Nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
klopt niet hoor! geer vond het geen probleen als hij zou gaan .. karim wel en wist dat hij zou gaan... was zijn lot!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat hij er morgen waarschijnlijk uit gaat? Maar hoe komt dat dan ineens vanmiddag was ie er nog met Geer van overtuigd dat ze er niet uit zouden gaan?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik nu een watje als ik al die CAP's van Gerard zo zie met dat liedje, dat ik dan brok in mijn keel krijg?
Dat niet, maar ik werd een beetje depressief van het gepingel van Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef m00h het volgende:
[..]
eh, was je echt oprecht geïnteresseerd ?
Ergens geloof ik wel dat het kan hoor. Veel stemmers van Flip zullen ook op Jo gaan stemmen terwijl Geer en Karim veel dezelfde stemmers hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er vanaf een uurtje of vijf nog iets bijzonders gebeurd? Denk het niet he?
Vind het wel belachelijk dat Jo zo hoog staat in de peilingen, geloof er geen ruk van.
Denk trouwens wel dat Gerard weggaat maar dat heb ik vandaag al een paar x eerder gezegd.
Mooi om te zien, toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbrekenquote:
THISquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbreken
Het klopt niet als Gerard weg zou moeten en Jo gaat sowieso wel doorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk ook dat Karim het bokje is, helaas.
Nee niet waar vanmiddag zei een van de twee als jij gaat ga ik ook en toen zei Geer volgens mij maar we gaan niet en toen zei Karim nee ik denk het ook niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef waterkant het volgende:
[..]
klopt niet hoor! geer vond het geen probleen als hij zou gaan .. karim wel en wist dat hij zou gaan... was zijn lot!
dat ze JoJo dan maar onder het zwembad duwenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop het, en dat de pleuris dan maar mag uitbreken
en met dat riedeltje van Karim erbij tjaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
zegt genoeg over flip-stemmers, na de afgelopen moodswingsquote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ergens geloof ik wel dat het kan hoor. Veel stemmers van Flip zullen ook op Jo gaan stemmen terwijl Geer en Karim veel dezelfde stemmers hebben.
Het klopt sowieso niet! Mo had moeten gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klopt niet als Gerard weg zou moeten en Jo gaat sowieso wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |