quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hoogbegaafde poppenkast
[ link | afbeelding ]
Nah dan maakt ze er toch een 'leuk' sexverhaaltje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Mo : Moet ik zo er ook nog een leuk verhaal bij vertellen heb ik helemaal geen zin in
is dit raaaaaaaaar neequote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef waterkant het volgende:
[..]
waren 2 opties... of sharon of jo
is sharon
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook maar eens een poging gewaagd,
Flip Ross
[ afbeelding ]
Flip Ross
[ afbeelding ]
Hoop dat haar kluis echt leeg gehaald wordt, en dan flinke schop onder haar kont het huis uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die is zwaar gepikeerd omdat Karim niets liefs kon verzinnen voor de brief aan dr moeder
Ik denk dat ze zich nog in houdt omdat ze weet dat ze dat helemaal niet meer kan maken om te zeggen. Zaterdag bij het feestje met drank zal het wel weer een 'ikwihulnaarhuis-drama' worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ze het even leuk. Maar als er vanavond alcohol bijkomt wil ze vast weer naar huis.
Flip Ross
[ afbeelding ]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Lauzer het volgende:
Jo en Geer blijven. Wat denken jullie? Goede avond trouwens!
Op basis van iets? of slechts gevoel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |