En hij mag ook niet reageren.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
Niet eens meer in-direct.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
niet wisselen! ben je alles kwijtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Kan ik van stream wisselen of heb ik dan geen beeld meer.
Ze hoort toch niet wat hij zegt, want ze gaat gewoon door.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
wat een homo![]()
theonlyguido
Echt geinig dat mensen mij lui vonden. Terwijl die zelf de heledag op hun kont zitten achter een PC om 100 posts per dag te maken. #ironie
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
ze wil HELEMAAL NIET naar huis ze wil winnen ze bespeelt gewoon de boel monique
en krijg er ook niet voor betaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......
Ze hoort alleen zichzelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaatquote:
ze had ook NIET kunnen nomineren en een sanctie kunne krijgen. problem solvedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:
Dom??/ je malle moer zal je bedoelenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
Ik wil deze streams zien in een bioscoop... in een luie stoel met popcorn.
Hij moet gewoon eens wat feller van leer trekken. Die sukkel blijft daar maar liggen met zijn ogen dicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
doe ik t toch: lekker puh nenenenene sliep uit alle cossers lachen je uitquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen mooi zo, net goed...maar ik doe t maar niet
Ik hoop dat hij volhoudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
juist niet, dan geef je toe, hij doet het goedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
geleerd in de etiquette les van mamajoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef DownToEarth het volgende:
Johanna is zeer onbeschoft. Kapt een gesprek af en gaat met de rug naar iemand toe liggen. Totaal geen manieren.
D'r mond doet het ook al niet goed meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Urb het volgende:
Monique " Ik ga me nu van buiten groothouden maar van binnen ben ik echt helemaal kapotgemaakt..."
Nee nooit, en qua sociale klasse passen ze ook totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
Hij heeft eindelijk z'n ballen gevonden.quote:
volgens mij gaat geen 1 relatie het redden met joquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
D'r mond doet het ook al niet goed meer.
[ afbeelding ]
quote:
laat maar gaan joh, komt ie eerst excuus hier aanbieden om vervolgens door te gaan....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
daar ben ik het dus gewoon NIET mee eens. mannen en vrouwen zijn toch gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
mannen moeten soms gewoon toegeven...
wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
Als niemand erop reageert kan hij er ook niet over door blijven gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Kom maar naar Nederland en dan krijg je een warm onthaal Mo...woehahaha als ze dit allemaal terugleest..!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef shomila het volgende:
Mo zegt ik heb nooit iemand gekwetst nee Mo jij doet het achter iemand zijn rug.
niet voor de 100000e fakking keerquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
Dat is ook wat ik al eerder zei, dat begreep ik ook niet.. op dat moment dacht ze niet na en speelde ze het spel mee waar ze in zit. Vaag is het wel, want het is met haar er in niet veel aan..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze had ook NIET kunnen nomineren en een sanctie kunne krijgen. problem solved
Guido laat los jongen je lijkt Mo wel je blijft in je verdriet hangen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
stream 3 is verdicht stilquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Sorry... het volgende:
Ik kan die godvergeten snerpende stem van Mo niet meer horen. Ik vond haar in het begin grappig en leuk en lekker...whaaaaaaa I was a blind motherfokker !
Nee, ik zit bij flip en joquote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Day het volgende:
Iemand gehoord wat Sharon net tegen Mo zei?
Hij was in sst al een zielige jongen maar nu komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Hij kijkt neer op huisvrouwen . Hij ligt liever met Luira in bed en zijn vriendin pijn doen om voor geld te zoenen met Luira.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Eh hier straks de vermoorde onschuld weer uithangen, eng hypocriet pubbertje dat het isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Voor een zwakke. Mo is 30! Die heeft het echt niet nodig dat het door zo iemand voor haar opgenomen word hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
Guido :Haha ik lol om FOK forum. Ze zijn weer even in hun "guido slaapt altijd" roes. Omdat ik het voor een zwakke opneem. #kansloos
28 minutes ago via web
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Guido laat los jongen je lijkt Mo wel je blijft in je verdriet hangen.
hij heeft gewoon aandachtstekort.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Van wie ben jij een dubbelnikker?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Sorry... het volgende:
Ik kan die godvergeten snerpende stem van Mo niet meer horen. Ik vond haar in het begin grappig en leuk en lekker...whaaaaaaa I was a blind motherfokker !
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
hij heeft gewoon aandachtstekort.
Ik denk dat dat jongetje dat ook alleen maar zegt omdat hij zich anders geen houding weet te geven.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
2 natte pottenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Wijnneus het volgende:
jo en mo zijn twee potten nat of is het één pot nat
ik vind het geluid wel rustgevend, fluitende vogels en zoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jo probeert zuchtend te communiceren?
Gewoon blijven happen he?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Ja, ze wacht tot Flip weer kwispelend en piepend op haar klimt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Ze zucht altijd als ze haar zin niet krijgt ! En dat betekent dat ze chronisch zucht !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
En beter dan die kut stem van ho ehhhh...moquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het geluid wel rustgevend, fluitende vogels en zo
Die zucht was wel heel dramatisch ja...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
als ze dat in een contactadvertentie zet krijgt ze veel reacties denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef delfse het volgende:
Geef Mootje maar drank dan veranderd ze als een blad aan een boom. Alcohol is haar grootste vriend en seks.
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dom??/ je malle moer zal je bedoelenhoevaak kijk jij streams of lees je af en toe een beetje bij
Neem eerst maar even een glaasje water meid.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Diamonds28 het volgende:
Zo kom net binnen vallen ben al beetje ingelicht door mams maar wat een zooitje
hoor nu Mo ook weer lullen ze Manipuleert echt als de beste wat een K*TWIJF zeg
allemaal door haar dat er nu zo stemming daar in huis zit
en jo flip bonje door die K*T en nog zit ze het niet als haar (MO) probleem
pfffffffffffffffffffffff jakntrut ga naar huis dat wil je toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sharon is ook een gluiperd die denkt alleen maar ik moet vrienden blijven voor de volgende nominatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt het allemaal wel meevallen wat ze in de groep heeft veroorzaakt... Iedereen heeft wel eens wat is de clou van haar betoog...
Sharon geeft niet echt weerwoord..
Ik vind het een hele mooie meid om te zien maar zo dom en a-sociaal. De hele tijd fakking, tering, tyfus, ikke ikke, me moeder, ik vind het geen gehoor. Ik ken gelukkig in real life niemand die zo is.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij gaat geen 1 relatie het redden met jo
mo is toch zo'n snelle denker. dan had ze kunnen bedenken dat niet nomineren haar een nominatie zou hebben opgeleverd. kommaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.
Wat een arme jongen die opgescheept zit met deze gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@RHeavenrich laatste keer: Mo is niet voor niets nooit door bewoners genomineerd. Ik ervaar alles totaal anders als jullie kijkers. #sstnl
13 hours ago Favorite Retweet Reply
Oh thanks!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt het allemaal wel meevallen wat ze in de groep heeft veroorzaakt... Iedereen heeft wel eens wat is de clou van haar betoog...
Sharon geeft niet echt weerwoord..
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mo is toch zo'n snelle denker. dan had ze kunnen bedenken dat niet nomineren haar een nominatie zou hebben opgeleverd. komma
Je kan veel zeggen maar ongewild spreekt ie de waarheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@RHeavenrich laatste keer: Mo is niet voor niets nooit door bewoners genomineerd. Ik ervaar alles totaal anders als jullie kijkers. #sstnl
vast wel, ze wilde niet op die stoelquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar niet
En dat isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
ik heb er een hekel aan als mensen niet fatsoenlijk een discussie kunnen voerenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie meid om te zien maar zo dom en a-sociaal. De hele tijd fakking, tering, tyfus, ikke ikke, me moeder, ik vind het geen gehoor. Ik ken gelukkig in real life niemand die zo is.
Maar Mo had dit spel niet kunnen verliezen omdat hoogbegaafd, en zelfs als ze het had verloren had het me niet verbaasd dat Mo "spontaan" meteen sleutel 5 had gepakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.
so sad.........quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
Gerard: 'Meisjes plagen kusjes vragen'
Jo: 'Dan wil-ie wel heel graag met me zoenen'
Oh, ze denkt snel, hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar niet
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar Mo had dit spel niet kunnen verliezen omdat hoogbegaafd, en zelfs als ze het had verloren had het me niet verbaasd dat Mo "spontaan" meteen sleutel 5 had gepakt.
Cynthia kan er ook wat vanquote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
Guido en nu weer maik, zit ze toch wel allemaal hoog op twitter
M'n maag speelt weer op heb last van Mo-oprispingenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk die snol smullen van dit alles
bommie ookquote:
Mo in the bench en het advies van het boekje volgen ! Strak Plan !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet hem geen aandacht geven als hij in de bench ligt, heeft Karim vanochtend gelezen in het boekje.
YW Dayquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Oh thanks!
Nee goed, dat zie en hoor ik het toch, goed.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Mo in the bench en het advies van het boekje volgen ! Strak Plan !
neuhhh....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze zullen zich nooit verlagen tot "het fok-nivo" he.![]()
![]()
Is ie weer bezig, hij is ziek gvd!quote:
Sharon haar ware karakter komt ook boven.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Day het volgende:
Oh, Sharon vond Karim ook altijd heel erg sterk.
Mootje neurootjequote:
mmm nog niet gezien neuh. maar twit rel moest ik aan bommie denkenquote:
ze had vorige week gewoon al moeten ophoepelen, was dit alles niet gebeurtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar als Mo nu geweigerd had te nomineren dan denk ik dat de stem gezegd had: Dan moet die en die nu nomineren en de winnaar van de envelop, Mo dus, mag niet genomineerd worden. Of: dan is het hele verliezende team hierbij genomineerd.
Ze wilden hoe dan ook Mo erin houden, dat ligt er dik bovenop. Dus is dit allemaal wel echt de schuld van Mo?
Nope, hij zit in een Gezondheidscentrum in Nieuwegein.quote:
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdwquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar als Mo nu geweigerd had te nomineren dan denk ik dat de stem gezegd had: Dan moet die en die nu nomineren en de winnaar van de envelop, Mo dus, mag niet genomineerd worden. Of: dan is het hele verliezende team hierbij genomineerd.
Ze wilden hoe dan ook Mo erin houden, dat ligt er dik bovenop. Dus is dit allemaal wel echt de schuld van Mo?
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
regie wil het zoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
Het is zo jammer dat donderdag 1 van de mensen die nog een beetje tv maken naar huis moet. Terwijl die janksnol erin moet blijven.
ja had ze ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef bull1966 het volgende:
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdw
Deels, ze had op verschillende punten kunnen weigeren maar uiteraard was dit allang zo uitgedoktert. we hebben deze nominatie ook al precies zo uitrgesproken op zondag toen bekend werd wat er in die kist zou zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Waar, maar als ze dan een boete kreeg? Ze heeft al eens schuld zegt ze zelf, ik kan me indenken dat je niet nog meer schulden wilt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze had vorige week gewoon al moeten ophoepelen, was dit alles niet gebeurt
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flipquote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.
Ja ik snap echt niet dat ze een progamma wat al een flop is dan de meest spraak makende mensen eruit laten gaan. Het is een gescript progamma en daar schamen ze zich niet voor want er komt steeds meer naar buiten over hoe de stem net als Mootje manipuleert.quote:
Mo maakt tv, hoor. 't is vreselijk tv (in mijn ogen) maar het is wel tv.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
Het is zo jammer dat donderdag 1 van de mensen die nog een beetje tv maken naar huis moet. Terwijl die janksnol erin moet blijven.
Is ook waar. Maar misschien wist ze de consequenties al van te voren en dat ze het daarom niet deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.
Als ze haar 24 uur had aangevraagd niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Waar, maar als ze dan een boete kreeg? Ze heeft al eens schuld zegt ze zelf, ik kan me indenken dat je niet nog meer schulden wilt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.
Voor de makers is juist Mo degene die tv maakt, wat goed te zien is aan de daily's van de afgelopen dagen en natuurlijk het feit dat ze haar (spreekwoordelijk dan ) bij d'r ballen hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
ze heeft haar 24 uur aangevraagdquote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ze haar 24 uur had aangevraagd niet.
Ze kunnen mij niet wijs maken dat ze daar tegen hun wil worden vastgehouden.
Bingo.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flip
verhaallijntje dus
Wist ik niet. Maar dan is Mo hier toch niet de schuldige?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdw
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan ik smakelijk om lachen
wat heb ik gewonnen ???quote:
Oke, dan nog....als je echt weg wil ram je desnoods de boel kort en klein.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze heeft haar 24 uur aangevraagd
maar de stem vond haar argumenten niet sterk genoeg
Dat was perongeluk had net het verkeerde gekopieert.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nogmaals, wat is daar zo vreemd aan? Of stom?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat heb ik gewonnen ???
PLZ geen vrijkaartjes voor de live
Ik erger me behoorlijk aan haar, maar dat zal de bedoeling wel zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef bull1966 het volgende:
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flip
verhaallijntje dus
is ze ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Wist ik niet. Maar dan is Mo hier toch niet de schuldige?
Oh men....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vergeet dat toen hij de telefoon oppakte de stem ook zei jij bent de minst actieve bewoner van het huis, daarom zit hij nu thuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
ja en dan net zeggen in de kkeuken dat ze haar humor er wel in heb gegooid om de boel op te peppen in al die weken die leeft echt in een fanasiewereld hoor wat een Kutwijf zegquote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef Darklight het volgende:
de hele sfeer is verpest door die kut
het gaat me geheel niet over het onderwerp maar wel de retweet ten behoeve van Cossers... die geen stream kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh men....![]()
![]()
Seriosuly though, als Guido er nu nog in had gezeten zou je niemand horen over zijn zogenaamde "luie" gedrag. Ik vond hem vaak intressant om naar te kijken, vooral samen met Gerard.
20% korting bij de klere-winkel van Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat heb ik gewonnen ???
PLZ geen vrijkaartjes voor de live
Johanna is de ex van Maikquote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef DownToEarth het volgende:
Die Johanna heeft gewoon zo'n vent als Dennis nodig, die der de kop indrukt.
I know vandaar de eerste regel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat me geheel niet over het onderwerp maar wel de retweet ten behoeve van Cossers... die geen stream kijken
Ja Joanna, maar we leven in NL, dus maak ik er gewoon Johanna van.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Johanna is de ex van Maik
Jij bedoelt joanna aka JoJo
Ja ok, maar je gaf net geen antwoord op mijn vraag. Wat vind je precies zo gek aan die tweet. Maar never mind.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat was perongeluk had net het verkeerde gekopieert.
Non-shocker he?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nog een keer de poll van de sst site. ald deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
Huh wie wat waarquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
kut wat stond daar even in beeld ? iemand cap ??
Ik denk ook dat Jo zal gaan winnenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nog een keer de poll van de sst site. ald deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
De stem wil dat ze wint dus gebeurt dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk gaat Mo er de volgende week uit.
Moet je even aan Flashbox vragen. Tijd en stream noemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
kut wat stond daar even in beeld ? iemand cap ??
Ik hoop dat Johanna gewoon naar huis moet. Heeft Philip ook rust.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
die is al thuisquote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johanna gewoon naar huis moet. Heeft Philip ook rust.
Jo of Flip wint met grote voorsprong vrees/denk ik. Zullen wellicht beiden de finale halen en dan zal het mss nog wat spannender worden tussen hun, en evt andere finalisten.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jo zal gaan winnen
G of K gaat eruit morgen
dit denk ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Jo of Flip wint met grote voorsprong vrees/denk ik. Zullen wellicht beiden de finale halen en dan zal het mss nog wat spannender worden tussen hun, en evt andere finalisten.
Nee, verbaast me niets. Het enige waar ik nog op kan hopen is dat tijdens de week van de "verandering" er een wissel komt tussen de genomineerden. Dat Gerard, of Karim wordt ingeruild voor Mo. Dat lijkt me een droomscenario.quote:
Mo zal niet winnen, blijkbaar moet ze in het programma blijven als makkelijke tegenstander in de finale maar winnen... daar moet je toch echt wel een grote voorstellings-vermogen voor hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem wil dat ze wint dus gebeurt dat denk ik ook.
http://www.spixtv.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Pippien het volgende:
Heeft iemand een linkje van streams die het doen?
En dat Karim met die ton naar huis gaat! Maar het zal wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, verbaast me niets. Het enige waar ik nog op kan hopen is dat tijdens de week van de "verandering" er een wissel komt tussen de genomineerden. Dat Gerard, of Karim wordt ingeruild voor Mo. Dat lijkt me een droomscenario.
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Nog een keer de poll van de sst site. als deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
Eensch! Bart zag wél in dat zo'n RLS en 10.000 euro niet opwegen tegen de nadelen van het niet jezelf kunnen zijn op nationale TV. Wat Monique daar houdt ? Kan me niet anders voorstellen dat dat ze voorgehouden is dat iets dergelijks als haar acteercarriere een boost zou kunnen krijgen als ze Alphons te vriend houdt..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Day het volgende:
Ik begrijp Guido's post overigens wel net, maar hij vergeet dat je altijd kan kiezen!
Je hoeft je niet te laten gebruiken, je kan ze altijd een dikke middelvinger geven (zie Bart van DGK). Maar er zijn altijd mensen die bereid zijn heel ver te gaan voor eigen gewin. En het moment dat ze merken dat ze eigenlijk gewoon gebruik zijn, gaan mekkeren dat het aan hunnie ligt.
Of ze moeten gedwongen wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zag net even de loveroom in beeld maar dat gaat hem denk niet worden vanavond
keep on dreamingquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Nog een keer de poll van de sst site. als deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zag net even de loveroom in beeld maar dat gaat hem denk niet worden vanavond
Haha een echte puber dusquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Hij neemt Djoon in de zeik bedoel je.quote:
Was het maar waar. Er was hier laatst toch iemand die met een stem programma 1000 x op iemand gestemd had. Lijkt me wel leuk om die poll even te beïnvloeden op de site.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
als JoJo d'r bek dicht houd moet iemand anders over tofs pratenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Djoon knipt bloemetjes af en Sharon vraagt wat ze ermee gaat doen.
Geer: ze gaat er een jurk van maken.
Geer: TOFS.nl, voor al u kleding.
Ik keek er net in een flits langs en dacht Joanna met wiet-bladeren te zien lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Djoon knipt bloemetjes af en Sharon vraagt wat ze ermee gaat doen.
Geer: ze gaat er een jurk van maken.
Geer: TOFS.nl, voor al u kleding.
vraagt ie zelf omquote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Candyfreak het volgende:
Maik heeft echt geen leven meer nadat Monique het huis uit is.
Wij mogen wel een mening over hun hebben maar hun niet over ons? Vreemd toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Eh hier straks de vermoorde onschuld weer uithangen, eng hypocriet pubbertje dat het is
Nee om der zelf populair te maken, en aan de kijkers laten zien dat ze heel erg veel met kleding/mode bezig is (alleen maar reclame maken voor der winkelquote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef liqrich het volgende:
joanna gaat weer wat maken zodat de stem het weer weg kan geven
+1 en Alphons is toch zenderbaas af of nog niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
Eensch! Bart zag wél in dat zo'n RLS en 10.000 euro niet opwegen tegen de nadelen van het niet jezelf kunnen zijn op nationale TV. Wat Monique daar houdt ? Kan me niet anders voorstellen dat dat ze voorgehouden is dat iets dergelijks als haar acteercarriere een boost zou kunnen krijgen als ze Alphons te vriend houdt..
Kwestie van prioriteiten...
Hij komt eerst excuus aanbieden dat het een geintje was, niet zo bedoelt enz enz. Gaat daarna gewoon door.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wij mogen wel een mening over hun hebben maar hun niet over ons? Vreemd toch?
Wat hij neertypt is in nog geen vergelijk want men hier over de bewoners schrijft. Koekje van eigen deeg lijkt mij.
quote:
best lastig nog op 100% uitkomenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
kijken naar de ipquote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was het maar waar. Er was hier laatst toch iemand die met een stem programma 1000 x op iemand gestemd had. Lijkt me wel leuk om die poll even te beïnvloeden op de site.
Ik kan wel meerdere keren stemmen overigens. Als ik mijn cookies wis, kan ik wel 100 keer stemmen. Of zou dat geen invloed hebben en kijken ze naar je ip?
I know!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij neemt Djoon in de zeik bedoel je.
oke tnx voor de uitleg.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kijken naar de ip
maar je kan via chrome stemmen en daarna nog eens via ie
volgens die iemand waar je het over hebt veranderd er nauwelijks aan de procenten als je niet op JoJo stemt en die had volgens mij 30.000 keer op gerard en karim gestemd
Tsja daar ontkomen we toch niet aan helaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
I know!
Ondertussen pakt ze wel weer haar cameramomentje.
ik heb al gesolliciteerd bij NEP 5 als calculatorquote:
Ach ja, hij wil dit zelf, misschien is het voor hem wel een droomleven met een vrouw als Mo. Ze zei eens tegen hem: je hebt een mooie kop maar er zit niet veel in. Dus hij weet hoe ze over hem denkt en is daar blijkbaar gelukkig mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Candyfreak het volgende:
Maik heeft echt geen leven meer nadat Monique het huis uit is.
Dat is precies wat haar beloofd is. En mo denkt, ik heb het straks voor elkaar, ik heb maik, ik heb die ton of op z'n minst mijn kluisgeld en ik word geholpen met met acteercarrière!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch! Bart zag wél in dat zo'n RLS en 10.000 euro niet opwegen tegen de nadelen van het niet jezelf kunnen zijn op nationale TV. Wat Monique daar houdt ? Kan me niet anders voorstellen dat dat ze voorgehouden is dat iets dergelijks als haar acteercarriere een boost zou kunnen krijgen als ze Alphons te vriend houdt..Kwestie van prioriteiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |