nymphomanen zijn het , vooral die vieze moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Hadden ze het weer over de piemel van PhilipZijn ze fan van zijn piemel ofzo?
Aangestuurd door Mo die het bekant alleen maar over sex en aanverwanten kan hebben, en dat heeft Geer dus heel goed door en daar doelt hij de hele tijd opquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Dan is Mo waarschijnlijk de hele avond weer in een goede bui, als er over piemels wordt gesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
nou dat weet ik wel zeker helaasquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
heb toch het vermoeden dat karim gaat!![]()
ipv jo
dat kun je wel vergeten hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
Jouw vermoeden is juistquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
Denk dat je gelijk heb. De tred versnelling wat je in vorige cos poste.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Aangestuurd door Mo die het bekant alleen maar over sex en aanverwanten kan hebben, en dat heeft Geer dus heel goed door en daar doelt hij de hele tijd op
durf je het aan om erboven te hangen zonder gasmasker?quote:
hoe vaak heb je gebelt?oftewel,eeNieuwe film,pb en de 5ó breezer sletjesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
57%.. Eat your heart out, Jo-haters!!!!!!![]()
![]()
![]()
nee, maar om te zien danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
[..]
durf je het aan om erboven te hangen zonder gasmasker?
Ja dat denk ik ook wel. Maar volgens mij heeft Jo ook wel mee fans dan Karim, vooral omdat natuurlijk veel Flip stemmers ook op Jo stemmen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
ze heeft mooie ogen, dat dan weer wel...maar dat is dan ook het enige wat ik mooi aan haar vindquote:
sorrie ik las het niet goedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Please geef me hoop met een sluitende theorie dat Jo weg gaat
Precies en net ook in de slaapkamer toen hij het had over je weet gelijk waar het vandaan komt, daar bedoelde hij ook Mo mee want hij hoorde waarschijnlijk het woordje piemel of zoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk heb. De tred versnelling wat je in vorige cos poste.
die verlepte theezak spoort niet johquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hoe vaak heb je gebelt?oftewel,eeNieuwe film,pb en de 5ó breezer sletjes
quote:
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebrachtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
dat iedereen denkt dat karim gaat!
Ja stability die is flink door de mand gevallen he.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
[..]
nymphomanen zijn het , vooral die vieze mo
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebracht
waar aafke zegt dat ze jo zag zitten bij de mensen van de show ipv bij de rest van de cast, en een waarschuwing kreeg van de stem? of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef WebAddict het volgende:
Ik hoorde dat het hier al langer bekend was dat Joanna gewoon door ging, voor dat de eliminaties er waren? Hiervan een link a.u.b.
ja heel diep ook...ik snap niet dat maik dit niet inziet..of hij moet de hele dag de hort op zijn en niet streamenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja stability die is flink door de mand gevallen he.
Ik vind dat karim erin moet blijven hij was eerlijk en oprecht en heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebracht
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef waterkant het volgende:
[..]
hij vermoedt wat iedereen vermoedt!![]()
![]()
![]()
geer of karim gaat.....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?
omg geef dat wijf toch een boete ofzo als ze over die vent praatquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Aaah SL![]()
Jo had het er net over dat ze de situatie met Dennis zo snel mogelijk onder ogen wilt komen.
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?quote:
ja vind ik ook! samen met gerard...laat die verwende trol maar naar huis gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik vind dat karim erin moet blijven hij was eerlijk en oprecht en heeft nog gelijk ook.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
eh, was je echt oprecht geïnteresseerd ?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Aaah SL![]()
Jo had het er net over dat ze de situatie met Dennis zo snel mogelijk onder ogen wilt komen.
nee geen watje ben je danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
klopt niet hoor! geer vond het geen probleen als hij zou gaan .. karim wel en wist dat hij zou gaan... was zijn lot!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik werd een beetje depressief van het gepingel van Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef m00h het volgende:
[..]
eh, was je echt oprecht geïnteresseerd ?
Ergens geloof ik wel dat het kan hoor. Veel stemmers van Flip zullen ook op Jo gaan stemmen terwijl Geer en Karim veel dezelfde stemmers hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er vanaf een uurtje of vijf nog iets bijzonders gebeurd? Denk het niet he?
Vind het wel belachelijk dat Jo zo hoog staat in de peilingen, geloof er geen ruk van.
Denk trouwens wel dat Gerard weggaat maar dat heb ik vandaag al een paar x eerder gezegd.
Mooi om te zien, toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbrekenquote:
THISquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbreken
Het klopt niet als Gerard weg zou moeten en Jo gaat sowieso wel doorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk ook dat Karim het bokje is, helaas.
Nee niet waar vanmiddag zei een van de twee als jij gaat ga ik ook en toen zei Geer volgens mij maar we gaan niet en toen zei Karim nee ik denk het ook niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef waterkant het volgende:
[..]
klopt niet hoor! geer vond het geen probleen als hij zou gaan .. karim wel en wist dat hij zou gaan... was zijn lot!
dat ze JoJo dan maar onder het zwembad duwenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbreken
en met dat riedeltje van Karim erbij tjaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zegt genoeg over flip-stemmers, na de afgelopen moodswingsquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ergens geloof ik wel dat het kan hoor. Veel stemmers van Flip zullen ook op Jo gaan stemmen terwijl Geer en Karim veel dezelfde stemmers hebben.
Het klopt sowieso niet! Mo had moeten gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klopt niet als Gerard weg zou moeten en Jo gaat sowieso wel door
klopt! en dat het lot wel weer ergens goed voor zou zijn!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
Karim zei vandaag al dat hij door had dat hij geloosd ging worden. Ik krijg zo langzaam aan het idee dat hij gelijk heeft.
zelfst de flip-stemmers luisteren als een hondje naar JoJoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef m00h het volgende:
[..]
zegt genoeg over flip-stemmers, na de afgelopen moodswings
Om daarna theatraal heur haar naar achteren te gooienquote:
Ja, en gisteravond rondom dat gedoe met de nominaties zei hij tegen Gerard: hier zit een luchtje aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
Karim zei vandaag al dat hij door had dat hij geloosd ging worden. Ik krijg zo langzaam aan het idee dat hij gelijk heeft.
Vergeet niet dat Karim bij zijn vorige exit heel sterk terug kwam tijdens de liveshow, denk dat het tussen Geer en hem best nog spannend kan worden, want zo ver staan die 2 niet uit elkaarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
jij hebt m ook doorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
karim extra veel in beeld nu, ook geen goed teken
Tja kan het me aan de andere kant ook wel voorstellen. Flip wil natuurlijk het lieft Jo in het huis houden dus ja wat doen zijn stemmers danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zelfst de flip-stemmers luisteren als een hondje naar JoJo
Ach, het heeft de afgelopen dagen/uren wel boeiende beelden opgeleverdquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet! Mo had moeten gaan
de date was geen kijkcijfer bomquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
of andersom! jo gebruikt flip en niet andersom! maar ze was superjaloers dat niet alle aandacht naaar haar ging!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dakotamu het volgende:
geef flip de missie die laura had, maar dan dat hij mo moet versierendan een sloot drank erbij. Dan pakken wij hier ook een wijntje en heerlijk tv kijken lol, maar dat zit er vast niet in
Ik denk dat toen zo ongeveer besloten is om hem en Geer eruit te werkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef m00h het volgende:
[..]
de date was geen kijkcijfer bomstink productie.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
mo zal wel weer een piemel gaan schilderen.........waar het hoofd van vol zit.........
begin jij ook al? hahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij begint mij een beetje te vervelen
klopt, heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee niet waar vanmiddag zei een van de twee als jij gaat ga ik ook en toen zei Geer volgens mij maar we gaan niet en toen zei Karim nee ik denk het ook niet!
Nee haar toekomstige huiskleurenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Dakotamu het volgende:
jo: denk aan mijn huidskleur he?
dus niet die witte vlekken vergeten
Maak me nu niet dood met een blije mus.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Noelle06 het volgende:
Ik acht de kans nog groot dat Mo morgen als nog gaat.
Door een spel of iets dergelijks in de live show.
Tnx ik ga even kijken, daar was ik benieuwd naarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Wijnneus het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)elt+over+zijn+geheim
dit al gezien?
Huiskleur.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Dakotamu het volgende:
jo: denk aan mijn huidskleur he?
dus niet die witte vlekken vergeten
Niet is wat het lijkt en altijd blijven dromen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Maak me nu niet dood met een blije mus.
lol ok, vind toch dat ik het leuker verstondquote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huiskleur.
Het huis waar ze zonder hdngmw gaat wonen
Ze zei ook: gelukkig dat donderdag een van hun (de genomineerden) eruit gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef angeljacky het volgende:
Wel dubbel voor Karim iets maken zegt Mo???????????????? What the fuck ze zit vanmiddag toch ook nog gezellig te schaken met hem dat doet ze dan wel vuile.............................![]()
![]()
![]()
![]()
is toch de bedoeling??quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha Bob Ross
Jo moet natuurlijk Karim schilderen, wat een pech die twee komen niet van elkaar los.
Wanneer zei ze dat? Vies uitgekookt varkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ze zei ook: gelukkig dat donderdag een van hun (de genomineerden) eruit gaat.
kloooooooooooopppppppppppppppppppppptquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef mieppie77 het volgende:
Pfffffff het is echt te zot voor woorden hoe de tussenstand is........zit nog steeds te wachten op de notaris, maar die zullen we wel nooit zien denk ik.........
Echt ik wil dat Jo vertrekt, maar denk dat dat nooit zal gebeuren![]()
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
oh leukquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
ik ga straks flip ff in die bob ross foto zetten...als ie klaar is zet ik m wel weer neer
ja heb ik ook gehoord, ik zei heel kwaad in de kamer wat een vuile....... enz enz , mijn kinderen keken me aan en zeiden doe maar rustig mam het is maar tvquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
ik ga straks flip ff in die bob ross foto zetten...als ie klaar is zet ik m wel weer neer
Ik zag het aan het eind van de daily.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat? Vies uitgekookt varken![]()
vooral heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel blue eyes!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
zonder hem " pijn te doen " hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef waterkant het volgende:
[..]
vooral heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel blue eyes!
Het zou me niets verbazen als ze het idee zelf heeft voorgedragen achter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Jo: Krijgen we iets tastbaars? Wat leeeeeuuuuk.
Er is geen notaris, ware het niet dat ik mobiel surf nu had ik je doorgelinkt naar het 'de regie wil gerard en karim eruit hebben' topic.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef mieppie77 het volgende:
Pfffffff het is echt te zot voor woorden hoe de tussenstand is........zit nog steeds te wachten op de notaris, maar die zullen we wel nooit zien denk ik.........
Echt ik wil dat Jo vertrekt, maar denk dat dat nooit zal gebeuren![]()
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.
Word vast leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
Weet ik niet, ik zag het alleen in de uitzending.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.
Dat waren dingen die ze al veel eerder hadden moeten zeggen tegen Mootjequote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Zo mee eens ze is echt een geslepen tantequote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.
Dat zei ik ook hier voor de tv.... ik was zo kwaadquote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.
Ik hoop zo met je meequote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop zo dat Geer en Karim blijven en dat Serpent (Mo) volgende week nomineren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super stab, zie deze maar eens te overtreffenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Nee dat vind ik ook niet. Bedoel gewoon dat, ze nu al weer loopt te slijmen bij alle drie dus dat ze dat gister gewoon uit kwaadheid zegt. Wedden dat ze volgend week al geswitcht is van Sharon naar Jo, ookal zei ze dat ze nu Jo haar ware aard gezien had en blabla. Drie grootste concurrenten klopt trouwens ook niet... denk nog steeds dat Flip nog wel op 1 staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
ok ik ga ff een foto van flippie zoeken en dan ga ik um maken tot zoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
super stab, zie deze maar eens te overtreffen![]()
![]()
![]()
Ja maar Flipje zonder Jo is zoveel makkelijker te manipulerenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet. Bedoel gewoon dat, ze nu al weer loopt te slijmen bij alle drie dus dat ze dat gister gewoon uit kwaadheid zegt. Wedden dat ze volgend week al geswitcht is van Sharon naar Jo, ookal zei ze dat ze nu Jo haar ware aard gezien had en blabla. Drie grootste concurrenten klopt trouwens ook niet... denk nog steeds dat Flip nog wel op 1 staat.
Ja of ze word nu gewoon heel dik met Joquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja maar Flipje zonder Jo is zoveel makkelijker te manipuleren
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Ik vrees heel erg dat ze volgende week weer een spel doen en heel toevallig wint Flip en mag hij drie mensen nomineren.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop zo dat Geer en Karim blijven en dat Serpent (Mo) volgende week nomineren.
Vond het wel jammer dat Karim gisteren gewoon de waarheid durfde te zeggen tegen Mo(wel een beetje hard maargoed) en vanmorgen weer zei dat kwam door emoties. Niks emoties het was gewoon de waarheid!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Vooral Karim gun ik het want die heeft deze week genoeg met haar te stellen gehad.
Denk dat Jo haar niet meer gaat vertrouwen hoor en als Jo morgen met een hoog percentage terug het huis in mag dan gaat ze pas echt slijmen met Joquote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja of ze word nu gewoon heel dik met Jo
Nee vertrouwen niet maar als morgen Geer of Karim eruit gaat, dan zou er nog meer 1 iemand zijn die haar zou nomineren als ze beetje goed met Mo isquote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat Jo haar niet meer gaat vertrouwen hoor en als Jo morgen met een hoog percentage terug het huis in mag dan gaat ze pas echt slijmen met Jo
wat dat betreft is mo heeeeel hoogbegaafd!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
precies met flip en mo erbijquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ja vind ik ook! samen met gerard...laat die verwende trol maar naar huis gaan
huh?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk vind ik het best sneu dat Gerard zo met Karim opgescheept zit.
Je kan in z'n ogen zien dat ie doodmoe is an die oersaaie verhalen van um.
Hij had vast iets anders verwacht van deze experience.
http://www.spixtv.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
Via welke link kijken jullie nu? Ik krijg ineens dit in beeld?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
Mensen, als we hier naar kijken, denken jullie dan ook niet dat wij stapelgek zijn om dit te volgen?![]()
[ afbeelding ]
Dat is zn gitaar zn piemie zit erachter verstoppeldquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Huh is die van Mo, Karim met een enorme piemolHoe voorspelbaar.
Dat realiseer ik me al de hele dagquote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
Mensen, als we hier naar kijken, denken jullie dan ook niet dat wij stapelgek zijn om dit te volgen?![]()
[ afbeelding ]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in IEquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
Via welke link kijken jullie nu? Ik krijg ineens dit in beeld?
En ineens doet ie ut....![]()
Ik dacht van Flipquote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Huh is die van Mo, Karim met een enorme piemolHoe voorspelbaar.
Ja, en ik wil ook niet kijken en dan kijk ik een dag niet en ga de volgende dag op internet alle filmpjes zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Haha herkenbaar. Erg he?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook niet kijken en dan kijk ik een dag niet en ga de volgende dag op internet alle filmpjes zoeken.
Ja, is makkelijk te maken met een iPhone app genaamd 'Make Me Fat' oid.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef mcspicy het volgende:
Ik vond deze foto in een fotoboek van Flip,is hij dat nu of niet?
[ afbeelding ]
van kwaad tot erger..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ogen niet licht genoeg, misschien broer nr 3?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
De piemol van Moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ooooo geweldig deze hahahaha kun je hier een ava van maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Kijk naar geer en karim op stream 1quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij tekent toch alleen een hond?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, is makkelijk te maken met een iPhone app genaamd 'Make Me Fat' oid.
Philip is overigens een huisje boompje beestje scenario aan het tekenen op het canvas, zal Jo leuk vinden
Voer voor psychologen die kindertekeningenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef rc_1990 het volgende:
Mo lacht zich kapot om haar groep 3 tekening
Ze stond net in de spiegel te checken hoe je het ook weer schrijft....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Sharon schildert haar tattoo op het schilderij.. Ik denk voor Gerard..
Wel tekenend voor haar gebrek aan fantasie vind ik..
Altijd de zelfde boodschap ook, live your life blah blahquote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
sharon moet er weer een boodschap bij zetten hoor
hmmmmmquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat ze veul beter tekent![]()
en ik win weles
ja inderdaad bla bla blaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Altijd de zelfde boodschap ook, live your life blah blah
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ze stond net in de spiegel te checken hoe je het ook weer schrijft....
Philip dus met een huisje boompje beestje voor Joanne.. Voer voor psychologen.. Wil híj in het huisje wonen ?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee vast alleen dat alles goed komt en ze zich geen zorgen hoeft te maken ....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Philip dus met een huisje boompje beestje voor Joanne.. Voer voor psychologen.. Wil híj in het huisje wonen ?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Philip dus met een huisje boompje beestje voor Joanne.. Voer voor psychologen.. Wil híj in het huisje wonen ?
Nou als er een psycholoog komt kan die zich beter bezig houden met de tekening van Moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Therapeutisch tekenen met Bob Ross de vader van Bart
Klopt, daar is het in den beginne al misgegaan...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef m00h het volgende:
[..]
Wat een casting heeft dit programma gehad zeg, oppervlakkige zieltjes.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Aaah Flip probeert te doen alsof Ian het heeft geschilderd om Jo blij te maken.. (niet dat ik het beter zou kunnen hoor)
OMG dit is echt een kindertekening. Jammer dat lau er niet meer is, die had dit heel goed kunnen prijzen.quote:
Ditquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Aaah Flip probeert te doen alsof Ian het heeft geschilderd om Jo blij te maken.. (niet dat ik het beter zou kunnen hoor)
Nou ik kan het niet veel beter hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat schilderij/tekening van Flip![]()
3e klas lagere school!
Ach hij bedoelt het goed. Vraag me daarintegen wel af hoe Mo gaat uitleggen waarom ze Karim zo getekent heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat schilderij/tekening van Flip![]()
3e klas lagere school!
1 snoepje uit de trommelquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OMG dit is echt een kindertekening. Jammer dat lau er niet meer is, die had dit heel goed kunnen prijzen.
die had er een plakkertje op gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
OMG dit is echt een kindertekening. Jammer dat lau er niet meer is, die had dit heel goed kunnen prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |