Volgens mij wil Mo hen in de love-roomquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo loopt al dagen te miepen over de loveroom en nu beweert ze heel stellig dat ze niet naar de loveroom gaat
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook drie
ja ik was erbijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij heeft een paar huisvrouwtjes beledigd( voor de goede orde, ik ben bijna 40 en heb een 40 Inch lcd, ga alleen niet zittend stofzuigen, wel zittend strijken)
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Lauzer het volgende:
Eh.. jongens.. nog 2 weken.. en dan is het fokken over SST voorbaai..
ja maar Jo, Geer en Karim hebben haar door dus die stemmen waarschijnlijk sowieso wel op haarquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.
Ik mag toch hopen dat de anderen haar dan zo het hek over mieteren....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat Mo weer janken als ze blijft, om weer onder een nominatie uit te komen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey lieverdgeniet je ook nog steeds van SST was paar dagen even zo zat niet gekeken beetje bijgelezen maar sinds vanmiddag ruzie Beppie en Flip Flapdrol was het weer ouderwets gezellig
maar dat weet hij toch al? waar staat de rest van het (kunstwerk) voor? had de indruk dat ze al geen zin in had om het te maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
karim krijgt er eentje waarop genoteerd staat dat hij de grootste lul heeft...
Eenvoudig maar wel het mooistquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Het schilderij van Sharon is het mooiste
dan wordt kamp gerard/karim/sharon kleinerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja en als Jo en Geer of Jo en Karim blijven heeft ze er ook drie
Ja, dat is waar. Maar ze is sluw he..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja maar Jo, Geer en Karim hebben haar door dus die stemmen waarschijnlijk sowieso wel op haar
Eehh... waar is dat ding gebleven??? * Ireth kijkt verschrikt om zich heen...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.
ik deel er wel een koekje bij uit en iedereen 1 hoor ik doe gewoon een lauratjequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nééééé, moet ik weer het hele huis stofzuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |