Idd. maar niet iedereen weet dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef m00h het volgende:
[..]
valt me nou weer van hem tegen, da's vloeibare kankertruste alvast Luitjes!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef waterkant het volgende:
ok mijn interpetatie van de kunst van philip....
autobiografisch... wil huisje boompje beestje zonder puppy! en met /zonder jo
is net zoiets als ik wil met zonder jas naar buiten! zoiets
of mam.... mag ik met zonder mauwen...sorry mouwen... jaja diepzinnig! mauwen of mouwen
Tis weer goed ze zoenen en kroelen weerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe is het afgelopen met Jo en Flip vanmiddag dan?
Jo wilde nog meer aandacht. Okéquote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe is het afgelopen met Jo en Flip vanmiddag dan?
Idd, Kan die goed hebben bij hun.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
die stiltes die tussen geer en karim invallen zijn nooit "killing "he?
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef bull1966 het volgende:
echt ruk als er een van die twee weg zou moeten
[ afbeelding ]
Ik was al even aan het zoeken in het FOK! woordenboek of waar je nieuwe woorden kan aanvragen. Deze leek me uitermate geschikt.quote:
Alles is een groot woordquote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Bah dat alles weer koek en ei is tussen de bewoners
Echt nooit want je weet gewoon dat er weer wat komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Blackprinces het volgende:
die stiltes die tussen geer en karim invallen zijn nooit "killing "he?
Hoop dan toch dat Karim weg gaat. Geer heeft tenminste soms nog een beetje intressanten gesprekken met Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Toch wel triest dat het ernaar uitziet dat óf Karim óf Gerard er morgen niet meer is... Daarmee gaan gesprekken die ergens over gaan ook weg...
heeeeeeeeeeeeel triest eigenlijk onverteerbaar!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Toch wel triest dat het ernaar uitziet dat óf Karim óf Gerard er morgen niet meer is... Daarmee gaan gesprekken die ergens over gaan ook weg...
Tussen wie en wie niet dan?quote:
Ja Jo valt niet te bekennen op de streams, teken aan de wand?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Hoop op een wissel met Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
JoJo moet gewoon wegquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoop dan toch dat Karim weg gaat. Geer heeft tenminste soms nog een beetje intressanten gesprekken met Flip.
Laten we zeggen dat er zeker nog wat onderhuidse spanningen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tussen wie en wie niet dan?
Karim gisteren boos op Mo , nu weer vriendjes
Jo boos op Mo , nu weer on speaking terms
Jo boos op Flip, nu weer verliefd
Smsjes die toch niks meer uitmaken, ook al stemmen 200.000 mensen op Gerard, hij blijft gewoon op 22% staan hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JoJo moet gewoon weg
die tussenstand is om sms'ers te trekken
Ach die zijn er al weken, Hebben we geen fuck aanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er zeker nog wat onderhuidse spanningen zijn.
Wat een kutvraagquote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Blackprinces het volgende:
hoeveel graden het is in amsterdam?
Zo een wijntje erin en ze komen weer losquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tussen wie en wie niet dan?
Karim gisteren boos op Mo , nu weer vriendjes
Jo boos op Mo , nu weer on speaking terms
Jo boos op Flip, nu weer verliefd
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Dakotamu het volgende:
hahahaha hoogbegaafde mo: het is bijna mei nu he.... in nederland
Alleen in Nederland jah?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Dakotamu het volgende:
Tuurlijk, dat is het betrekkelijke van tijd he, geen peil op te trekken, verandert met de minuut...quote:
Wat een rot mensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Mo : Moet ik zo er ook nog een leuk verhaal bij vertellen heb ik helemaal geen zin in
waren 2 opties... of sharon of joquote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef waterkant het volgende:
mag dus al zoald voorspeld ruilen iedereen weer gelijk
Ik wou wat ergers zeggen maar bedacht, ik ga maar geen energie meer in steken om te tikken over moquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Mo : Moet ik zo er ook nog een leuk verhaal bij vertellen heb ik helemaal geen zin in
Alleen als ze geld mee krijgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wil Mo nou nog een keer weer naar huis of vindt ze het nu wel weer leuk daaro?
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wil Mo nou nog een keer weer naar huis of vindt ze het nu wel weer leuk daaro?
A girl you love to hate...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Dan hoop ik toch dat ze haar meteen over de muur lazeren bij de eerste piep...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.
Het is in ieder geval een fallus symbool. Freud draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Dakotamu het volgende:
in ieder geval is die 'piemel' in haar tekening het gitaartje. hoop ik..
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hoogbegaafde poppenkast
[ link | afbeelding ]
Nah dan maakt ze er toch een 'leuk' sexverhaaltje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
is dit raaaaaaaaar neequote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef waterkant het volgende:
[..]
waren 2 opties... of sharon of jo
is sharon
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook maar eens een poging gewaagd,
Flip Ross
[ afbeelding ]
Flip Ross
[ afbeelding ]
Hoop dat haar kluis echt leeg gehaald wordt, en dan flinke schop onder haar kont het huis uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die is zwaar gepikeerd omdat Karim niets liefs kon verzinnen voor de brief aan dr moeder
Ik denk dat ze zich nog in houdt omdat ze weet dat ze dat helemaal niet meer kan maken om te zeggen. Zaterdag bij het feestje met drank zal het wel weer een 'ikwihulnaarhuis-drama' worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.
Flip Ross
[ afbeelding ]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Lauzer het volgende:
Jo en Geer blijven. Wat denken jullie? Goede avond trouwens!
Op basis van iets? of slechts gevoel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eens
Flip Ross
[ afbeelding ]
ja inddquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
Haha die Gerard stond zich gewoon te scheren
Karim of Gerard krijgt de laatste opdracht, op die manier gaat er weer heel veel geld het huis uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
Karim krijgt niet de kans om een kluis te pakken.
Vind Sharon ook totaal niet creatief...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon de creatiefste????![]()
![]()
![]()
Het is Joanna die altijd aan het knippen is, jurkjes maken enz....
Creatief met kokenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Denk dat Jo blijft en dat het er nog om gaat spannen tussen Gerard en Karim.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eens
Gerard weet teveel van die manipulaties enzo. Denk dat ze hem er daarom uit willen hebben. Karim kunnen ze nog enigszins bijschaven in de KvdW maar bij Geer gaat dat never nooit lukken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Op basis van iets? of slechts gevoel?
Maar Jo riep ook als eerste Sharon en Flip was het gewoon eens met Jo...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Die hoop heb ik ook. Wissel in de live show dmv ietsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat Jo blijft en dat het er nog om gaat spannen tussen Gerard en Karim.
(ik hoop op een nominatiewissel tussen Mo en Geer of Karim, maar dat zal wel ijdele hoop zijn)
Eerst met Flip en toen met Moquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met wie had Sharon de eerste keer geruild en met wie de tweede keer?
Sorry, ik zit voetbal te kijken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Lauzer het volgende:
Jezus het zijn echt van die kiddo schilderijen (Minus Sharon)
Yep, dus het zou grappig zijn als ze dan steeds met de laagste kluis ruilen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim of Gerard krijgt de laatste opdracht, op die manier gaat er weer heel veel geld het huis uit.
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gerard weet teveel van die manipulaties enzo. Denk dat ze hem er daarom uit willen hebben. Karim kunnen ze nog enigszins bijschaven in de KvdW maar bij Geer gaat dat never nooit lukken.
Redactie heeft de poep aan die paar duizend kijkers.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
En veel stemmers voor de finale. Daarom denk ik ook dat Karim gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
heb je dan niet gezien welke creatieve dingen sjer allemaal gedaan heeft in dat huis ???quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
dat zei Joanna en niet Shanonquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
volgens mij denkt sharon dat het een paard wordt
toe nou ik wil zonder nachtmerries slapen vanaafquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef K_L het volgende:
Heb een heel naar voorgevoel dat Mo met de hoofdprijs naar huis gaat![]()
Noem er eens 3?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heb je dan niet gezien welke creatieve dingen sjer allemaal gedaan heeft in dat huis ???
Kost ook weer stemmen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Redactie heeft de poep aan die paar duizend kijkers.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
En veel stemmers voor de finale. Daarom denk ik ook dat Karim gaat.
Doe niet zo engquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef K_L het volgende:
is he coming back?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ben er weer waar is de rel, is guido al binnen
Mag het toch niet hopen, hoogbegaafd my ass, ze heeft een goed geheugen en is goed met cijfers, maarja, dat is een calculator ook,alleen zit er bij Mo nog een kut en een neukfunctie op, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef K_L het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Echt niet dat kan nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef K_L het volgende:
Jah maar ....... ze willen haar er met geweld in blijven houden lijkt het welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toe nou ik wil zonder nachtmerries slapen vanaaf
En een calculator heeft een uit-knopquote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Mag het toch niet hopen, hoogbegaafd my ass, ze heeft een goed geheugen en is goed met cijfers, maarja, dat is een calculator ook,alleen zit er bij Mo nog een kut en een neukfunctie op, dat dan weer wel...
hoi hoi Noellequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik echt aan de Tena....
Ja, DÁT!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die komt alleen op huisvrouwen tijdenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Hoi heksjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Gogh, eat your heart outquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
wat een overweldigende schilderijen, chapeau!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel het kan welquote:
Nee daar geloof ik gewoon niet in. Als de kijkers mogen beslissen maakt het niet meer uit tegenover wie Mo in de exit staat dan ligt ze er gewoon uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef K_L het volgende:
[..]
Jawel het kan wel![]()
Als zo een duffe Jeroen een BB kan winnen kan een neuroot als Mo een SST winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
Heel creatief toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
precies wat ik steeds denk als ik die domme tattoo zie :Squote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
hey hey lieverdquote:
karim krijgt er eentje waarop genoteerd staat dat hij de grootste lul heeft...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef spikey08 het volgende:
[..]
wat een drama. zal karim blij mee zijn!!!!
de kans is al groot... maakt niet uit wiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef bull1966 het volgende:
de kans dat Mo in de finale staat wordt groter als Karim of Gerard naar huis moet
gaan we naFOKKENquote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Lauzer het volgende:
Eh.. jongens.. nog 2 weken.. en dan is het fokken over SST voorbaai..
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef waterkant het volgende:
[..]
de kans is al groot... maakt niet uit wie
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...quote:
quote:
als t papier op is?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook driequote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmen
preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
als karim en gerard blijven heeft ze 3 stemmen
De tekeningen van Stuif-Es-In waren doorgaans groter, mooier en creatiever en de makers waren vaak een jaar of 8...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. als keuze uit de 3 schilderijen vind ik hem wel het mooist... maar nog niet mooi.... leuk voor op de plee...
Ja ik hoef hem ook niet maar in vergelijking met die andere dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
ook dat is waarquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook drie
Krijg je zo'n lipafdruk van Sharon op je onderkant....quote:
Die hebben ze niet gehad!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
Fiel: Gerard en Karim hebben allebei nog niet geruild van kluis..
Mo: *diepe sarcastische zucht* Die kansen hebben ze gehad heur....
Hij heeft een paar huisvrouwtjes beledigdquote:
EINDELIJK duidelijkheid. Karim, held, dagge mag ruile meej ons Mookequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
De tekeningen van Stuif-Es-In waren doorgaans groter, mooier en creatiever en de makers waren vaak een jaar of 8...
Volgens mij wil Mo hen in de love-roomquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo loopt al dagen te miepen over de loveroom en nu beweert ze heel stellig dat ze niet naar de loveroom gaat
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja ik was erbijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij heeft een paar huisvrouwtjes beledigd( voor de goede orde, ik ben bijna 40 en heb een 40 Inch lcd, ga alleen niet zittend stofzuigen, wel zittend strijken)
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Lauzer het volgende:
Eh.. jongens.. nog 2 weken.. en dan is het fokken over SST voorbaai..
ja maar Jo, Geer en Karim hebben haar door dus die stemmen waarschijnlijk sowieso wel op haarquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.
Ik mag toch hopen dat de anderen haar dan zo het hek over mieteren....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey lieverdgeniet je ook nog steeds van SST was paar dagen even zo zat niet gekeken beetje bijgelezen maar sinds vanmiddag ruzie Beppie en Flip Flapdrol was het weer ouderwets gezellig
maar dat weet hij toch al? waar staat de rest van het (kunstwerk) voor? had de indruk dat ze al geen zin in had om het te maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
karim krijgt er eentje waarop genoteerd staat dat hij de grootste lul heeft...
Eenvoudig maar wel het mooistquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Het schilderij van Sharon is het mooiste
dan wordt kamp gerard/karim/sharon kleinerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ze is sluw he..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja maar Jo, Geer en Karim hebben haar door dus die stemmen waarschijnlijk sowieso wel op haar
Eehh... waar is dat ding gebleven??? * Ireth kijkt verschrikt om zich heen...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.
ik deel er wel een koekje bij uit en iedereen 1 hoor ik doe gewoon een lauratjequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.
WOW was dat alweer zo oud? Ik zat er altijd voor klaar op woensdag middag in de jaren 80. Maar toen was Ria al in kleur verkrijgbaar....quote:
VAN SHARON VOOR GERARD ????quote:
lekker thanksquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik deel er wel een koekje bij uit en iedereen 1 hoor ik doe gewoon een lauratje
Ze had moeten weigeren dan had ze zelf genomineerd gestaanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Wie had Mo volgens jullie moeten kiezen?
ik wil er 3 !!! gierquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik deel er wel een koekje bij uit en iedereen 1 hoor ik doe gewoon een lauratje
De deur naar buitenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Ze manipuleert Flipje zo dat hij er wel voor gaat zorgen dat Jo i i g niet op haar stemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ze is sluw he..
Mo had helemaal niet moeten kiezen!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Ze zei al dat ze een dubbel gevoel erbij had ze had geen zin om leuke dingen erop te zetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar dat weet hij toch al? waar staat de rest van het (kunstwerk) voor? had de indruk dat ze al geen zin in had om het te maken.
Ze weet heel creatief alle gesprekken op Amerika te betrekken, net als haar grote voorbeeld:quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heb je dan niet gezien welke creatieve dingen sjer allemaal gedaan heeft in dat huis ???
eerst was het Sharon maar erger me de laatste tijd aan haar en vooral aan haar en die hond bbbrrrrr ze blert wat af, karim en gerard kan nog niet kiezen welke van de 2quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef bamby het volgende:
[..]
Beetje zat van het manipuleren wat ze doen,dus volg meer hier de cos en geniet verder van het mooie weer.Geer karim en sharon zijn nog steeds de favo,s bij mij
Wilde met mijn broertje toen iets doen hahahaha zie ons nog staan oefenen iets van de poppy`s uit frankrijk alleen wij waren met zijn 2equote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
WOW was dat alweer zo oud? Ik zat er altijd voor klaar op woensdag middag in de jaren 80. Maar toen was Ria al in kleur verkrijgbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |