quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel het kan welquote:
Nee daar geloof ik gewoon niet in. Als de kijkers mogen beslissen maakt het niet meer uit tegenover wie Mo in de exit staat dan ligt ze er gewoon uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef K_L het volgende:
[..]
Jawel het kan wel![]()
Als zo een duffe Jeroen een BB kan winnen kan een neuroot als Mo een SST winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
Heel creatief toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Hoezo weer dat ffffffuckkinggg live your life like your not going to life it twice? Das toch fuucking vanzelfsprekend?
precies wat ik steeds denk als ik die domme tattoo zie :Squote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
hey hey lieverdquote:
karim krijgt er eentje waarop genoteerd staat dat hij de grootste lul heeft...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef spikey08 het volgende:
[..]
wat een drama. zal karim blij mee zijn!!!!
de kans is al groot... maakt niet uit wiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef bull1966 het volgende:
de kans dat Mo in de finale staat wordt groter als Karim of Gerard naar huis moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |