ga jij nou maar slapen , he laura?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Sharon dank je wel! Sharon doet het zo goed. Heb vandaag nog vermeld ergens dat zij moet winnen#sstnl
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Ik geloof er niks van
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
4 minutes ago Favorite Retweet Reply
En vreten zul je kreng, Oom Sponsor laat 'm flink uit z'n broek hangen, dus jullie zullen z'n rommel vreten en lekker vinden!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
gerard kan geen pizza meer zien..nou dat geloof ik graag
Nou sorry, maar dan bezeik ik me echt finaal! Dan moet ik aan de grootverpakking van de Tena!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
Dat slaat allemaal op karim en die zei gewoon de waarheid, maar ja daar kan madam niet tegen dat iemand haar door heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
Shar tegen Mo: Ben jij een lief meisje??
Mo: Ja dat ben ik wel, ik ben de laatste die iemand pijn zou willen doen...
Nou mijn oren met dat zingen... mijn irritatiegrens met dat gejank.. en mijn plaatsvervangende schaamte met dat gebats.....
dat vorbeeld heeft jootje idiootje ook,buddhisme waneer het haar uit komt,net als kloot viool in bbhquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Monique SST Monique
Dat werd dus vanmiddag op de chat van sst ook al gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dan bezeik ik me echt finaal! Dan moet ik aan de grootverpakking van de Tena!
W I L L E M V A N N A S S O Vquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
elke letter is het begin van een couplet volgens mij?
w
i
l
h
e
l
m
u
s
v
a
n
n
a
s
s
a
u
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmus
15
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
Mo zegt ook ja dat is makkelijk en ze heeft het fout
sorry jij verwacht van mij intregiteit?? geef dat ook aan laura! ze is weg heeft niets mer te verliezenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja Laura zat inderdaad de laatste paar dagen ontzettend te slijmen bij Sharon? Ze weet toch dat ze er nu niks meer mee kan verdienen heOf denkt ze misschien dat ze nog terug mag?
Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stomquote:
hoop dat ie die van sharon paktquote:
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
Mo zat warmquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stom
Een Calculator heeft ook een uit-knopquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef De_Rennies het volgende:
Mo en hoogbegaafd ?? muahahahaa......goed met cijfers en een goed geheugen, dat is een calculator ook, alleen heeft Mo nog een kut en een neukfunctie als extraatje.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nu gaat ze nergens meerquote:
Ja ik idd ook...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellen
zei ze dat??????quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
"ik hoop dat ie morgen vertrekt! "
ja mo is nu helemaal pissed off hahahaha drank erin NUHUUUUUUUUquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef WebAddict het volgende:
Ik wil meer drank in dat huis godverdomme, ik wil een bloedbad zien.
ja dat is mo zo nog even een wijntje erin en het janken gaat weer beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Net goedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef K_L het volgende:
haha lol Mo zegt het Karim voor en verliest als dank haar kluis aan hem![]()
Ja dat zei ze echt !!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Nee joh, ziet niemand dat dan, hoe hoger je kluis, hoe meer kans dat je er uit vliegt. Karim had met een lage kluis moeten ruilen.quote:
Bedoelde ze karim?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
en ik hoop dat je morgen de verassing van je leven krijgt, en zelf mag opstappen, lelijk mens !quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |