Toch begint ie het een beetje te verliezen. Een vrolijk liedje zingen over waterboarding.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)
Idd. Jammer maar helaas. had liever gezien dat Mo, of Sharon gingquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
lieverds.. laten we ond reliseren dat karim gaat!
ik ben er bang voorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
lieverds.. laten we ond reliseren dat karim gaat!
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
o ja, balen zegquote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
Haha jij gelooft echt nog in sprookjes!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
Mo werpt zich alleen vrijwillig op Meuk...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
hebben??quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Kay ze stond toch al meer aan deShar?flip kant dus was de keuze duidelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ja maar.. ja maar... als Karim weggaat... naar wie moet ik dan kijken...
Nou zal ik dan ook maar overstappen op Karim als afvaller?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |