klopt! en dat het lot wel weer ergens goed voor zou zijn!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
Karim zei vandaag al dat hij door had dat hij geloosd ging worden. Ik krijg zo langzaam aan het idee dat hij gelijk heeft.
zelfst de flip-stemmers luisteren als een hondje naar JoJoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef m00h het volgende:
[..]
zegt genoeg over flip-stemmers, na de afgelopen moodswings
Om daarna theatraal heur haar naar achteren te gooienquote:
Ja, en gisteravond rondom dat gedoe met de nominaties zei hij tegen Gerard: hier zit een luchtje aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
Karim zei vandaag al dat hij door had dat hij geloosd ging worden. Ik krijg zo langzaam aan het idee dat hij gelijk heeft.
Vergeet niet dat Karim bij zijn vorige exit heel sterk terug kwam tijdens de liveshow, denk dat het tussen Geer en hem best nog spannend kan worden, want zo ver staan die 2 niet uit elkaarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
jij hebt m ook doorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
karim extra veel in beeld nu, ook geen goed teken
Tja kan het me aan de andere kant ook wel voorstellen. Flip wil natuurlijk het lieft Jo in het huis houden dus ja wat doen zijn stemmers danquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zelfst de flip-stemmers luisteren als een hondje naar JoJo
Ach, het heeft de afgelopen dagen/uren wel boeiende beelden opgeleverdquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet! Mo had moeten gaan
de date was geen kijkcijfer bomquote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef mazaru het volgende:
of andersom! jo gebruikt flip en niet andersom! maar ze was superjaloers dat niet alle aandacht naaar haar ging!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dakotamu het volgende:
geef flip de missie die laura had, maar dan dat hij mo moet versierendan een sloot drank erbij. Dan pakken wij hier ook een wijntje en heerlijk tv kijken lol, maar dat zit er vast niet in
Ik denk dat toen zo ongeveer besloten is om hem en Geer eruit te werkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef m00h het volgende:
[..]
de date was geen kijkcijfer bomstink productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |