lol ok, vind toch dat ik het leuker verstondquote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huiskleur.
Het huis waar ze zonder hdngmw gaat wonen
Ze zei ook: gelukkig dat donderdag een van hun (de genomineerden) eruit gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef angeljacky het volgende:
Wel dubbel voor Karim iets maken zegt Mo???????????????? What the fuck ze zit vanmiddag toch ook nog gezellig te schaken met hem dat doet ze dan wel vuile.............................![]()
![]()
![]()
![]()
is toch de bedoeling??quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha Bob Ross
Jo moet natuurlijk Karim schilderen, wat een pech die twee komen niet van elkaar los.
Wanneer zei ze dat? Vies uitgekookt varkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ze zei ook: gelukkig dat donderdag een van hun (de genomineerden) eruit gaat.
kloooooooooooopppppppppppppppppppppptquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef mieppie77 het volgende:
Pfffffff het is echt te zot voor woorden hoe de tussenstand is........zit nog steeds te wachten op de notaris, maar die zullen we wel nooit zien denk ik.........
Echt ik wil dat Jo vertrekt, maar denk dat dat nooit zal gebeuren![]()
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
oh leukquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
ik ga straks flip ff in die bob ross foto zetten...als ie klaar is zet ik m wel weer neer
ja heb ik ook gehoord, ik zei heel kwaad in de kamer wat een vuile....... enz enz , mijn kinderen keken me aan en zeiden doe maar rustig mam het is maar tvquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
ik ga straks flip ff in die bob ross foto zetten...als ie klaar is zet ik m wel weer neer
Ik zag het aan het eind van de daily.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat? Vies uitgekookt varken![]()
vooral heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel blue eyes!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
zonder hem " pijn te doen " hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef waterkant het volgende:
[..]
vooral heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel blue eyes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |