Wat een kutvraagquote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Blackprinces het volgende:
hoeveel graden het is in amsterdam?
Zo een wijntje erin en ze komen weer losquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Tussen wie en wie niet dan?
Karim gisteren boos op Mo , nu weer vriendjes
Jo boos op Mo , nu weer on speaking terms
Jo boos op Flip, nu weer verliefd
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Dakotamu het volgende:
hahahaha hoogbegaafde mo: het is bijna mei nu he.... in nederland
Alleen in Nederland jah?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Dakotamu het volgende:
Tuurlijk, dat is het betrekkelijke van tijd he, geen peil op te trekken, verandert met de minuut...quote:
Wat een rot mensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Mo : Moet ik zo er ook nog een leuk verhaal bij vertellen heb ik helemaal geen zin in
waren 2 opties... of sharon of joquote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef waterkant het volgende:
mag dus al zoald voorspeld ruilen iedereen weer gelijk
Ik wou wat ergers zeggen maar bedacht, ik ga maar geen energie meer in steken om te tikken over moquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Mo : Moet ik zo er ook nog een leuk verhaal bij vertellen heb ik helemaal geen zin in
Alleen als ze geld mee krijgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wil Mo nou nog een keer weer naar huis of vindt ze het nu wel weer leuk daaro?
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wil Mo nou nog een keer weer naar huis of vindt ze het nu wel weer leuk daaro?
A girl you love to hate...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Dan hoop ik toch dat ze haar meteen over de muur lazeren bij de eerste piep...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.
Het is in ieder geval een fallus symbool. Freud draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Dakotamu het volgende:
in ieder geval is die 'piemel' in haar tekening het gitaartje. hoop ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |