Nee vast alleen dat alles goed komt en ze zich geen zorgen hoeft te maken ....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Philip dus met een huisje boompje beestje voor Joanne.. Voer voor psychologen.. Wil híj in het huisje wonen ?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Philip dus met een huisje boompje beestje voor Joanne.. Voer voor psychologen.. Wil híj in het huisje wonen ?
Nou als er een psycholoog komt kan die zich beter bezig houden met de tekening van Moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Therapeutisch tekenen met Bob Ross de vader van Bart
Klopt, daar is het in den beginne al misgegaan...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef m00h het volgende:
[..]
Wat een casting heeft dit programma gehad zeg, oppervlakkige zieltjes.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Aaah Flip probeert te doen alsof Ian het heeft geschilderd om Jo blij te maken.. (niet dat ik het beter zou kunnen hoor)
OMG dit is echt een kindertekening. Jammer dat lau er niet meer is, die had dit heel goed kunnen prijzen.quote:
Ditquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Aaah Flip probeert te doen alsof Ian het heeft geschilderd om Jo blij te maken.. (niet dat ik het beter zou kunnen hoor)
Nou ik kan het niet veel beter hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat schilderij/tekening van Flip![]()
3e klas lagere school!
Ach hij bedoelt het goed. Vraag me daarintegen wel af hoe Mo gaat uitleggen waarom ze Karim zo getekent heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat schilderij/tekening van Flip![]()
3e klas lagere school!
1 snoepje uit de trommelquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OMG dit is echt een kindertekening. Jammer dat lau er niet meer is, die had dit heel goed kunnen prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |