nymphomanen zijn het , vooral die vieze moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Hadden ze het weer over de piemel van PhilipZijn ze fan van zijn piemel ofzo?
Aangestuurd door Mo die het bekant alleen maar over sex en aanverwanten kan hebben, en dat heeft Geer dus heel goed door en daar doelt hij de hele tijd opquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
Dan is Mo waarschijnlijk de hele avond weer in een goede bui, als er over piemels wordt gesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Candyfreak het volgende:
nou dat weet ik wel zeker helaasquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
heb toch het vermoeden dat karim gaat!![]()
ipv jo
dat kun je wel vergeten hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
Jouw vermoeden is juistquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
Denk dat je gelijk heb. De tred versnelling wat je in vorige cos poste.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Aangestuurd door Mo die het bekant alleen maar over sex en aanverwanten kan hebben, en dat heeft Geer dus heel goed door en daar doelt hij de hele tijd op
durf je het aan om erboven te hangen zonder gasmasker?quote:
hoe vaak heb je gebelt?oftewel,eeNieuwe film,pb en de 5ó breezer sletjesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
57%.. Eat your heart out, Jo-haters!!!!!!![]()
![]()
![]()
nee, maar om te zien danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
[..]
durf je het aan om erboven te hangen zonder gasmasker?
Ja dat denk ik ook wel. Maar volgens mij heeft Jo ook wel mee fans dan Karim, vooral omdat natuurlijk veel Flip stemmers ook op Jo stemmen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef waterkant het volgende:
ipv jo
ze heeft mooie ogen, dat dan weer wel...maar dat is dan ook het enige wat ik mooi aan haar vindquote:
sorrie ik las het niet goedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Please geef me hoop met een sluitende theorie dat Jo weg gaat
Precies en net ook in de slaapkamer toen hij het had over je weet gelijk waar het vandaan komt, daar bedoelde hij ook Mo mee want hij hoorde waarschijnlijk het woordje piemel of zoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk heb. De tred versnelling wat je in vorige cos poste.
die verlepte theezak spoort niet johquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hoe vaak heb je gebelt?oftewel,eeNieuwe film,pb en de 5ó breezer sletjes
quote:
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebrachtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
dat iedereen denkt dat karim gaat!
Ja stability die is flink door de mand gevallen he.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
[..]
nymphomanen zijn het , vooral die vieze mo
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk jij van niet dan? ik weet het bijna wel zeker , jo moet er van stemmetje inblijven, gerard is niet in beeld geweest op de daily en karim hebben ze vet slecht in beeld gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |