenken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef K_L het volgende:
[..]
De nominatie bedoel je?
Gewoon NIET nomineren dan stond ze automatisch zelf genomineerd en dan kon ze eindelijk oprotten naar huis, wat ze de hele week al riep dat ze dat zo graag wou
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
Alleen verdienen deze 2 het om in de finale te staanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dus dat. Jo vs Geer in de finalsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
was ze zelf genomineerd. dat wilde ze toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
onder de lakens...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
Volgens mij zei Jo net dat Flip gewonnen had maar zag niet echt dat hij geruild had of hij heeft met Jo geruild die kluizen waren toch ongeveer grootquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
Wahahahaquote:
begreep alleen dat flip gewonnen had verder er niet op geletquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
idd!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee wij ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik geef Jo gelijk, wij moesten ook geen waterbak in de bench doen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
lieverds.. laten we ond reliseren dat karim gaat!
Toch begint ie het een beetje te verliezen. Een vrolijk liedje zingen over waterboarding.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)
Idd. Jammer maar helaas. had liever gezien dat Mo, of Sharon gingquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
ik ben er bang voorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
o ja, balen zegquote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
Haha jij gelooft echt nog in sprookjes!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
Mo werpt zich alleen vrijwillig op Meuk...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
hebben??quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Kay ze stond toch al meer aan deShar?flip kant dus was de keuze duidelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ja maar.. ja maar... als Karim weggaat... naar wie moet ik dan kijken...
Nou zal ik dan ook maar overstappen op Karim als afvaller?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
Dat zal 'm waarschijnlijk worden. Plus Mo, die de kijker heerlijk blijft irriteren en voor onderlinge spanningen in het huis blijft zorgen.quote:
en met slap geouwehoer met maikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
Ze hebben gewoon echt de hele daily van vandaag kunnen vullen met gisteravond
Mo dusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
Nou moet ik gaan terugzoeken naar waar je ook al weer antwoord op gaf?
gelukkig hebben we de filmpjes nog...maar balen is het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ja maar.. ja maar... als Karim weggaat... naar wie moet ik dan kijken...
Kleiding van MamaJo en pizza's van Wagner. De grote financiers van SSTquote:
Weer tranen in me ogen....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch begint ie het een beetje te verliezen. Een vrolijk liedje zingen over waterboarding.![]()
In een ander filmpje zong hij over Guantanamo Bay alsof het een exotisch vakantieparadijs is (Guantanamo Baai, voor jou en voor mai)
Waarom krijgt Jo eigenlijk steeds nieuwe kleren?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kleiding van MamaJo en pizza's van Wagner. De grote financiers van SST
Het spant er om tussen die twee. Geer is erg popie, maar veel mensen gunnen Karim het geld meer, omdat Geer miljonair blabla bla...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou zal ik dan ook maar overstappen op Karim als afvaller?Zou mij i i g niets verbazen als Gerard er alsnog uit moet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Sharon dank je wel! Sharon doet het zo goed. Heb vandaag nog vermeld ergens dat zij moet winnen#sstnl
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Geloof er niks van
Het zal of Karim of Gerard worden. Met z'n tweeën in de finale levert nul actie op.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
als ze mij ook gaan sponsoren, sponsor ik hem ook...ik denk dat ie een eurootje of 5000 mee naar huis krijgt straks als hij er uit gaat, misschien nog wel meerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef waterkant het volgende:
als ik het een zou gunnen is het karim.... ik hoop dat mensen hem gaan sponsoren voor zijn droom
Ja Laura zat inderdaad de laatste paar dagen ontzettend te slijmen bij Sharon? Ze weet toch dat ze er nu niks meer mee kan verdienen hequote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Sharon dank je wel! Sharon doet het zo goed. Heb vandaag nog vermeld ergens dat zij moet winnen#sstnl
Ik geloof er niks van
ga jij nou maar slapen , he laura?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
Ik geloof er niks van
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
4 minutes ago Favorite Retweet Reply
En vreten zul je kreng, Oom Sponsor laat 'm flink uit z'n broek hangen, dus jullie zullen z'n rommel vreten en lekker vinden!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
gerard kan geen pizza meer zien..nou dat geloof ik graag
Nou sorry, maar dan bezeik ik me echt finaal! Dan moet ik aan de grootverpakking van de Tena!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
Dat slaat allemaal op karim en die zei gewoon de waarheid, maar ja daar kan madam niet tegen dat iemand haar door heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
Shar tegen Mo: Ben jij een lief meisje??
Mo: Ja dat ben ik wel, ik ben de laatste die iemand pijn zou willen doen...
Nou mijn oren met dat zingen... mijn irritatiegrens met dat gejank.. en mijn plaatsvervangende schaamte met dat gebats.....
dat vorbeeld heeft jootje idiootje ook,buddhisme waneer het haar uit komt,net als kloot viool in bbhquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Dat werd dus vanmiddag op de chat van sst ook al gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dan bezeik ik me echt finaal! Dan moet ik aan de grootverpakking van de Tena!
W I L L E M V A N N A S S O Vquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
elke letter is het begin van een couplet volgens mij?
w
i
l
h
e
l
m
u
s
v
a
n
n
a
s
s
a
u
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmus
15
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
Mo zegt ook ja dat is makkelijk en ze heeft het fout
sorry jij verwacht van mij intregiteit?? geef dat ook aan laura! ze is weg heeft niets mer te verliezenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Laura zat inderdaad de laatste paar dagen ontzettend te slijmen bij Sharon? Ze weet toch dat ze er nu niks meer mee kan verdienen heOf denkt ze misschien dat ze nog terug mag?
Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stomquote:
hoop dat ie die van sharon paktquote:
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
Mo zat warmquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stom
Een Calculator heeft ook een uit-knopquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef De_Rennies het volgende:
Mo en hoogbegaafd ?? muahahahaa......goed met cijfers en een goed geheugen, dat is een calculator ook, alleen heeft Mo nog een kut en een neukfunctie als extraatje.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nu gaat ze nergens meerquote:
Ja ik idd ook...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellen
zei ze dat??????quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
"ik hoop dat ie morgen vertrekt! "
ja mo is nu helemaal pissed off hahahaha drank erin NUHUUUUUUUUquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef WebAddict het volgende:
Ik wil meer drank in dat huis godverdomme, ik wil een bloedbad zien.
ja dat is mo zo nog even een wijntje erin en het janken gaat weer beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Net goedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef K_L het volgende:
haha lol Mo zegt het Karim voor en verliest als dank haar kluis aan hem![]()
Ja dat zei ze echt !!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Nee joh, ziet niemand dat dan, hoe hoger je kluis, hoe meer kans dat je er uit vliegt. Karim had met een lage kluis moeten ruilen.quote:
Bedoelde ze karim?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
en ik hoop dat je morgen de verassing van je leven krijgt, en zelf mag opstappen, lelijk mens !quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Wat een nare persoonlijkheid heb Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mo de RAT zegt dat ze hoopt dat hij morgen vertrekt!! Zo jij laat je ware gezicht zien!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Mo de RAT zegt dat ze hoopt dat hij morgen vertrekt!! Zo jij laat je ware gezicht zien!!
Hoorde ik ook, Mo is alles, behalve een lief meisje. Ze is sneaky en gemeenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Die vuile hoer moet gewoon opdonderen, om te kotsen die geblondeerde heks met haar neptieten en afgeleefde kop...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Ze speelt het spel heel geraffineerd en ze trappen er met open ogen inquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Ze moet de nieuwe collectie showen. Ze is nu pas op driekwart, dus moet ze haar wel tot de finale houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom krijgt Jo eigenlijk steeds nieuwe kleren?
wat dat betreft past ze als vriendin heeeel goed bij die laura , die is net zoquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, Mo is alles, behalve een lief meisje. Ze is sneaky en gemeen
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Dat geloof ik wel. Die zal ook behoorlijk op Mo zijn afgeknapt na het terugzien van een paar filmpjesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
Ik geloof er niks van
Zei ze dat? Durft ze toch niet tegen Karim te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Mo gaat zeggen bij haar schilderij dat ze hoopt dat hij gaat
Net nu nadat Karim haar kluis heeft verwisseld, 0 euro voor moniek nuquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Dakotamu het volgende:
wanneer zei ze dat over karim? ik had alleen gehoord dat na dat hele over en weer beschuldigen dat ze zei: in ieder geval 1 van hun weg donderdag
Hij kon gisteren geen brief aan haar moeder schrijven waarom ze in de finale moest kommen omdat hij niet wou dat ze in de finale kwam...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Enyma het volgende:
Waarom jankt ze nu weer op karim? Watskeburt? Heeft ie dr weer n spiegel voorgehouden?
Nee hij heeft dur kluis gejat en daar kan ze niet tegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Enyma het volgende:
Waarom jankt ze nu weer op karim? Watskeburt? Heeft ie dr weer n spiegel voorgehouden?
war een ongelooflijk kutwif is mo!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zei ze dat? Durft ze toch niet tegen Karim te zeggen.
Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Net nu nadat Karim haar kluis heeft verwisseld, 0 euro voor moniek nu
heb net maar een handje naar binnen gestampt bij mequote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze gaat er boven staan
Mens daar ben je veel te laag voor![]()
(Blackprincess, bedankt voor je pammetjes, ik word niet goed!)
ik zei van het begin af aan al dat ik flip een onbetrouwbaar ventje vindquote:
Ik hoop dat ze zoveel zuipt dat ze alcohol vergiftiging krijgt dan kan ze naar huis.quote:
JAZEKER, DE HYPOTHEKERquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft godver Karim tot het uiterste gedreven mag hij nu zijn gram halen? Ja toch!
ja helaas de de bezuinigingen binnen de omroep dwingen ons tot deze actiesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
En Flip heeft ook al een paar keer tot 10 moeten tellen bij Karim?? Hij spoort ook niet joh. En Karim heeft t meeste geld nu, dus die is morgen Exit
zie je liever beelden van een plakkende Jo aan flip?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
Monique blijft nog lekker 8 dagen, kan men zich lekker ergeren![]()
Blijft niet alleen bij je handen vrees ik.....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Candyfreak het volgende:
Van Monique beginnen je handen spontaan te jeuken
Ja Flip en Karim zijn ook geen vrienden denk dat dit nog steeds komt doordat ze in het begin zoveel met elkaar omgingen en ineens niet meer....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat hij ook al een paar keer tot 10 moest tellen bij Karim
Nou, ik heb het niet snel of vaak, maar Mo grrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef berna1981 het volgende:
haha erg he dat je je zo kan irriteren aan iemand
Dat is hij zeker van het begin vond ik hem eng met die kille ogen brrquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zei van het begin af aan al dat ik flip een onbetrouwbaar ventje vind
ik hoop dat het gebeurt. en ik meen het wel!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zoveel zuipt dat ze alcohol vergiftiging krijgt dan kan ze naar huis.
Meen ik niet echt hoor mensen maar ff me frustratie kwijt.
mag hij... maar karim gaat! goedkoper voor de eieren!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft godver Karim tot het uiterste gedreven mag hij nu zijn gram halen? Ja toch!
neuhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
zie je liever beelden van een plakkende Jo aan flip?
nah geef mij daar dan ook een potje van??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft de pammetjes aan de kant gegooit en een tramadolletje gepakt...
stoute soapiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop echt dat Monique nog een keer geslagen wordt in Secret Story. Nee echt, gewoon bitchslap van Joanna of Sharon. Paf!
Haha ik had het al eerder met Alexquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet snel of vaak, maar Mo grrrrrrr
En nu weer schijnheilig tegen Karim
Gaat t nog steeds daarover? Of toch om die kluiswissel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij kon gisteren geen brief aan haar moeder schrijven waarom ze in de finale moest kommen omdat hij niet wou dat ze in de finale kwam...
hoop dat haar ogen erbij uitvallenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Kan nooit lang meer duren voor Mo gaat huilen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |