quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook maar eens een poging gewaagd,
Flip Ross
[ afbeelding ]
ja inddquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
Haha die Gerard stond zich gewoon te scheren
Karim of Gerard krijgt de laatste opdracht, op die manier gaat er weer heel veel geld het huis uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
Karim krijgt niet de kans om een kluis te pakken.
Vind Sharon ook totaal niet creatief...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon de creatiefste????![]()
![]()
![]()
Het is Joanna die altijd aan het knippen is, jurkjes maken enz....
Creatief met kokenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Denk dat Jo blijft en dat het er nog om gaat spannen tussen Gerard en Karim.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat Jo en Karim blijven, maar dat is alleen mijn gevoel die me dat zegt. Niet veel mensen hier zijn het met me eens
Gerard weet teveel van die manipulaties enzo. Denk dat ze hem er daarom uit willen hebben. Karim kunnen ze nog enigszins bijschaven in de KvdW maar bij Geer gaat dat never nooit lukken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Op basis van iets? of slechts gevoel?
Maar Jo riep ook als eerste Sharon en Flip was het gewoon eens met Jo...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Die hoop heb ik ook. Wissel in de live show dmv ietsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat Jo blijft en dat het er nog om gaat spannen tussen Gerard en Karim.
(ik hoop op een nominatiewissel tussen Mo en Geer of Karim, maar dat zal wel ijdele hoop zijn)
Eerst met Flip en toen met Moquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met wie had Sharon de eerste keer geruild en met wie de tweede keer?
Sorry, ik zit voetbal te kijken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Lauzer het volgende:
Jezus het zijn echt van die kiddo schilderijen (Minus Sharon)
Yep, dus het zou grappig zijn als ze dan steeds met de laagste kluis ruilen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim of Gerard krijgt de laatste opdracht, op die manier gaat er weer heel veel geld het huis uit.
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gerard weet teveel van die manipulaties enzo. Denk dat ze hem er daarom uit willen hebben. Karim kunnen ze nog enigszins bijschaven in de KvdW maar bij Geer gaat dat never nooit lukken.
Redactie heeft de poep aan die paar duizend kijkers.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
En veel stemmers voor de finale. Daarom denk ik ook dat Karim gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
heb je dan niet gezien welke creatieve dingen sjer allemaal gedaan heeft in dat huis ???quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |