Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stomquote:
hoop dat ie die van sharon paktquote:
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Niki.P het volgende:
Nu kan Mo wel naar huis heeft toch geen geld...
Mo zat warmquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ik wist het niet maar 4 van Geer en van Mo ja makkelijk en dan fout antwoorden vind ik gewoon stom
Een Calculator heeft ook een uit-knopquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef De_Rennies het volgende:
Mo en hoogbegaafd ?? muahahahaa......goed met cijfers en een goed geheugen, dat is een calculator ook, alleen heeft Mo nog een kut en een neukfunctie als extraatje.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nu gaat ze nergens meerquote:
Ja ik idd ook...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wist iig het trucje, alleen had ik de foute Willem qua tellen
zei ze dat??????quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
"ik hoop dat ie morgen vertrekt! "
ja mo is nu helemaal pissed off hahahaha drank erin NUHUUUUUUUUquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef WebAddict het volgende:
Ik wil meer drank in dat huis godverdomme, ik wil een bloedbad zien.
ja dat is mo zo nog even een wijntje erin en het janken gaat weer beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Net goedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef K_L het volgende:
haha lol Mo zegt het Karim voor en verliest als dank haar kluis aan hem![]()
Ja dat zei ze echt !!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
Nee joh, ziet niemand dat dan, hoe hoger je kluis, hoe meer kans dat je er uit vliegt. Karim had met een lage kluis moeten ruilen.quote:
Bedoelde ze karim?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef berna1981 het volgende:
oo wat is ze vals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |