waar aafke zegt dat ze jo zag zitten bij de mensen van de show ipv bij de rest van de cast, en een waarschuwing kreeg van de stem? of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef WebAddict het volgende:
Ik hoorde dat het hier al langer bekend was dat Joanna gewoon door ging, voor dat de eliminaties er waren? Hiervan een link a.u.b.
ja heel diep ook...ik snap niet dat maik dit niet inziet..of hij moet de hele dag de hort op zijn en niet streamenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja stability die is flink door de mand gevallen he.
Ik vind dat karim erin moet blijven hij was eerlijk en oprecht en heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebracht
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef waterkant het volgende:
[..]
hij vermoedt wat iedereen vermoedt!![]()
![]()
![]()
geer of karim gaat.....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?
omg geef dat wijf toch een boete ofzo als ze over die vent praatquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Aaah SL![]()
Jo had het er net over dat ze de situatie met Dennis zo snel mogelijk onder ogen wilt komen.
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?quote:
ja vind ik ook! samen met gerard...laat die verwende trol maar naar huis gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik vind dat karim erin moet blijven hij was eerlijk en oprecht en heeft nog gelijk ook.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
eh, was je echt oprecht geïnteresseerd ?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Aaah SL![]()
Jo had het er net over dat ze de situatie met Dennis zo snel mogelijk onder ogen wilt komen.
nee geen watje ben je danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |