Net nu nadat Karim haar kluis heeft verwisseld, 0 euro voor moniek nuquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Dakotamu het volgende:
wanneer zei ze dat over karim? ik had alleen gehoord dat na dat hele over en weer beschuldigen dat ze zei: in ieder geval 1 van hun weg donderdag
Hij kon gisteren geen brief aan haar moeder schrijven waarom ze in de finale moest kommen omdat hij niet wou dat ze in de finale kwam...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Enyma het volgende:
Waarom jankt ze nu weer op karim? Watskeburt? Heeft ie dr weer n spiegel voorgehouden?
Nee hij heeft dur kluis gejat en daar kan ze niet tegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Enyma het volgende:
Waarom jankt ze nu weer op karim? Watskeburt? Heeft ie dr weer n spiegel voorgehouden?
war een ongelooflijk kutwif is mo!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zei ze dat? Durft ze toch niet tegen Karim te zeggen.
Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Net nu nadat Karim haar kluis heeft verwisseld, 0 euro voor moniek nu
heb net maar een handje naar binnen gestampt bij mequote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze gaat er boven staan
Mens daar ben je veel te laag voor![]()
(Blackprincess, bedankt voor je pammetjes, ik word niet goed!)
ik zei van het begin af aan al dat ik flip een onbetrouwbaar ventje vindquote:
Ik hoop dat ze zoveel zuipt dat ze alcohol vergiftiging krijgt dan kan ze naar huis.quote:
JAZEKER, DE HYPOTHEKERquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft godver Karim tot het uiterste gedreven mag hij nu zijn gram halen? Ja toch!
ja helaas de de bezuinigingen binnen de omroep dwingen ons tot deze actiesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
En Flip heeft ook al een paar keer tot 10 moeten tellen bij Karim?? Hij spoort ook niet joh. En Karim heeft t meeste geld nu, dus die is morgen Exit
zie je liever beelden van een plakkende Jo aan flip?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
Monique blijft nog lekker 8 dagen, kan men zich lekker ergeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |