quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel het kan welquote:
Nee daar geloof ik gewoon niet in. Als de kijkers mogen beslissen maakt het niet meer uit tegenover wie Mo in de exit staat dan ligt ze er gewoon uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef K_L het volgende:
[..]
Jawel het kan wel![]()
Als zo een duffe Jeroen een BB kan winnen kan een neuroot als Mo een SST winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
Heel creatief toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
precies wat ik steeds denk als ik die domme tattoo zie :Squote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
hey hey lieverdquote:
karim krijgt er eentje waarop genoteerd staat dat hij de grootste lul heeft...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef spikey08 het volgende:
[..]
wat een drama. zal karim blij mee zijn!!!!
de kans is al groot... maakt niet uit wiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef bull1966 het volgende:
de kans dat Mo in de finale staat wordt groter als Karim of Gerard naar huis moet
gaan we naFOKKENquote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Lauzer het volgende:
Eh.. jongens.. nog 2 weken.. en dan is het fokken over SST voorbaai..
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef waterkant het volgende:
[..]
de kans is al groot... maakt niet uit wie
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...quote:
quote:
als t papier op is?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook driequote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmen
preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmen
De tekeningen van Stuif-Es-In waren doorgaans groter, mooier en creatiever en de makers waren vaak een jaar of 8...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...
Ja ik hoef hem ook niet maar in vergelijking met die andere dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
ook dat is waarquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook drie
Krijg je zo'n lipafdruk van Sharon op je onderkant....quote:
Die hebben ze niet gehad!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Fiel: Gerard en Karim hebben allebei nog niet geruild van kluis..
Mo: *diepe sarcastische zucht* Die kansen hebben ze gehad heur....
Hij heeft een paar huisvrouwtjes beledigdquote:
EINDELIJK duidelijkheid. Karim, held, dagge mag ruile meej ons Mookequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
De tekeningen van Stuif-Es-In waren doorgaans groter, mooier en creatiever en de makers waren vaak een jaar of 8...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |