Het zou me niets verbazen als ze het idee zelf heeft voorgedragen achter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Jo: Krijgen we iets tastbaars? Wat leeeeeuuuuk.
Er is geen notaris, ware het niet dat ik mobiel surf nu had ik je doorgelinkt naar het 'de regie wil gerard en karim eruit hebben' topic.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef mieppie77 het volgende:
Pfffffff het is echt te zot voor woorden hoe de tussenstand is........zit nog steeds te wachten op de notaris, maar die zullen we wel nooit zien denk ik.........
Echt ik wil dat Jo vertrekt, maar denk dat dat nooit zal gebeuren![]()
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.
Word vast leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
ik ga straks flip ff in die bob ross foto zetten...als ie klaar is zet ik m wel weer neer
Weet ik niet, ik zag het alleen in de uitzending.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ze toen ze kwaad was he. Geen fan van Mo maar gister zijn een paar dingen gezegd door verschillende mensen uit woede die ze normaal volgens mij niet zouden zeggen.
Dat waren dingen die ze al veel eerder hadden moeten zeggen tegen Mootjequote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Zo mee eens ze is echt een geslepen tantequote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.
Dat zei ik ook hier voor de tv.... ik was zo kwaadquote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had ze reden om kwaad te zijn dan?? ZIJ is degene die de hele boel loopt te manipuleren, ze wist dondersgoed wat ze deed, ze heeft niet voor niks dr 3 grootste concurrenten genomineerd.
Ik hoop zo met je meequote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop zo dat Geer en Karim blijven en dat Serpent (Mo) volgende week nomineren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super stab, zie deze maar eens te overtreffenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
Nee dat vind ik ook niet. Bedoel gewoon dat, ze nu al weer loopt te slijmen bij alle drie dus dat ze dat gister gewoon uit kwaadheid zegt. Wedden dat ze volgend week al geswitcht is van Sharon naar Jo, ookal zei ze dat ze nu Jo haar ware aard gezien had en blabla. Drie grootste concurrenten klopt trouwens ook niet... denk nog steeds dat Flip nog wel op 1 staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
eerst deze nog ff
[ link | afbeelding ]
ok ik ga ff een foto van flippie zoeken en dan ga ik um maken tot zoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
super stab, zie deze maar eens te overtreffen![]()
![]()
![]()
Ja maar Flipje zonder Jo is zoveel makkelijker te manipulerenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet. Bedoel gewoon dat, ze nu al weer loopt te slijmen bij alle drie dus dat ze dat gister gewoon uit kwaadheid zegt. Wedden dat ze volgend week al geswitcht is van Sharon naar Jo, ookal zei ze dat ze nu Jo haar ware aard gezien had en blabla. Drie grootste concurrenten klopt trouwens ook niet... denk nog steeds dat Flip nog wel op 1 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |