Blijft niet alleen bij je handen vrees ik.....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Candyfreak het volgende:
Van Monique beginnen je handen spontaan te jeuken
Ja Flip en Karim zijn ook geen vrienden denk dat dit nog steeds komt doordat ze in het begin zoveel met elkaar omgingen en ineens niet meer....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat hij ook al een paar keer tot 10 moest tellen bij Karim
Nou, ik heb het niet snel of vaak, maar Mo grrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef berna1981 het volgende:
haha erg he dat je je zo kan irriteren aan iemand
Dat is hij zeker van het begin vond ik hem eng met die kille ogen brrquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zei van het begin af aan al dat ik flip een onbetrouwbaar ventje vind
ik hoop dat het gebeurt. en ik meen het wel!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zoveel zuipt dat ze alcohol vergiftiging krijgt dan kan ze naar huis.
Meen ik niet echt hoor mensen maar ff me frustratie kwijt.
mag hij... maar karim gaat! goedkoper voor de eieren!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft godver Karim tot het uiterste gedreven mag hij nu zijn gram halen? Ja toch!
neuhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
zie je liever beelden van een plakkende Jo aan flip?
nah geef mij daar dan ook een potje van??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft de pammetjes aan de kant gegooit en een tramadolletje gepakt...
stoute soapiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop echt dat Monique nog een keer geslagen wordt in Secret Story. Nee echt, gewoon bitchslap van Joanna of Sharon. Paf!
Haha ik had het al eerder met Alexquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet snel of vaak, maar Mo grrrrrrr
En nu weer schijnheilig tegen Karim
Gaat t nog steeds daarover? Of toch om die kluiswissel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij kon gisteren geen brief aan haar moeder schrijven waarom ze in de finale moest kommen omdat hij niet wou dat ze in de finale kwam...
hoop dat haar ogen erbij uitvallenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Kan nooit lang meer duren voor Mo gaat huilen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |